Comentarii (94)
231676160949339
Vasi Vasya  •  04 Noiembrie 2018, 10:39
Postat de Teodor Radu pe 04 Noiembrie 2018, 09:52

Palmaresul clubul de fotbal Universitatea Craiova intră la pasivele nu la activele unei societăți de această natură. Atunci când instituția de învățământ Universitatea Craiova a vândut clubul de fotbal milițianul dinamovist Staicu, a vândut doar activele, așa cum spune și contractul dar și o decizie definitivă a instanței. Așa că Mititelu nu avea ce prelua de la Staicu. Acum, proprietarul de drept al palmaresului de până în 1992, adică instituția de învățământ Universitatea Craiova, a împrumutat condiționat acest palmares plus siglă, steag și tot ce nu a fost supus vânzării lui CS Universitatea Craiova. Așa că poziția GSP nu o înțeleg. Rămâne valabilă hotărârea anterioară ce dă instituției de învățământ pasivele clubului de fotbal.

Esti pe langa ...palmaresul si nume, stema , notorietate adica in total brandul intra ...la active. :) Nici societatea infiintata in 91 nici Ilinca, nici Netoiu si nici Staicu n-au avut brandul. Acesta n-a fost predat...in primul rand trebuia evaluat. Privatizarea cluburilor de fotbal nu s-a facut ca la carte la inceput de ni 90. Primii patroni s-au trezit deodata cu un lot de jucatori si cu dreptul de participare in prima liga si cu dreptul de gestionare a acestui lucru. Foarte avantajos, mai mult a existat un acord tacit de a reprezenta orasele, de a folosi nume stema si alte cele.

fcu1948
fcu1948  •  04 Noiembrie 2018, 10:37
Postat de Cătă George pe 04 Noiembrie 2018, 10:33

Probabil ca esti unul din aia care au dat cu pietre in jandarmi sau care au dat foc la scaunele de pe Extensiv... Tu vorbesti de lege? Ceea ce fac sustinatorii lui Mititelu se cheama anarhie!!! Majoritatea ar trebui bagati la inchisoare! Nu stiu decat sa se bata, sa distruga, sa injure, sa faca rau! Voi, sustinatorii lui Mititelu, nu meritati sa traiti in democratie! Si daca tu sustii un asemenea personaj, imi dau seama ce e in capul tau!

Probabil ești din aia îndoctrinați. Eu in mod cert nu am dat niciodată cu pietre in autoritățile statului. Cu atât mai puțin vineri. De altfel, îmi era imposibil, nefiind din Craiova. In schimb, tu in mod cert ai gândirea afectată de prejudecăți si de lipsa unei analize logice.

393751597746971
Cătă George  •  04 Noiembrie 2018, 10:33
Postat de fcu1948 pe 04 Noiembrie 2018, 10:20

Tendențioasă a fost luarea de poziție a primarului Craiovei de atunci care afirma ca nu exista baza legală pentru înființarea unui NOU club. Ai dreptate, este tendențios sa respecți legea, proprietatea privată si istoria!

Probabil ca esti unul din aia care au dat cu pietre in jandarmi sau care au dat foc la scaunele de pe Extensiv... Tu vorbesti de lege? Ceea ce fac sustinatorii lui Mititelu se cheama anarhie!!! Majoritatea ar trebui bagati la inchisoare! Nu stiu decat sa se bata, sa distruga, sa injure, sa faca rau! Voi, sustinatorii lui Mititelu, nu meritati sa traiti in democratie! Si daca tu sustii un asemenea personaj, imi dau seama ce e in capul tau!

sergentu72
sergentu72  •  04 Noiembrie 2018, 10:33
Postat de juliusmad pe 04 Noiembrie 2018, 09:43

exact asta am zis si eu in comentariile pe alte articole. craiova a murit asa cum au murit si rapid, petrolul, farul, fc arges....etc. sunt echipe nou infiintate si nu vad cum uefa le va da palmaresul. in aceiasi situatie se afla si clona csa din liga a 4-a.

Hai sa fim seriosi, nici la voi la fcsb situatia nu e clara, gigi e un fel de mititelu dar cu bani mai multi.Fotbalul romanesc a murit odata cu privatizarea sectiilor de fotbal, nici o echipa din cele actuale nu-si poate insusi meritele si performantele altora.

231676160949339
Vasi Vasya  •  04 Noiembrie 2018, 10:32
Postat de fcu1948 pe 04 Noiembrie 2018, 10:20

Tendențioasă a fost luarea de poziție a primarului Craiovei de atunci care afirma ca nu exista baza legală pentru înființarea unui NOU club. Ai dreptate, este tendențios sa respecți legea, proprietatea privată si istoria!

Esti naiv sau mincinos ... nu avea text de lege sa infiinteze o echipa si sa finanteze fotbalul.

observator_federal
observator_federal  •  04 Noiembrie 2018, 10:31
Postat de fcu1948 pe 04 Noiembrie 2018, 10:20

Tendențioasă a fost luarea de poziție a primarului Craiovei de atunci care afirma ca nu exista baza legală pentru înființarea unui NOU club. Ai dreptate, este tendențios sa respecți legea, proprietatea privată si istoria!

Minunat, cum pui tu a lături personalitatea "copleșitoare" a unui Mititelu (sau Becali, la o scară diferită) cu conceptele înalte, esențiale, de felul "sa respecți legea, proprietatea privată si istoria!". Gigi măcar se asemuiește pe sine cu Mihai Viteazul...

fcu1948
fcu1948  •  04 Noiembrie 2018, 10:20
Postat de Cătă George pe 04 Noiembrie 2018, 10:17

GSP, singurul ziar sportiv ce sta cu ochii pe interlopul Mititelu sa vada ce mai debiteaza, pentru ca apoi sa scrie aici... Articol tendentios, ca doar e preluat de la Mititelu. Nu se spune nimic de faptul ca Olguta l-a sustinut pe Mititelu pana cand si-a dat seama ca interlopul e un smecher si ca nu are de gand sa-si faca echipa prea curand (fiind sarac, avand o multime de datorii, procese, dusmani etc etc) iar orasul Craiova risca sa piarda locul din liga a 2-a pe care FRF l-a dat orasului. Abia atunci Olguta a luat legatura cu fostele glorii si alti oameni de fotbal din Craiova si a aparut proiectul CSU. Inca o data spun, termenul limita dat de FRF expira iar Craiova ramanea fara echipa in liga a 2-a ! Daca Mititelu era om corect si de cuvant, locul ala din liga a 2-a putea fi al echipei lui!

Tendențioasă a fost luarea de poziție a primarului Craiovei de atunci care afirma ca nu exista baza legală pentru înființarea unui NOU club. Ai dreptate, este tendențios sa respecți legea, proprietatea privată si istoria!

vidoq
vidoq  •  04 Noiembrie 2018, 10:18

pt teodor radu , o prostie mai mare ca asta nu am auzit

fcu1948
fcu1948  •  04 Noiembrie 2018, 10:18
Postat de ion.ionescu pe 04 Noiembrie 2018, 09:43

"nu există nicio dovadă că reclamanta a fost înființată în 1948, ci, dimpotrivă, din actele ei rezultă că s-a înființat în 1991 și a dobândit personalitate juridică în 1995. Nu e nicio dovadă că între reclamantă și echipa de fotbal istorică Universitatea Craiova există identitate sau continuitate" - e plină justiţia de judecătoare afoane, să nu le zic altfel ! În 1991 a fost un act normativ pentru organizarea cluburilor studenţeşti iar în 1995, Clubul a fost luat ÎN ADMINISTRARE de George Păunescu. Acesta a aparţinut de la început Universităţii din Craiova iar aceasta i-a dat CSU drept de folosinţă a mărcii...Să spui că UCva a fost înfiinţată în 1991 dovedeşti că justiţia a ajuns la un nivel foarte...mititel. GSP, mulţumim din inimă pentru VIDEO-oole cu care ne ameninţaţi şi mai toate sunt invalide...

Reclamanta din dosar este Clubul Sportiv Universitatea DIN Craiova infiintat după ce clubul istoric a fost desființat. Clubul asta DIN Craiova nu a fost afiliat la FRF, nu a avut secție de fotbal și implicit NU a evoluat in competițiile fotbalistice interne și internaționale.

observator_federal
observator_federal  •  04 Noiembrie 2018, 10:08

Mititelu și Gigi Becali, "băieți deștepți" amândoi și cu experiență în tribunale (și nu numai, Doamne ajută să se întâmple din nou...) , au fost întrecuți totuși de isprava unuia și mai intelijent ca ei: individul ăla care a pus mâna pe brandul Arsenie Boca!

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 10
Comentează