Comentarii (202)
dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 21:11
Postat de catalynn pe 06 Noiembrie 2020, 20:58

Nici un ac de naștere de exemplu nu este executoriu. Însă dacă te prezinti cu el la Evidenta Populației și le spui ălora ca au comis o greșeala și trebuie sa modifice registrul conform noului act emis de Trubunal aia ce fac, te trimit sa ii dai in judecată sau respecta noul act și aduc la zi informațiile din scripte!? Pt ca de fapt asta cere CSA de la LPF și FRF, sa aducă la zi informațiile conform cu ce a “constatat” tribunalul. Treaba cu locul in L1 este mai degrabă o fumigena aruncată de Talpan ceva gen cerem mult ca sa avem de unde negocia. Io personal nu vreau sa mergem direct in L1, am început de jos, era normal sa o facem, suntem corecți și respectam regulile. Cu ce nu sunt de acord sunt piedicile artificiale, noi respectam ROAF, Academia Rapid nu și picam de fraieri. Evident voi v-ati bucurat atunci, însă dacă erați atât de riguroși și principiali cum văd ca sunteți in speța asta unde despicați firul in 16 nu doar in 4, trebuia sa luați atitudine, însă nu am văzut nimic. Sau mă înșel!?

pai vorbim de instante sau de documente de identitate ale unor persoane? vorbim de sport, de palmares sportiv sau de cnp lui costel din suceava de care nu a auzit nimeni, exista certitudini si exista pareri, deocamdata certitudinile privind asa zis-ul razboi intre csa si sc fcsb s.a. sunt ca echipa din liga 1 nu mai poate folosi marca si numele, care au intrat in posesia csa-ului, ambele decizii au fost respectate! locul din liga 1 nu poate fi cerut de talpan decat daca urmeaza in instnata un proces de retrocedere, care sa combata trecerea echipei de la csa la afc in 98, adica o sa lupte contra oamenilor din mapn, astept s-o vad si pe asta, cand o sa deschida procesul ala si o sa-l castige, o sa obtina locul din liga 1! pana atunci nu are temei legal sa ceara loc in liga 1! palmaresul fiind merit sportiv, si neexistand in terminologia isnatenti civile se judeca la tribunalul sportiv! notiunea de palmares exista doar in legile care tin de sport! iar este o certitudine nu o parere! deci talpan nu poate cere palmaresul decat daca il cere unui tribunal sportiv, sau daca prin absurd un judecator spune ca el e competent si in sport si vrea el sa decida palmaresul, acel proces nu poate fi de CONSTATARE, trebuie sa fie un proces real, cu sentinta executorie, nu sa constate anumite evenimente din istoria unui club de fotbal ci sa atribuie sau sa faca diferenta intre cine are si si nu are palmaresul sportiv, acest lucru nu se intampla deci cererile lui talpan nu au temei legal!

ssilvio
ssilvio  •  06 Noiembrie 2020, 21:02
Postat de roja.azul pe 06 Noiembrie 2020, 20:53

De parca ar crede cineva ca adrian e rapidist!:)) 2-0 pentru Petrolul! Rapidul se topeste....

Golaveraj 0-10 in ultimele 3 etape :))))).

anticlone
anticlone  •  06 Noiembrie 2020, 21:00
Postat de catalynn pe 06 Noiembrie 2020, 20:58

Nici un ac de naștere de exemplu nu este executoriu. Însă dacă te prezinti cu el la Evidenta Populației și le spui ălora ca au comis o greșeala și trebuie sa modifice registrul conform noului act emis de Trubunal aia ce fac, te trimit sa ii dai in judecată sau respecta noul act și aduc la zi informațiile din scripte!? Pt ca de fapt asta cere CSA de la LPF și FRF, sa aducă la zi informațiile conform cu ce a “constatat” tribunalul. Treaba cu locul in L1 este mai degrabă o fumigena aruncată de Talpan ceva gen cerem mult ca sa avem de unde negocia. Io personal nu vreau sa mergem direct in L1, am început de jos, era normal sa o facem, suntem corecți și respectam regulile. Cu ce nu sunt de acord sunt piedicile artificiale, noi respectam ROAF, Academia Rapid nu și picam de fraieri. Evident voi v-ati bucurat atunci, însă dacă erați atât de riguroși și principiali cum văd ca sunteți in speța asta unde despicați firul in 16 nu doar in 4, trebuia sa luați atitudine, însă nu am văzut nimic. Sau mă înșel!?

Ce atitudine sa ia astia cand echipa lor e tinuta in prima liga de Basescu si Burleanu? :)))

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 20:37
Postat de moshu_cu_sacul... pe 06 Noiembrie 2020, 20:34

Cu cât insistă mai mult, cu atât sunt mai tentat să umblu la...„arsenalul” din dotare! La o adică (presupunând că sacul cedează), tu ce faci de...cartonașul ăsta?

Iar il cauti? Vezi ca nu mai merge de-o plimbare in Cismigiu! Ingheata "metre" la vasle!:))

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 20:30
Postat de ssilvio pe 06 Noiembrie 2020, 20:28

***!! =)))))) El se visează deja un fel de Sherlock Holmes. De la studii de medicină, fizică, drept, politică si sport, acum a ajuns si detectiv pe gsp. :)))))))))))))) FCSB e Steaua, in mod evident și irefutabil! Paaa

E rau de tot..cel mai rau cu putinta...fara scapare!:))PS. Acum o sa spuna ca vorbesc in oglinda!:)))

adriann_
adriann_  •  06 Noiembrie 2020, 20:28
Postat de dreptate_pt_steaua pe 06 Noiembrie 2020, 20:12

esti dezinforma mister, afc-ul avea marca proprie inregistrata cu acord-ul csa in 1999, nu asta a fost prb, prb a fost ca jijel si-a facut-o propria marca in 2004, daca folosea marca luata de la afc nu avea probleme! si oricum ce ai spus legat de afc, e fals, afc-ul nu a fost dizolvat in timpul constituirii srl-ului, nu aveam cum ! afc-ul a constituit in mod legal srl-ul, cand afc-ul a fost dizolvat, prin 2008 sau 2009, afc-ul nu mai era demult actionar in SRL! sunt lucruri simple, nu mai dezinfirma, daca nu stii, intreaba, sau informeaza-te singur! si chiar daca afc-ul nu a primit marca cum zici tu, a fost cesionat, necesionata, neprimita, nu conteaza, echipa de fotbal cu tot ce inseamna activitatea sportiva a sectiee de fotbal a fost cedat in 98 afc-ului, si in 2003 de la afc la srl in mod perfect legal, lucru necontestat de nimeni!

Aloo, desteptarea, eu n-am zis nici o clipa ca AFC-ul ar fi fost LICHIDAT (asta se intampla cu firmele si ong-urile falimentare) CONCOMINTENT cu infiintarea firmei fcsb :))) Degeaba incerci sa semeni confuzie cu subterfugii de-astea jenante :))) Ideea era ca AFC NU DETINEA MARCA/NUME/CULORI/PALMARES (nu vorbim aici de SIGLA ci de MARCA STEAUA cu toate elementele ce o compun) DECI AGA DE LA AFC NU AVEA CUM SA DECIDA MUTAREA MARCII STEAUA PE FIRMA FCSB. Asta-i tot, vezi ce simplu e? Nimic complicat :)))

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 20:27
Postat de stoichkov10 pe 06 Noiembrie 2020, 20:17

iar marca aia copiata 99% de peluza nord, care de fapt e din 74. nu vezi nici o asemanare intre ele?

da baros, eu sunt de acord ca ele semanau, dar nu asta a hotarat cine castiga marca, ci faptul ca afc-ul care daduse acord lui jijel sa foloseasca marca stelei a fost radiat, si nu putea fi parte din proces, a fost o chichita avocateasca! si intr-un final instanta a decis ca societatea fc steaua bucuresti s-a. nu mai poate folosi acea marca, dupa aceea, talpan a inregistrat marca cu copy paste, pe car einstanta o anulase, si si-a insusit-o in numele csa-ului, apoi firesc, a solicitat si interzicerea folosirii numelui dupa marca proaspat inregsitrata, steaua bucuresti! lucruri certe pe care le-a castigat si nu contesta nimeni asta! steaua s-a conformat si acum foloseste alta sigla si alta denumire! ce nu inteleg eu, de ce voi confundati procesele pe tema dreptului comercial a marcii, cu altceva, cand acele `altceva` nu au existat! nu exista proces care sa fi stabilit ca sca regal 2017 e steaua si fcsb nu e sau ca fcsb nu a continuat activitatea sportiva a afc-ului, fosta steaua, fosta cca, csca si ASA, nu exista asemenea proces, e atat de simplu!

rammstein_deutschland
rammstein_deutschland  •  06 Noiembrie 2020, 20:17

Inca o dovada ca fcsb nu este steaua!! Daca va credeti steaua ce treaba aveti cu noua steaua =))))))

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  06 Noiembrie 2020, 20:17
Postat de catalynn pe 06 Noiembrie 2020, 20:13

Sursa - nesursă treaba e ca actele sunt una, o pagina web scrisă de niște “interni” luați de pe la ASE de răposatul Cârlan la așa zisul “departament de marketing”, care de bine ce a funcționat aproape am pierdut câteva steme pt ca au rămas nefolosite mult timp, e alta. Însă pt asta plătim judecători, pensii speciale etc. face parte din mecanismul democrației, sunt pe placul nostru sau nu, respectam și aplicam deciziile. Simplu! :-)))

Slab, Cata! asta e argumentul ca pagina CSA-ului a fost `hackuita`? :))) slabut, zau asa! pai daca nu ne luam dupa CSA, dupa cine vrei sa ne luam? :)

roja.azul
roja.azul  •  06 Noiembrie 2020, 20:14
Postat de adriann_ pe 06 Noiembrie 2020, 20:11

Eu va invit sa observati cat de clar este acest argument imposibil de combatut logic si cat de imbarligate au devenit template-urile dupa care presteaza postacul becalist pe 100 de voci :))) Asta saracu' e nonstop aici, isi mai da cate o calda singur cu clona SIlvio etc etc etc :))) Spor la treaba postacel, merita-ti firfireii murdari cu miros de brana ranceda :)))

Ai citit ceva, prostea? Sigur ca nu! Taci si da-te cu scafarlia in continuare de peretii moi!:))PS> Intelege o data ca sunt roja.azul si atat! Nu Silvio, nu titi...nu..

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 21
Comentează