Comentarii (93)
cor_dos
cor_dos  •  27 Aprilie 2013, 10:49

s-asa, eu nu dramatizez ca tine! DE CE? oricand isi poate reveni societatea romaneasca cu sporirea natalitatii. nu ai neaparat nevoie de romanii din afara, ci de re-educarea unor noi generatii.

cor_dos
cor_dos  •  27 Aprilie 2013, 10:46

eu lucrez in mediul sportiv si educational, Adriane, si iti spun sigur ca generatii de elevi de dupa 1990 au fost obisnuiti cu trisatul la examene. si la fel sunt si in clipa de fata, doar ca examenul il sustin in fata camerelor. in rest, nu se face scoala in Romania! decat la colegiu si in rest cei putini care vor sa invete. prima data trebuie umblat la educatie, printre multele altele. ridicate salariile si incurajati cat mai multi tineri de valoare sa urmeze cursurile de profil. si facute multiple apeluri nationale la trezirea Romaniei! printre care toti sa constientizeze inclusiv profii astia ca trebuie sa puna suflet si sa fie corecti.. Japonia cum s-a trezit?

irinaspi
irinaspi  •  27 Aprilie 2013, 10:45

De ce Rapidul ar trebuii sa taca...Deoarece de exemplu Radu Stefan de la Lazio este chemat la comisii pentru ca a scandat cu galeria....lucru care la Rapid este la fiecare meci...scandari nu numai pentru Steaua ci si pentru familiile ,,dusmanilor,,.Deoarece la tirul de scuipati de la bancile tehnice,Vama ridicase baricade de plexiglas iar o data cu plecarea acestuia au disparut...

dihorul
dihorul  •  27 Aprilie 2013, 10:44

Comisia a avut dreptate! MM nu e decat o maimuta teleghidata si nu are discernamant. Pe el ar trebui sa il analizeze o comisie de la spitalul 9 de unde va iesi cu surprize dupa incercarea de lobotomie. Surpriza consta in faptul ca nu o sa gasesca obiectul lobotomiei.

adrian84
adrian84  •  27 Aprilie 2013, 10:44
Postat de adrian84 pe 27 Aprilie 2013, 10:39

La partea cu egalitatea intre oameni, cu privire la volumul si de munca si nivelul de educatie sunt de acord. Insa acum ti se pare ca se intampla lucruri normale? Mii de tineri care ies de pe bancile facultatilor fug din tara ( si aici vorbesc de cei care chiar invata, dintre zecile de mii) deoarece nu au loc de munca in industrie deoarece nu exista, sau au ca superiori puscariasi, tigani sau nescolarizati. Sunt cazuri nenumarate. In felul asta cum va evolua Romania? Cum vezi tu viitorul Romaniei fara oamenii care siu-au totcit coatele pe bancile scolilor pentru a profita alte tari de cunostintele lor? "Democratia" a fost impusa cu mass media si nu este deloc democratie, este un mi

Democratia, ca si comunismul, este un miraj, insa un miraj bine pus la punct si fara sa fac vreo referire sau ironie, deoarece crezi sau nu, sunt stelist, oamenii devin niste oi, intr-o turma gigant. Daca pana acum un secol, doua, religiile se ocupau cu imblanzirea si manipularea oamenilor, acum, tehnologia si "libertatea de exprimare" fac acelasi lucru, ba chiar mai bine decat religiile. Scuze pentru greselile din comentarii.

haiscarba
haiscarba  •  27 Aprilie 2013, 10:44

1 leu pt frustati traiasca divizia c o sa aveti derby cu damila maciuca

cor_dos
cor_dos  •  27 Aprilie 2013, 10:44
Postat de adrian84 pe 27 Aprilie 2013, 10:39

La partea cu egalitatea intre oameni, cu privire la volumul si de munca si nivelul de educatie sunt de acord. Insa acum ti se pare ca se intampla lucruri normale? Mii de tineri care ies de pe bancile facultatilor fug din tara ( si aici vorbesc de cei care chiar invata, dintre zecile de mii) deoarece nu au loc de munca in industrie deoarece nu exista, sau au ca superiori puscariasi, tigani sau nescolarizati. Sunt cazuri nenumarate. In felul asta cum va evolua Romania? Cum vezi tu viitorul Romaniei fara oamenii care siu-au totcit coatele pe bancile scolilor pentru a profita alte tari de cunostintele lor? "Democratia" a fost impusa cu mass media si nu este deloc democratie, este un mi

nu-l vad cu ochi buni pentru ca multi intelectuali de o valoare incontestabila pleaca si 70% sa zicem, nici nu se mai intorc. noroc ca exista atatea oportunitati in ziua de azi sa faci bani intr-o societate moderna, pentru ca ti-as fi dat dreptate in legatura cu ceea ce spui. s-ar fi trait mai bine in comunism decat in capitalismul actual din Romania cu politicienii pe care-i vezi. tot pleaca de la politic. astia administreaza fondurile! mai mult, niste primari destepti de exemplu ar atrage fonduri. noi nu suntem in stare nici sa atragem fondurile europene, spune mult despre incompetenta politicienilor romani.

celceeste
celceeste  •  27 Aprilie 2013, 10:43

in final, fiecare a obtinut ce si-a propus. mimisor are de dat bani mai putini si revine pe banca de rezerve, in timp ce conducatorii rapidisti sunt multumiti ca nu mai ai fani in tribune care i-ar injura, daca lucrurile merg rau... si sa zicem, ca rapid nu poate lua licenta. asa, cei ce iubesc rapidul o sa injure in fatza televizorului, de acolo nefiind auziti de copos si acolitii sai.

adrian84
adrian84  •  27 Aprilie 2013, 10:39
Postat de cor_dos pe 27 Aprilie 2013, 10:33

n-ai nici un avantaj in comunism! si in capitalism poti sa oferi locuri de munca mai multe, oricand si case la oameni daca tara este bogata in resurse naturale.. sa imi spui te rog avantajele comunismului! noi avem nevoie de o societate libera, democrata si imbunatatita. tot ce a existat in comunism poti sa oferi si in capitalism individului! cum sa fii de acord cu egalitatea intre oameni? daca unul munceste mai mult decat altul? lasa-l pe el sa decida daca isi imparte averea cu cel sarac. nu pot fi pur si simplu promovate unele valori cum ar fi mila fara a obliga omul? se spune ca gesturile astea nobile trebuie sa vina din inima..

La partea cu egalitatea intre oameni, cu privire la volumul si de munca si nivelul de educatie sunt de acord. Insa acum ti se pare ca se intampla lucruri normale? Mii de tineri care ies de pe bancile facultatilor fug din tara ( si aici vorbesc de cei care chiar invata, dintre zecile de mii) deoarece nu au loc de munca in industrie deoarece nu exista, sau au ca superiori puscariasi, tigani sau nescolarizati. Sunt cazuri nenumarate. In felul asta cum va evolua Romania? Cum vezi tu viitorul Romaniei fara oamenii care siu-au totcit coatele pe bancile scolilor pentru a profita alte tari de cunostintele lor? "Democratia" a fost impusa cu mass media si nu este deloc democratie, este un mi

cor_dos
cor_dos  •  27 Aprilie 2013, 10:33
Postat de adrian84 pe 27 Aprilie 2013, 10:24

Bai copile, nu sunt nici calea_victoriei, nici vreo aripa de rezistenta. Tu ai ochi si urechi, da? Prine intermediul lor primesti informatii pe care cu ajutorul materiei cenusie o procesezi. Este problema ta la ce capacitate iti folosesti creierul. Atunci, ca si acum, existau parti rele ale regimului doar ca difera nuanta. Atunci erai filat de securitate si ti se dadea mancare cu portia, insa mancarea avea gust si nu era atat de "modernizata" cu aditivi, E-uri etc. Aveai servici asigurat, casa asigurata, concediile ti le faceai pentru ca aveai cu ce. Acum exista toate tampeniile posibile, bani nu sunt, oamenii sunt aruncati din case, industrie nu exista si nici nu iti mai arde de

n-ai nici un avantaj in comunism! si in capitalism poti sa oferi locuri de munca mai multe, oricand si case la oameni daca tara este bogata in resurse naturale.. sa imi spui te rog avantajele comunismului! noi avem nevoie de o societate libera, democrata si imbunatatita. tot ce a existat in comunism poti sa oferi si in capitalism individului! cum sa fii de acord cu egalitatea intre oameni? daca unul munceste mai mult decat altul? lasa-l pe el sa decida daca isi imparte averea cu cel sarac. nu pot fi pur si simplu promovate unele valori cum ar fi mila fara a obliga omul? se spune ca gesturile astea nobile trebuie sa vina din inima..

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 10
Comentează