Comentarii (54)
mosvasile
mosvasile  •  10 Iunie 2019, 14:25

Ia sa-l fi luat si pe Iulian Cristea si sa-l fi bagat si pe Man-pentru care alde Craciunescu si tot GIGI SPORT aveau deja laudele pregatite (nu conta daca ajungea sau nu ajungea mingea la el),se mai lua cineva de Contra?

tonyys
tonyys  •  10 Iunie 2019, 14:12

Pasi ce cv are lucescu - o gramada de campionate in ucraina luate cu banii lui ahmetov iar in europa un amarat de sfert de finala de ch league si o europa league in conditiile in care ahmetov a pompat in lucescu bugete cu care trebuia sa se bata an de an macar la semifinale de ch legue. N-am comparat turcia cu barcelona insa faptul ca franta n-a jucat mare lucru e si meritul antrenorului turc, daca ramanea lucescu turcii pierdeau la scor cu franta.

tandd
tandd  •  10 Iunie 2019, 14:05
Postat de tonyys pe 10 Iunie 2019, 13:57

Guardiola ce cv avea inainte de a antrena Barcelona sau Del Bosque inainte de a antrena Real ? Turcii au inceput sa joace fptbal dupa ce au scapat de a schemele invechite ale lui lucescu, acolo nu jucatorii erau problema ci un antrenor antic care deja e strabunic.

in ce priveste cv-ul era vorba ca lucescu nu e un antrenor bun ca asta spuneai,nu era vorba de dinainte sau dupa activitate recenta.Turcia a jucat fotbal cu franta????macar ai vazut meciul?frata n-a jucat nimic iar turcia a speculat asta si cu ceva noroc dar stai fara grija ca n-a jucat ca barcelona,dosu in poarta si faza fixa specialitatea casei iar in rest nimic,ala nu e un fotbal pe termen lung.Dar meciul cu suedia al turciei l-ai vazut cu lucescu antrenor si cu o medie de varsta foaaaate promitatoare??il poti acuza de ce vrei pe lucescu dar nu ca nu stie fotbal

tonyys
tonyys  •  10 Iunie 2019, 13:57
Postat de tandd pe 10 Iunie 2019, 13:45

crezi tu ca lucescu era de vina acolo????ideile lui au fost foarte bune,avea nevoie de sustinere si timp dar ca nu e un antrnor bun ma faci sa rad,daca-i citesti CV-ul iti ia juma de ora hai sa fim seriosi si oricum franta s-a batut singura stai fara grija oricum tot ei castiga grupa aia.

Guardiola ce cv avea inainte de a antrena Barcelona sau Del Bosque inainte de a antrena Real ? Turcii au inceput sa joace fptbal dupa ce au scapat de a schemele invechite ale lui lucescu, acolo nu jucatorii erau problema ci un antrenor antic care deja e strabunic.

tandd
tandd  •  10 Iunie 2019, 13:45
Postat de tonyys pe 10 Iunie 2019, 13:34

De parca ar fi singurul caz in care o echipa care nu joaca nimic si e ciuca batailor dupa ce scapa de antrenor sa joaca cu totul altceva cu un antrenor nou capabil.

crezi tu ca lucescu era de vina acolo????ideile lui au fost foarte bune,avea nevoie de sustinere si timp dar ca nu e un antrnor bun ma faci sa rad,daca-i citesti CV-ul iti ia juma de ora hai sa fim seriosi si oricum franta s-a batut singura stai fara grija oricum tot ei castiga grupa aia.

torque07
torque07  •  10 Iunie 2019, 13:41
Postat de martinpen pe 10 Iunie 2019, 10:49

Tu te uiti la fotbal si vorbesti dupa context sau ai invatat o placa si o repeti la nesfarsit, dupa cum ai vazut la altii? Credeam si eu ca oamenii gandesc independent, dar se pare ca 90 % din ce spun oamenii porneste de la comentatorii meciului. Au spus aia ca a jucat Chipciu bine si gata, toti au preluat afirmatia si spun la fel... Tu imi spui mie ca a jucat Chipciu fundas drwapta la echipa de club, dar daca te uiti, incepand cu 4 mai, in toate meciurile el a fost rezerva si a intrat cate 10 minute in locul fundasului dreapta. Cu Jablonek a jucat 1 minut si a intrat in locul atacantului Drchal. Cu Slovan a jucat 5 minute si a intrat in locul fundasului dreapta Zahustel. Cu Jablonec a jucat 13 minute si a intrat tot in locul lui Zahustel. Pai daca tu imi spui ca la echipa de club a jucat fundas dreapta, cand el a jucat in 3 meciuri 19 minute, m-am convins cat de manipulat esti.

3, 5 , 10 min...asta nu conteaza avand in vedere ca pe postul lui concurenta vine din Liga 1. Care e undeva la nivelul campionatul intern al Albaniei. Nu ma intereseaza ce spune comentatorul. Manipulati sunt frustratii de aici care cer demisia dupa fiecare infrangere sau...mai nou EGAL. "Suporteri" rupti de realitate care-s cu gandul inca la D. Munteanu, Petrescu, si Hagi vopsiti galben in cap. In meciul cu Norvegia a jucat prost? Eu cred ca a facut un meci decent. Ne.a scos din *** de vreo doua ori.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

tonyys
tonyys  •  10 Iunie 2019, 13:34
Postat de caminero pe 10 Iunie 2019, 13:19

Da, pentru că Lucescu le-a adus sîngele proaspăt pe care acum îl folosește Senol Guneș. Ia și citește echipele folosite de Lucescu și cele folosite de Guneș, și o să te lămurești. (P.S. Da' tu știi să citești, așa-i? să nu ne pierdem vremea cu tine p-aci ...).

De parca ar fi singurul caz in care o echipa care nu joaca nimic si e ciuca batailor dupa ce scapa de antrenor sa joaca cu totul altceva cu un antrenor nou capabil.

tonyys
tonyys  •  10 Iunie 2019, 13:31
Postat de caminero pe 10 Iunie 2019, 13:19

Da, pentru că Lucescu le-a adus sîngele proaspăt pe care acum îl folosește Senol Guneș. Ia și citește echipele folosite de Lucescu și cele folosite de Guneș, și o să te lămurești. (P.S. Da' tu știi să citești, așa-i? să nu ne pierdem vremea cu tine p-aci ...).

Of course, se stie ca lucescu i-o descoperit pe toti de la Maradona si Pele pana la Zidane si Ronaldo, de altfel lucescu a inventat fotbalul.

caminero
caminero  •  10 Iunie 2019, 13:19
Postat de tonyys pe 10 Iunie 2019, 12:42

Mai prost antrenor decat contra e doar mircea lucescu, turcia din ciuca batailor, dupa ce a scapat de el are 5 victorii pe linie.

Da, pentru că Lucescu le-a adus sîngele proaspăt pe care acum îl folosește Senol Guneș. Ia și citește echipele folosite de Lucescu și cele folosite de Guneș, și o să te lămurești. (P.S. Da' tu știi să citești, așa-i? să nu ne pierdem vremea cu tine p-aci ...).

tonyys
tonyys  •  10 Iunie 2019, 12:42

Mai prost antrenor decat contra e doar mircea lucescu, turcia din ciuca batailor, dupa ce a scapat de el are 5 victorii pe linie.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează