Comentarii (54)
tandd
tandd  •  10 Iunie 2019, 12:30
Postat de alb_rosu_in_vn pe 10 Iunie 2019, 12:26

Tosca nu mi s-a parut ca a jucat atat de rau. A avut niste pozitionari gresite, dar nu a gafat decisiv, ba dimpotriva, ne-a salvat pe final in cateva faze critice. Deci eu cred ca i se poate da credit in continuare, pana la proba contrarie. Oricum, nici Bancu nu cred ca inspira siguranta 100% ca fundas stanga, poate juca mai bine ca mijlocas stanga. Acuma, sa nu fim carcotasi, fiecare selectioner are slabiciunile lui pentru anumiti jucatori. Mi-aduc aminte de Razvan Lucescu cum insista cu Florescu, Piturca cu Hoban, etc. Chiar si Mircea Lucescu a fost criticat cand i-a luat la nationala pe Klein, Rednic, Andone, Vaetus, Gabor de la Hunedoara. Ideea este ca actualul selectioner sa inteleaga unde a gresit si sa corecteze greselile din mers.

tosca are maaaaari lacune la pozitionare si in duelurile 1-1,e predispus la cartonase intra decisiv in multe momente cand n utrebuie iar aportul lui in atac ca fundas de banda e 0.bancu are si el problemele lui dar este mai inteligent si are si contributie net superioara in banda deci......despre ce vorbim?scria cineva mai jos,la echipa nationala trebuie sa joace cei mai in forma jucatori indiferent de varsta si impresar,tie ti se pare ca asa s-a intamplat in meciul asta??

moartea_din_vaslui
moartea_din_vaslui  •  10 Iunie 2019, 12:26

Păi Hagi face pe moralistul, dar el îi spune de fapt lui Contra să-i scoată din primul 11 pe niște jucatori și să-l bage în loc pe Ianis al lui. Ăsta nu e trafic de influență pe față?

alenb
alenb  •  10 Iunie 2019, 12:28

Bulevardul pe partea stanga a apararii noastre nu l-ai vazut, nu? Au facut ce-au vrut pe partea lui Tosca.

alb_rosu_in_vn
alb_rosu_in_vn  •  10 Iunie 2019, 12:26

Tosca nu mi s-a parut ca a jucat atat de rau. A avut niste pozitionari gresite, dar nu a gafat decisiv, ba dimpotriva, ne-a salvat pe final in cateva faze critice. Deci eu cred ca i se poate da credit in continuare, pana la proba contrarie. Oricum, nici Bancu nu cred ca inspira siguranta 100% ca fundas stanga, poate juca mai bine ca mijlocas stanga. Acuma, sa nu fim carcotasi, fiecare selectioner are slabiciunile lui pentru anumiti jucatori. Mi-aduc aminte de Razvan Lucescu cum insista cu Florescu, Piturca cu Hoban, etc. Chiar si Mircea Lucescu a fost criticat cand i-a luat la nationala pe Klein, Rednic, Andone, Vaetus, Gabor de la Hunedoara. Ideea este ca actualul selectioner sa inteleaga unde a gresit si sa corecteze greselile din mers.

spartakus.
spartakus.  •  10 Iunie 2019, 12:10
Postat de cpt.ahab pe 10 Iunie 2019, 11:54

Tot timpul trebuie să existe comentarii negative, pentru că așa suntem noi construiți. Indiferent ce antrenor ar fi, tot îi găsim nod în Corneliu Papură. Unu: toți antrenorii lumii au preferințele lor. Asta pentru că ei gândesc tactica, ei știu ce tip de jucător le trebuie pentru a îndeplini acele sarcini tactice. Asta chiar dacă nouă ni se par mai potriviți alții, mai poleiți, mai strălucitori. Doi: vorbim de alegerile lui Contra de zici că a lăsat pe bancă niște mari valori, nu niște împiedicați la fel de mari ca și ăia titularizați! Se vorbește despre Hagi jr. ca despre un fuori-classe marginalizat intenționat, când introducerea lui pe teren nu a adus decât o verticalizare utilă( către Țucudean), multe mingi controlate îndelung, static și un șut semi-ratat care a ajuns fortuit la Keșeru! Vorbim atât despre alegerile lui Contra, când realitatea este mult mai crudă: nu avem niciun fotbalist român( de câmp) de nivelul unui Odegaard sau a lui King. Rezultatul de egalitate e rodul norocului, al intervențiilor reușite, de ultim moment, ale lui Tătărușanu, Chipciu sau Grigore, al pripelii la finalizare a atacanților adverși și a erorilor lor tactice din final, cauzate de imaturitate și prea marele entuziasm aferent. Ăsta e potențialul fotbalului românesc. Deocamdată, mult invocații Man sau Coman sunt niște impresii, nu niște certitudini la nivel de seniori. Nici mie nu mi-au convenit anumite alegeri, dar el răspunde.

Echipa nationala nu este echipa de club. La nationala se cheama de fiecare data cei mai in forma jucatori ai momentului. La nationala nu e ca la echipele de club sa aduci tu jucatori in functie de preferinte ci aduci jucatorii cei mai in forma pe posturile lor. Decat sa jucam cu 2-3 mortaciuni doar de dragul numelui, mai bine dam credit unor tineri ca cicaldau, hagi , man etc . Cum sa joci cu Grozav ala pe bune acum? In ce tactica putea sa il ajute pe contra un jucator care joaca la retrogradare in Ungaria? Asa am ajuns ?

cpt.ahab
cpt.ahab  •  10 Iunie 2019, 11:54

Tot timpul trebuie să existe comentarii negative, pentru că așa suntem noi construiți. Indiferent ce antrenor ar fi, tot îi găsim nod în Corneliu Papură. Unu: toți antrenorii lumii au preferințele lor. Asta pentru că ei gândesc tactica, ei știu ce tip de jucător le trebuie pentru a îndeplini acele sarcini tactice. Asta chiar dacă nouă ni se par mai potriviți alții, mai poleiți, mai strălucitori. Doi: vorbim de alegerile lui Contra de zici că a lăsat pe bancă niște mari valori, nu niște împiedicați la fel de mari ca și ăia titularizați! Se vorbește despre Hagi jr. ca despre un fuori-classe marginalizat intenționat, când introducerea lui pe teren nu a adus decât o verticalizare utilă( către Țucudean), multe mingi controlate îndelung, static și un șut semi-ratat care a ajuns fortuit la Keșeru! Vorbim atât despre alegerile lui Contra, când realitatea este mult mai crudă: nu avem niciun fotbalist român( de câmp) de nivelul unui Odegaard sau a lui King. Rezultatul de egalitate e rodul norocului, al intervențiilor reușite, de ultim moment, ale lui Tătărușanu, Chipciu sau Grigore, al pripelii la finalizare a atacanților adverși și a erorilor lor tactice din final, cauzate de imaturitate și prea marele entuziasm aferent. Ăsta e potențialul fotbalului românesc. Deocamdată, mult invocații Man sau Coman sunt niște impresii, nu niște certitudini la nivel de seniori. Nici mie nu mi-au convenit anumite alegeri, dar el răspunde.

george1111
george1111  •  10 Iunie 2019, 11:42

Despre Stanciu , nici numai are rost sa discutam , este o cauza pierduta ptr noi,suporterii,doar impresarii mai spera sa ciugule ceva ,in rest zero.S-a si vazut ca cei care sunt in forma si ar trebui sa fie titulari ,Hagi,Tucudean,Tatarusanu.Keseru etc , sunt si cei mai buni din echipa ...in teren cu echipe de afara numai merge pe relatii ,valoarea nu exista chiar da ca esti ruda cu impresarul.

vladutz13
vladutz13  •  10 Iunie 2019, 11:41
Postat de alb_rosu_in_vn pe 10 Iunie 2019, 11:39

Daca e adevarat ca selectionerul Contra face selectia in functie de ceea ce-i sugereaza impresarii e o chestie foarte urata si inseamna ca nu-si cunoaste interesul personal, in primul rand, nu mai vorbesc de asteptarile milioanelor de suporteri romani! Il credeam pe Contra un om cu mai multa coloana vertebrala, dar sa gresesti atat de grav primul 11 cu Norvegia e de condamnat. Mie oricum mi se pare o tampenie sa bagi niste jucatori expirati, iesiti din forma, doar in ideea ca o sa-i vada cineva si o sa-i transfere. Nu se poate intampla decat sa se faca de ras, cum s-a intamplat in meciul cu Norvegia, deci oricum impresarii au doar de pierdut in acest caz. Nu cunosc situatia lui Maxim, dar cat a jucat, cred ca a facut-o destul de bine. Se vede valoarea lui, chiar daca a fost mai mult rezerva la Mainz. E de atata timp in campionatul german si o fi ceva de capul lui, daca nemtii l-au tinut atata timp in Bundesliga.

Nu mai mult rezerva, rezerva de profesie, a prins abia cateva meciuri ca titular. De fapt adu-ti aminte ce a facut Maxim ca titular la National, dezamagiri peste dezamagiri. Adica ok, intra binisor asa 10-15 minute dar nu e o solutie din pacate.

vladutz13
vladutz13  •  10 Iunie 2019, 11:39
Postat de dinamo100 pe 10 Iunie 2019, 11:12

E foarte usor de spus cine nu ar fi trebui sa joace dupa ce meciul s-a jucat, si mult mai greu de afirmat cu tarie cine ar fi trebuit sa joace! Lumea uita meciurile trecute cand nici alti jucatori pe banda stanga nu au dat satisfactie (Bancu, Mitrita etc.). E firesc ca selectionerul sa incerce alte variante, nu cred ca e vina lui ca nu prea sunt valori certe. Daca veti face un sondaj cine ar fi trebuie sa joace pe banda stanga sau in locul lui Anton, veti observa o varietate de opinii...

Eh, asa da. Asta e adevarul... multa lume a fost surprinsa de Tosca sau de Grozav, dar cum jucasera cei de dinainte pe postul lor?? Iar acum lumea imediat arunca in fata nume ca Man, Hagi care nu au rupt gura targului in play-off. Bineinteles ca sunt viitorul, dar sa nu creada cineva ca daca ii bagam acum maturam pe jos cu Spania. Deci toate deciziile lui Contra pot fi scuzate/explicate, ai dreptate. Dar, un mare DAR!! ce ne intereseaza pe toti este rezultatul. Ok, schimbarile au o logica, dar au fost evident greseli mari de tot. La fel insistarea cu Grigore, bulevard pt norvegieni. Deci eu pot sa ignor toate controversele, toate zvonurile cu impresarii, ma fac ca nu le vad dar nu pot sa ignor rezultatul final. Ce face Contra la nationala?? Pai.... nimic.

alb_rosu_in_vn
alb_rosu_in_vn  •  10 Iunie 2019, 11:39

Daca e adevarat ca selectionerul Contra face selectia in functie de ceea ce-i sugereaza impresarii e o chestie foarte urata si inseamna ca nu-si cunoaste interesul personal, in primul rand, nu mai vorbesc de asteptarile milioanelor de suporteri romani! Il credeam pe Contra un om cu mai multa coloana vertebrala, dar sa gresesti atat de grav primul 11 cu Norvegia e de condamnat. Mie oricum mi se pare o tampenie sa bagi niste jucatori expirati, iesiti din forma, doar in ideea ca o sa-i vada cineva si o sa-i transfere. Nu se poate intampla decat sa se faca de ras, cum s-a intamplat in meciul cu Norvegia, deci oricum impresarii au doar de pierdut in acest caz. Nu cunosc situatia lui Maxim, dar cat a jucat, cred ca a facut-o destul de bine. Se vede valoarea lui, chiar daca a fost mai mult rezerva la Mainz. E de atata timp in campionatul german si o fi ceva de capul lui, daca nemtii l-au tinut atata timp in Bundesliga.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează