Comentarii (177)
bandoleros
bandoleros  •  13 Mai 2014, 13:28
Postat de adrian.1984 pe 13 Mai 2014, 13:11

Mariuse, stii de la ce a pornit aceasta discutie, nu? De la afirmatia mea cum ca Ceausescu a fost ultimul conducator care a facut ceva pentru aceasta tara. In privinta cenzurii si a libertatii de exprimare ai dreptate, nu te contrazic ca nu am cum. Dar discutia a luat-o pe alta cale. reia firul discutiei sa vezi despre ce vorbeam eu si unde ai dus tu, dar mai ales vaalah discutia, ceea ce imi intareste mai mult parerea ca vaalah este ....cine este!!! Si cu asta mi-am incheiat orice activitate pe gsp!!! Sa fiti sanatosi si sa fiti liberi in modul de gandire!!!

hasta la vista adios da bule primejdia. un altul care iese scena politica dupa faurul pamantului.

speedy73
speedy73  •  13 Mai 2014, 13:26

sincer, nu cred ca il ura. mai degraba cred ca nu il intelegea...si se temea de el

speedy73
speedy73  •  13 Mai 2014, 13:23
Postat de a.c.a.b_st pe 13 Mai 2014, 13:08

nu prietene,nu am spus nimic de sectorul privat..fabrici facute din banii statului,unde detinutii sa lucreze 5 zile pe saptamana sa-si plateasca utilitatile si mancarea.

nu s-ar mai apropia de modelul capitalist. in germania, cate fabrici cu capital 100% de stat exista? cred ca numai f putine, poate doar cele de armament sau chestii din astea

valah7mai1986
valah7mai1986  •  13 Mai 2014, 13:22
Postat de mariuss72 pe 13 Mai 2014, 13:05

Adrian, esti incapatinat, iti repet, perioadele nu pot fi comparate, s-a trait rau si s-au facut nenorociri si atunci si acum. Gindeste-te la un singur lucru, pe vremea aia nu aveai cum sa-ti spui parerea asa cum o faci acum.

democratie inseamna dreptul la opinie . Treaba lui daca este fan Ceausescu.

mariuss72
mariuss72  •  13 Mai 2014, 13:22
Postat de adrian.1984 pe 13 Mai 2014, 13:11

Mariuse, stii de la ce a pornit aceasta discutie, nu? De la afirmatia mea cum ca Ceausescu a fost ultimul conducator care a facut ceva pentru aceasta tara. In privinta cenzurii si a libertatii de exprimare ai dreptate, nu te contrazic ca nu am cum. Dar discutia a luat-o pe alta cale. reia firul discutiei sa vezi despre ce vorbeam eu si unde ai dus tu, dar mai ales vaalah discutia, ceea ce imi intareste mai mult parerea ca vaalah este ....cine este!!! Si cu asta mi-am incheiat orice activitate pe gsp!!! Sa fiti sanatosi si sa fiti liberi in modul de gandire!!!

Sanatate si tie, si nu uita, discutiile astea nu pot fi decit constructive, mai ales daca's purtate in mod civilizat...nu ca nu ai face-o.

bandoleros
bandoleros  •  13 Mai 2014, 13:22
Postat de speedy73 pe 13 Mai 2014, 13:05

nu. odata ce sunt detinuti si sunt in grija statului, numai statul poate "beneficia" de pe urma lor. asa vad eu lucrurile. nu sa ducem in fabrica lui X forta de munca ieftina. ar fi favorizat fata de concurenta. dar pot fi folositi la munca in folosul comunitatii. care este destula

Hello, trezirea! comunismul a cazut in urma cu 24 de ani. In capitalism nu exista munca in folosul comunitatii. Eventual doar daca te oferi voluntar. Pe puscarias ori il condamni la inchisoare ori la munca in folosul comunitatii. Deci una din doua, caci ambele nu se poate. Asa ceva nu poate propune decat o minte comunista sau nazista. Sau dus nene vremurile alea cand eram luati si din scoli si dusi la camp sa facem munca patriotica

solomon_i
solomon_i  •  13 Mai 2014, 13:19
Postat de l337_owner pe 13 Mai 2014, 12:51

E incredibil ce se intampla in tara asta. Ponta practic vine in fata alegatorilor si le spune: "Stiu ca sunteti prosti, pe asta mizez. Desi o sa eliberez toti infractorii arestati recent stiu ca voi asta va doriti. Sunteti un popor care rezoneaza cu hotii si ma veti vota pentru asta. M-ati vota si daca v-as viola nevestele si surorile pentru ca v-ati minuna cat de smecher sunt si m-ati alege sa fiu antrenorul vostru de smecheri." Si va fi ales...

Nu sunt sustinatorul lui Ponta. De fapt sunt total apolitic si nu am fost la votari din *96. Insa Ponta nu a spus asa ceva...ca ar elibera orice tip de infractor. El s-a referit evident la cei cu infractiuni economice la activ. Ce parere ai daca lui Gigi Becali i s-ar confisca 90% din avere ? Nu ar fi mai bine pentru economia tarii noastre ? Decat sa-l tinem pe el si pe altii, poate mii, in celule cu tv si alte dotari pe banii statului ? Am dat exemplul lui Becali fiindca mi se pare vinovat din moment ce a fost condamnat cu toate ca...! Si atunci iar vine o alta intrebare oare nu s-ar comite abuzuri cu confiscarile ? Poate ca aici scartie ideea lui Ponta...!

bamse1901
bamse1901  •  13 Mai 2014, 13:12

pai prejudiciul trebuie recuperat, iar pedeapsa trebuie facuta. inecepi sa devii cocalar si vad ca faci multe poante.

adrian.1984
adrian.1984  •  13 Mai 2014, 13:11
Postat de mariuss72 pe 13 Mai 2014, 13:05

Adrian, esti incapatinat, iti repet, perioadele nu pot fi comparate, s-a trait rau si s-au facut nenorociri si atunci si acum. Gindeste-te la un singur lucru, pe vremea aia nu aveai cum sa-ti spui parerea asa cum o faci acum.

Mariuse, stii de la ce a pornit aceasta discutie, nu? De la afirmatia mea cum ca Ceausescu a fost ultimul conducator care a facut ceva pentru aceasta tara. In privinta cenzurii si a libertatii de exprimare ai dreptate, nu te contrazic ca nu am cum. Dar discutia a luat-o pe alta cale. reia firul discutiei sa vezi despre ce vorbeam eu si unde ai dus tu, dar mai ales vaalah discutia, ceea ce imi intareste mai mult parerea ca vaalah este ....cine este!!! Si cu asta mi-am incheiat orice activitate pe gsp!!! Sa fiti sanatosi si sa fiti liberi in modul de gandire!!!

inexistentus
inexistentus  •  13 Mai 2014, 13:11
Postat de mariuss72 pe 13 Mai 2014, 13:05

Adrian, esti incapatinat, iti repet, perioadele nu pot fi comparate, s-a trait rau si s-au facut nenorociri si atunci si acum. Gindeste-te la un singur lucru, pe vremea aia nu aveai cum sa-ti spui parerea asa cum o faci acum.

Atunci nu aveai voie sa-ti spui parerea pentru ca se mai putea schimba ceva. Acum ai voie sa-ti spui parerea pentru ca, oricum, nu mai poti schimba nimic.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 18
Comentează