Comentarii (54)
vladutz13
vladutz13  •  10 Iunie 2019, 11:41
Postat de alb_rosu_in_vn pe 10 Iunie 2019, 11:39

Daca e adevarat ca selectionerul Contra face selectia in functie de ceea ce-i sugereaza impresarii e o chestie foarte urata si inseamna ca nu-si cunoaste interesul personal, in primul rand, nu mai vorbesc de asteptarile milioanelor de suporteri romani! Il credeam pe Contra un om cu mai multa coloana vertebrala, dar sa gresesti atat de grav primul 11 cu Norvegia e de condamnat. Mie oricum mi se pare o tampenie sa bagi niste jucatori expirati, iesiti din forma, doar in ideea ca o sa-i vada cineva si o sa-i transfere. Nu se poate intampla decat sa se faca de ras, cum s-a intamplat in meciul cu Norvegia, deci oricum impresarii au doar de pierdut in acest caz. Nu cunosc situatia lui Maxim, dar cat a jucat, cred ca a facut-o destul de bine. Se vede valoarea lui, chiar daca a fost mai mult rezerva la Mainz. E de atata timp in campionatul german si o fi ceva de capul lui, daca nemtii l-au tinut atata timp in Bundesliga.

Nu mai mult rezerva, rezerva de profesie, a prins abia cateva meciuri ca titular. De fapt adu-ti aminte ce a facut Maxim ca titular la National, dezamagiri peste dezamagiri. Adica ok, intra binisor asa 10-15 minute dar nu e o solutie din pacate.

vladutz13
vladutz13  •  10 Iunie 2019, 11:39
Postat de dinamo100 pe 10 Iunie 2019, 11:12

E foarte usor de spus cine nu ar fi trebui sa joace dupa ce meciul s-a jucat, si mult mai greu de afirmat cu tarie cine ar fi trebuit sa joace! Lumea uita meciurile trecute cand nici alti jucatori pe banda stanga nu au dat satisfactie (Bancu, Mitrita etc.). E firesc ca selectionerul sa incerce alte variante, nu cred ca e vina lui ca nu prea sunt valori certe. Daca veti face un sondaj cine ar fi trebuie sa joace pe banda stanga sau in locul lui Anton, veti observa o varietate de opinii...

Eh, asa da. Asta e adevarul... multa lume a fost surprinsa de Tosca sau de Grozav, dar cum jucasera cei de dinainte pe postul lor?? Iar acum lumea imediat arunca in fata nume ca Man, Hagi care nu au rupt gura targului in play-off. Bineinteles ca sunt viitorul, dar sa nu creada cineva ca daca ii bagam acum maturam pe jos cu Spania. Deci toate deciziile lui Contra pot fi scuzate/explicate, ai dreptate. Dar, un mare DAR!! ce ne intereseaza pe toti este rezultatul. Ok, schimbarile au o logica, dar au fost evident greseli mari de tot. La fel insistarea cu Grigore, bulevard pt norvegieni. Deci eu pot sa ignor toate controversele, toate zvonurile cu impresarii, ma fac ca nu le vad dar nu pot sa ignor rezultatul final. Ce face Contra la nationala?? Pai.... nimic.

alb_rosu_in_vn
alb_rosu_in_vn  •  10 Iunie 2019, 11:39

Daca e adevarat ca selectionerul Contra face selectia in functie de ceea ce-i sugereaza impresarii e o chestie foarte urata si inseamna ca nu-si cunoaste interesul personal, in primul rand, nu mai vorbesc de asteptarile milioanelor de suporteri romani! Il credeam pe Contra un om cu mai multa coloana vertebrala, dar sa gresesti atat de grav primul 11 cu Norvegia e de condamnat. Mie oricum mi se pare o tampenie sa bagi niste jucatori expirati, iesiti din forma, doar in ideea ca o sa-i vada cineva si o sa-i transfere. Nu se poate intampla decat sa se faca de ras, cum s-a intamplat in meciul cu Norvegia, deci oricum impresarii au doar de pierdut in acest caz. Nu cunosc situatia lui Maxim, dar cat a jucat, cred ca a facut-o destul de bine. Se vede valoarea lui, chiar daca a fost mai mult rezerva la Mainz. E de atata timp in campionatul german si o fi ceva de capul lui, daca nemtii l-au tinut atata timp in Bundesliga.

george1111
george1111  •  10 Iunie 2019, 11:38

Daca Contra are o explicatie decenta ca a chemat un jucator care a jucat ultimul meci.Tosca, acum 4 luni,eu ma mut din tara .Grozav este praf de ani de zile,doar speranta si atat .

893496014006517
Marian Dinu  •  10 Iunie 2019, 11:33

La echipa nationala trebuie adusi acei jucatori care sunt cei mai buni din Romania, indiferent la cine joaca, daca sunt valorosi in acel moment trebuie sa fie la nationala, daca sunt rezerve si nu sunt in forma, poate sa fie si in echipa Barcelonei, nu ii aduci. Nu inteleg ce ne mai mira, la noi in totdeauna s-a intamplat asa, daca erau la echipa nationala altii sau marii jucatori si regi ai marii generatii de aur ce au castigat cupa mondiala faceau la fel, ei acum sufera ca nu sunt ei in aceasta postura, nici decum nu se gandesc la binele Romaniei din pacate. S-a vazut clar ce au facut acesti faimosii care au castigat cupa mondiala in 94 dupa ce sau retras din fotbal, au implementat ei ceva din ce au vazut ei la echipele pe la care au jucat?, nu. Uitati-va cum face un antrenor ca Petrescu, la ce a facut un jucator ca Popescu, etc. Din pacate mentalitatea asta o avem noi, lasati-ne sa ne pregatim de cupa mondiala si daca nu reusim asta este, noi facem bani iar voi suporterii mai aveti de asteptat mult si bine pana sa ajungem sa facem si performanta, pe noi nu ne intereseaza performanta, daca banul vine, este suficient, asta gandesc toti doar ca nu o spun ca Becala. Eu unul nu-i inteleg pe acei suporteri care se duc in continuare la meciurile fcsb-ului cand stiu foarte clar de multi ani, ca pe becala nu-l intereseaza decat banii.

klaus
klaus  •  10 Iunie 2019, 11:07

Poate explica cineva ce cauta Stanciu,Grozav,Grigore,Anton,Tosca la nationala de ce nu joaca Hagi, Man,Cristea si Nistor

romeverest
romeverest  •  10 Iunie 2019, 11:05

Diavolita impresar si-a bagat coada pentru ca daca “perla” ei nu joaca la nationala, nu va mai fi vandut in veci si va ramane prin tarile arabe !!

martinpen
martinpen  •  10 Iunie 2019, 10:49
Postat de torque07 pe 10 Iunie 2019, 10:04

Grigoras...Chipciu la echipa de club a jucat fundas dreapta...si a facut-o destul de bine. La nationala a facut-o la fel de bine. Mijlocas la inchidere cine trebuia chemat? Pintilii? Da voi ganditi inainte de a vorbii? SINGURA decizie ce o puteti contesta e Grozav. Si chiar si el...e un jucator de duzina fara talent ca toti ceilalti candidati pe postul ala. Nimic nu exceleaza. Nu avem nici un Neymar ascuns prin occident.

Tu te uiti la fotbal si vorbesti dupa context sau ai invatat o placa si o repeti la nesfarsit, dupa cum ai vazut la altii? Credeam si eu ca oamenii gandesc independent, dar se pare ca 90 % din ce spun oamenii porneste de la comentatorii meciului. Au spus aia ca a jucat Chipciu bine si gata, toti au preluat afirmatia si spun la fel... Tu imi spui mie ca a jucat Chipciu fundas drwapta la echipa de club, dar daca te uiti, incepand cu 4 mai, in toate meciurile el a fost rezerva si a intrat cate 10 minute in locul fundasului dreapta. Cu Jablonek a jucat 1 minut si a intrat in locul atacantului Drchal. Cu Slovan a jucat 5 minute si a intrat in locul fundasului dreapta Zahustel. Cu Jablonec a jucat 13 minute si a intrat tot in locul lui Zahustel. Pai daca tu imi spui ca la echipa de club a jucat fundas dreapta, cand el a jucat in 3 meciuri 19 minute, m-am convins cat de manipulat esti.

vladutz13
vladutz13  •  10 Iunie 2019, 10:52
Postat de sibelius pe 10 Iunie 2019, 10:49

Problema e ca selectionerul strain facea alegeri la fel de bizare si incurca si mai mult posturile jucatorilor.

Complet de acord!!! Asta pt ca s-a adus un antrenor semi-retras care habar n-avea despre campionatul sau jucatorii romani. Dar este acum Daum reprezentativ pt toti antrenorii straini din lume? :)). Solutia este sa aduci ori pe cineva care a avut deja contact cu Romania ori sa-l antamezi cu sa zicem 6 luni inainte si asa ar avea timp sa urmareasca Nationala, campionatul etc.

sibelius
sibelius  •  10 Iunie 2019, 10:49
Postat de vladutz13 pe 10 Iunie 2019, 10:18

Toti jucatorii astia sunt o apa si-un pamant... Stanciu a jucat praf cu Norvegia, a jucat bine cu Suedia. Altii invers. Tocmai asta e problema, nu exista constanta la un anumit nivel (oricat de mic o fi ala). E si Maxim bagat aici in articol desi a intrat foarte bine cu Norvegia si cu Suedia, dar da, considerand cat de putin a jucat probabil nu merita convocare. Problema este ca "valorile" sunt foarte apropiate asa ca discutii de tipul asta o sa avem intotdeauna!! Este perfect posibil sa fie si adevarate... sa convoace pe pile dar nu o sa aflam. Din cauza asta este ESENTIAL sa avem selectioner strain, discutiile astea dispar si macar putem discuta doar dpdv sportiv.

Problema e ca selectionerul strain facea alegeri la fel de bizare si incurca si mai mult posturile jucatorilor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează