Comentarii (90)
alex_cainele
alex_cainele  •  25 Septembrie 2012, 09:10
Postat de cosmin_lazar pe 25 Septembrie 2012, 08:58

Ai dreptate , fazele sunt interpretabile. La Camora trebuia dat cel putin lovitura libera indirecta. Nu se intra asa chiar daca lovesti mingea. Orice jucator care protejeaza o minge poate fi faultat, singura conditie sa atingi mingea inainte sa-i rupi pe celalalt... La Nicoara, daca fundasul nu reuseste sa indeparteze suficient mingea iar dupa faulteaza e fault chiar daca atinge mingea prima data.. Asta e regula dar nu se aplica decat la altii.

Vezi ca infractiunea comisa acolo(fault) nu se sanctioneaza cu lovitura libera indirecta, ci directa. Iar daca e in careu e penalty.

ovi81ugw
ovi81ugw  •  25 Septembrie 2012, 09:08
Postat de alex_cainele pe 25 Septembrie 2012, 09:02

Supriza gesepistelor, verdictele voastre NU CONTEAZA!!! CCA a decis corect. Ziceti de zevzecu' ala de Craciunescu, cu el ce se intampla? El chiar a facut un meci praf. Frustrare mare insa e exact cum am spus eu ieri, a arbitrat corect. Sa-l aud acum pe franaru' care ieri cerea parerea expertilor.

vrei sa zici ca la cca sunt experti?...acolo e o banda .isi iau apararea unu la altu. asa se intampla si daca balaj gresea pro cfr.. la uefa v a fi trimis un rezumat cu faulturi si cornere neacordate...fazele alea vor arata tenta arbitrului... la morga cu el

catalin_cj
catalin_cj  •  25 Septembrie 2012, 09:07
Postat de alex_cainele pe 25 Septembrie 2012, 09:02

Supriza gesepistelor, verdictele voastre NU CONTEAZA!!! CCA a decis corect. Ziceti de zevzecu' ala de Craciunescu, cu el ce se intampla? El chiar a facut un meci praf. Frustrare mare insa e exact cum am spus eu ieri, a arbitrat corect. Sa-l aud acum pe franaru' care ieri cerea parerea expertilor.

ce-i ametitule? esti dinamouist? doua echipe care au devenit vasale ale stelei.

cosmin_lazar
cosmin_lazar  •  25 Septembrie 2012, 09:05
Postat de alex_cainele pe 25 Septembrie 2012, 09:02

Supriza gesepistelor, verdictele voastre NU CONTEAZA!!! CCA a decis corect. Ziceti de zevzecu' ala de Craciunescu, cu el ce se intampla? El chiar a facut un meci praf. Frustrare mare insa e exact cum am spus eu ieri, a arbitrat corect. Sa-l aud acum pe franaru' care ieri cerea parerea expertilor.

Care experti si-au dat cu parerea? Comisia condusa de Deaconu? Hai mars potaie..

alex_cainele
alex_cainele  •  25 Septembrie 2012, 09:02

Supriza gesepistelor, verdictele voastre NU CONTEAZA!!! CCA a decis corect. Ziceti de zevzecu' ala de Craciunescu, cu el ce se intampla? El chiar a facut un meci praf. Frustrare mare insa e exact cum am spus eu ieri, a arbitrat corect. Sa-l aud acum pe franaru' care ieri cerea parerea expertilor.

cosmin_lazar
cosmin_lazar  •  25 Septembrie 2012, 08:58
Postat de ovi81ugw pe 25 Septembrie 2012, 08:52

regula hentului in careu e foarte clara...jucatorul are intentia de a juca mingea cu mana creeindu si un avantaj astfel. asta spun si arbitrii la tv, cand nu dau 11m,cand dau 11m nu se mai pune regula asta,ee alta nescrisa poate.mai au ei reguli nescrise precum protectia portarului in 6m,care nu mai exista defapt. daca faultul asupra lui camora era la mijlocul terenului , se dadea. la o degajare a portarului,la mijlocul terenului,fundasul vine din spate sare pe atacant,arbitrul fluiera fault chiar daca fundasul da cu capul in minge. la o alunecare daca iei si mingea si jucatorul ,e fault.deci treaba cu atinsul mingii nu e un alibi pt arbitrii.

Ai dreptate , fazele sunt interpretabile. La Camora trebuia dat cel putin lovitura libera indirecta. Nu se intra asa chiar daca lovesti mingea. Orice jucator care protejeaza o minge poate fi faultat, singura conditie sa atingi mingea inainte sa-i rupi pe celalalt... La Nicoara, daca fundasul nu reuseste sa indeparteze suficient mingea iar dupa faulteaza e fault chiar daca atinge mingea prima data.. Asta e regula dar nu se aplica decat la altii.

ovi81ugw
ovi81ugw  •  25 Septembrie 2012, 08:52

regula hentului in careu e foarte clara...jucatorul are intentia de a juca mingea cu mana creeindu si un avantaj astfel. asta spun si arbitrii la tv, cand nu dau 11m,cand dau 11m nu se mai pune regula asta,ee alta nescrisa poate.mai au ei reguli nescrise precum protectia portarului in 6m,care nu mai exista defapt. daca faultul asupra lui camora era la mijlocul terenului , se dadea. la o degajare a portarului,la mijlocul terenului,fundasul vine din spate sare pe atacant,arbitrul fluiera fault chiar daca fundasul da cu capul in minge. la o alunecare daca iei si mingea si jucatorul ,e fault.deci treaba cu atinsul mingii nu e un alibi pt arbitrii.

mariuspc
mariuspc  •  25 Septembrie 2012, 08:37
Postat de napoca.republic pe 25 Septembrie 2012, 03:16

La faza lui Nicoara nu cred neaparat ca trebuia penalty.Acolo depinde de arbitru,daca vrea sau nu.Daca dadea nu i dadea nimeni in cap iar daca nu dadea are acoperire.Nici eu nu dadeam penalty la acea faza. Dar cand vorbim de acea faza la Camora cred ca nici nu are rost sa discutam.Sa nu mai pomenim faptul ca arbitrul era in fata lor. No excuse.

A avut orbul ,,brichetei,, .

catalin_cj
catalin_cj  •  25 Septembrie 2012, 08:25

si ce este mai ciudat. la conducerea cca este pus un "fiu" al stelei. fost junior al ei si un arbitru care a avut probleme datorate arbitrajului pro steaua de-a lungul carierei lui. de ce oare deaconu nu a fost contestat nciodata de steaua? si sa fiti linistiti chiar daca vor fi arbitrii straiani la meciurile stelei se pare ca si-au invatat lectia si isi rezolva adversari cu 1-2 etape inainte.

catalin_cj
catalin_cj  •  25 Septembrie 2012, 08:22
Postat de dynamovist pe 25 Septembrie 2012, 05:04

Cuplul Muresel - Arpy a preluat modelul asta de la un alt portughez...Mourinho. La fel si ala vede conspiratii si constipatii impotriva lui. Cand greseau arbitrii pentru CFR era firesc, acum mergem la consiliul european de cinematografie si geometrie cosmica sa-l reclamam pe Balaj. Propun ca CFR-ul sa fie arbitrat doar de Craciunescu cel Mic. Atunci vor avea cel putin 23,24 de penalty-uri pe meci si totul va reintra in normal.

la sfarstul campionatului trecut s-a arbitrat anticfr intruna dar nu le-a iesit. acum se pare ca uni si-au luat din timp masuri sa nu se mai intample asa ceva. anul trecut a fost o singura faza clara procfr la meciul cu vointa. in rest? penaltyuri neacordate si jucatori suspendati cum ridicau privirea din pamant. ma uit la steaua. meciul cu u si cu chiajna rezolvate usor. meciul cu galatiul rezolvat de arbitrii. sper ca la meciul cu bistrita de la cluj sa nu mai vina unu sa aruce cu cartonase, desi la cum i-a umplut la meciul asta de galbene cred ca cfr va juca cu echipa a 3-a. dar stam linistiti. ciobanul va lua titlul dar UCL nu o sa prinda

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Comentează