Comentarii (104)
dinamo_fan
dinamo_fan  •  15 Mai 2017, 14:07
Postat de flintstone pe 15 Mai 2017, 13:50

acum cel mai corect ar fi asa, ca toata lumea sa se puna de acord iar fcsb si viitorul sa joace un meci de baraj aka finala campionatului, iar cel mai bun sa castige acolo in iarba pe teren; nu vreau fcsbu sa castige la tas, dar nici greseala lpfului sa ramana

nu mai aduce nimeni jucatorii din vacanta sa joace inca un meci. regulamentul e destul de clar, explica in termeni acceptabili, toti aia care l-au facut au semnat fiecare pagina si stiu exact ce vrea sa spuna regulamentul. sunt inclusiv semnaturile celor de la steaua acolo. acum daca vrei sa reinterpretezi cred ca orice regulament din RO daca il iei la puricat gasesti reinterpretari. De exemplu sunt multe alte locuri in ROAF unde s-a pastrat notiunea de campionat si nu de playoff chiar daca se refera la playoff. Cand spui de exemplu ca, castigatoare e echipa care termina prima campionatul hai sa interpretam ca nu e precizat exact care faza (Playoff) desi e la mintea cocosului ca ultima. Si putem duce interpretare si mai departe pentru ca - cronologic -- atentie...Playoutul e ultima care se termina. deci asa in interpretari putem sa o facem si pe Iasi campioana cu putina ambitie.

becalidinamovit
becalidinamovit  •  15 Mai 2017, 14:03
Postat de laurentyu1964 pe 15 Mai 2017, 13:42

tu esti PROST rau

apare acum stenograma sedintei comitetului executiv unde se arata toata discyutia si voturile tuturor vizavi de criteriile prin care 2 echipe sunt deparatajate in caz de egalitate de puncte etc ..arGASEALA A VOTAT..la tas se va da splutia ca regulamentul sa fie clar si sa se stipuleze si in ROAF ce prin omisune nu sa scris DAR A FOST VOTAT ..intelijentule :))

flintstone
flintstone  •  15 Mai 2017, 13:53
Postat de vyyllyy pe 15 Mai 2017, 13:52

bla ,bla , copil ai vazut ce procarii ai scris ?, ai citit bine regulametul ?, nu cred , punctele dupa ce se termina sezonul regular se injumatatesc iar acel campionat se TTTTTerminat ( ca sa intelegi cap patrat ) dupa primele 6 din fostul campionat trec in faza de play-off care es un mimi campionat si respectiv play-out (aici se steg si cartonasele galbene ), in acest mini capionat de tine cont doar de duelurile direct in caz de egalitate de puncte in dou echipe se tine cont (si e perfect corect ) doar de cele dou partide dintre ele , nu ai vazut orbule ca in play -off /out se sterge tot golaverajul daca era sa fie continuare al old campionat se mentinea golaverajul si partidele castigate etc , dar nu asa sunt dou campionate complet separate de cel vechi , sper ca ai bagat la cap .

usurel cu frustrarea asta ca nu iti face bine la gingi,,,ar acel campionat se TTTTTerminat,,, ce drq se tttterminat ca acel campioant inseamna si sezonul regulat si paly off, ca de asta la final castigatoarea se numeste campioana si nu playoffangista, bai playoffangistule =)))))))))

flintstone
flintstone  •  15 Mai 2017, 13:50
Postat de dinamo_fan pe 15 Mai 2017, 13:47

injumatatirea e ok, are rostul si logica ei. ajuta competitia. nu se putea pleca din 0 ca o echipa care termina cu 60 de puncte sezonul regulat sa aiba 0 punct ein playoff la fel ca aia de pe 6 care termina cu 30 de puncte sezonul regulat. Ce mi se pare absurd am raspuns mai jos. nu se poate sa stergi niste puncte unei echipe care apoi daca ajunge la egalitate de puncte cu alta echipa sa spui ca intalnirile directe conteaza prima data...cand prima echipa a scos totusi niste puncte in plus...pe teren.

acum cel mai corect ar fi asa, ca toata lumea sa se puna de acord iar fcsb si viitorul sa joace un meci de baraj aka finala campionatului, iar cel mai bun sa castige acolo in iarba pe teren; nu vreau fcsbu sa castige la tas, dar nici greseala lpfului sa ramana

vyyllyy
vyyllyy  •  15 Mai 2017, 13:52
Postat de flintstone pe 15 Mai 2017, 13:29

sistemul e gresit cap-coada; tu LPF aduni 50% din punctele din sezonul regulat cu punctele din playoff, iti da cu virgula si acum ai doua cluburi la egalitate si decizi ca la criteriul de departajare sa ei in consideratie doar anumite jocuri desi egalitatea asta de puncte dintre cele doua are la baza si meciurile din sezonul regulat ? pai asta e o prostie crasa din partea celor de la LPF

bla ,bla , copil ai vazut ce procarii ai scris ?, ai citit bine regulametul ?, nu cred , punctele dupa ce se termina sezonul regular se injumatatesc iar acel campionat se TTTTTerminat ( ca sa intelegi cap patrat ) dupa primele 6 din fostul campionat trec in faza de play-off care es un mimi campionat si respectiv play-out (aici se steg si cartonasele galbene ), in acest mini capionat de tine cont doar de duelurile direct in caz de egalitate de puncte in dou echipe se tine cont (si e perfect corect ) doar de cele dou partide dintre ele , nu ai vazut orbule ca in play -off /out se sterge tot golaverajul daca era sa fie continuare al old campionat se mentinea golaverajul si partidele castigate etc , dar nu asa sunt dou campionate complet separate de cel vechi , sper ca ai bagat la cap .

flintstone
flintstone  •  15 Mai 2017, 13:47
Postat de dinamo_fan pe 15 Mai 2017, 13:44

eu sunt de acord cu tine. sistemul e gresit si nici nu este explicat in asa fel incat sa nu existe interpretari. Uite eu de exemplu nu sunt de acord ca dupa acea rotunjire de 0.5 primul criteriu sa fie intalnirile directe din playoff.primul criteriu dupa rotunzire ar trebui sa fie (CA IN SISTEMUL BELGIAN - LPF POATE AUZI SI TU) punctele din sezonul regulat !!!!!!!!!!! pentru ca oricat ai aduna sau imparti, echipa de pe locul 1 sezonul regulat a strans mai multe puncte decat echipa cu care e la egalitate de puncte dupa playoff, nu se poate altcumva. Se putea ajunge in situatia aberanta dpmdv ca sa zicem steaua avea intalnirile directe cu Viitorul, teminau la egalitate de puncte dar Viitorul per ansamblu a pierdut 2 puncte prin acea rotunjre. Cu puteau intalnirile directe sa primeze inainte unor puncte castigate pe teren si care s-au pierdut printr-un artificiu ?

eu cred ca LPF aici a gresit, cu injumatatirea punctelor, trebuiau lasate si in playoff , care , cine , cum putea, aduna puncte, dar sia sa daca faceau, trebuiau sa tina cont de toate cele patru meciuri dintre fcsb si viitorul; o alta varianta mai clara, ar fi fost sa ca din playoff, toate echipele sa plece de la zero,,, bravo, felicitari, voi 6 ati reusit sa intrati in playoff, acum plecati de la zero si luptativa la campionat,,, asa s-ar fi putea aplica si regula asta cu ultimile doua meciuri, pe cand asa, avem o salata de puncte, 50% din sezonul regulat + cele din palyoff, te doare capul

dinamo_fan
dinamo_fan  •  15 Mai 2017, 13:47
Postat de flintstone pe 15 Mai 2017, 13:38

nu inteleg de ce la finalul seonului regulat, LPF decide injumatatirea punctelor; ori le lasi asa cum sunt si adaugi la ele si punctele obtinute din playoff, ori le stergi de tot si in playoff cine face cele mai multe puncte castiga campionatul si in acest caz, poti sa aplici si acest criteriu de departajare deja existent, cu aceste 2 ultime doua meciuri ; in acest caz am fi avut pe fcsb campioana cu 20 de puncte, dinamo pe doi cu 19 puncte si viitorul abia pe 3 cu 18 puncte.

injumatatirea e ok, are rostul si logica ei. ajuta competitia. nu se putea pleca din 0 ca o echipa care termina cu 60 de puncte sezonul regulat sa aiba 0 punct ein playoff la fel ca aia de pe 6 care termina cu 30 de puncte sezonul regulat. Ce mi se pare absurd am raspuns mai jos. nu se poate sa stergi niste puncte unei echipe care apoi daca ajunge la egalitate de puncte cu alta echipa sa spui ca intalnirile directe conteaza prima data...cand prima echipa a scos totusi niste puncte in plus...pe teren.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  15 Mai 2017, 13:44
Postat de flintstone pe 15 Mai 2017, 13:29

sistemul e gresit cap-coada; tu LPF aduni 50% din punctele din sezonul regulat cu punctele din playoff, iti da cu virgula si acum ai doua cluburi la egalitate si decizi ca la criteriul de departajare sa ei in consideratie doar anumite jocuri desi egalitatea asta de puncte dintre cele doua are la baza si meciurile din sezonul regulat ? pai asta e o prostie crasa din partea celor de la LPF

eu sunt de acord cu tine. sistemul e gresit si nici nu este explicat in asa fel incat sa nu existe interpretari. Uite eu de exemplu nu sunt de acord ca dupa acea rotunjire de 0.5 primul criteriu sa fie intalnirile directe din playoff.primul criteriu dupa rotunzire ar trebui sa fie (CA IN SISTEMUL BELGIAN - LPF POATE AUZI SI TU) punctele din sezonul regulat !!!!!!!!!!! pentru ca oricat ai aduna sau imparti, echipa de pe locul 1 sezonul regulat a strans mai multe puncte decat echipa cu care e la egalitate de puncte dupa playoff, nu se poate altcumva. Se putea ajunge in situatia aberanta dpmdv ca sa zicem steaua avea intalnirile directe cu Viitorul, teminau la egalitate de puncte dar Viitorul per ansamblu a pierdut 2 puncte prin acea rotunjre. Cu puteau intalnirile directe sa primeze inainte unor puncte castigate pe teren si care s-au pierdut printr-un artificiu ?

laurentyu1964
laurentyu1964  •  15 Mai 2017, 13:42
Postat de becalidinamovit pe 15 Mai 2017, 13:27

fcsb pierde la tas chiar daca ei sunt obisnuiti sa foloseasca ocaua ..toate criteriile care departajeaza campioana se face dupa clasamentul playoff ..injumatatirea punctelor ,daca in cazul in acr o echipa beneficiaza de rotunjire este campioana in cazul egalitatii la puncte e primul criteriu ,criteriul 2 meciurile directe(aici se leaga jmecehrii de la fcsb care interpreteaza cum doresc dansii in favoarea lor )3criteriul 3 golaverajul ..golaverajul in sezonul playoff s ia d la zero dovada sta clasamentul F.C. ViitorulF.C. Viitorul 10 5 3 2 12-8 44..deci 44 nr de puncte 5 =victorii.3 =egaluri 2 = infrangeri 12 =goluri marcate si 8= goluri primite ..deci in cazul in care egalitatea era si la meciurile directe se lua in considerare golaverajul dar,cum se vede Nu din tot campionatul si golaverajul din playoff ..acum fcsb interpreteaza meciurile directe ..cum sa se faca criterii de deprtajare diferite ?adica ..departajarea la impartirea punctelor,rotunjirea ,golaverajul care se ia in considerare cel din playoff ,iar meciurile directe se ia din tot campinatul ...e o iluzie a fcsb-ului .vor sa ia campionatul furand de la viitoru ..ocalele cu care sunt obinuiti sa cantareasac in defavoarea altora si in favoarea fcsb-ului nu e realizabila si cu cantarirea cu TAS-ului ..tasul e unitate sigura de cantarire ,ocalele din liga 1 care o folosesc fcsbiotii sunt de doua tipouri ,cea mica si mare ..ei folosesc ocaua mica drept oca mare ..PIERDE SI LA TAS ,SE FC DE RUSINE

tu esti PROST rau

flintstone
flintstone  •  15 Mai 2017, 13:38
Postat de flintstone pe 15 Mai 2017, 13:29

sistemul e gresit cap-coada; tu LPF aduni 50% din punctele din sezonul regulat cu punctele din playoff, iti da cu virgula si acum ai doua cluburi la egalitate si decizi ca la criteriul de departajare sa ei in consideratie doar anumite jocuri desi egalitatea asta de puncte dintre cele doua are la baza si meciurile din sezonul regulat ? pai asta e o prostie crasa din partea celor de la LPF

nu inteleg de ce la finalul seonului regulat, LPF decide injumatatirea punctelor; ori le lasi asa cum sunt si adaugi la ele si punctele obtinute din playoff, ori le stergi de tot si in playoff cine face cele mai multe puncte castiga campionatul si in acest caz, poti sa aplici si acest criteriu de departajare deja existent, cu aceste 2 ultime doua meciuri ; in acest caz am fi avut pe fcsb campioana cu 20 de puncte, dinamo pe doi cu 19 puncte si viitorul abia pe 3 cu 18 puncte.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează