Comentarii (78)
844831225687843
Petre Stoian  •  29 Iunie 2019, 16:37

Reluarile au aratat ca faultul s-a facut in afara careului chiar daca jucatorul german a vrut sa cada in careu; e ridicol acest asa zis fair-play; In repriza a doua Romania a facut un joc foarte slab, dar asta nu scuza decizia arbitrului

robby73
robby73  •  28 Iunie 2019, 21:21
Postat de tandd pe 28 Iunie 2019, 17:01

poate ai dreptate dar repet o intrebare daca stii sa raspunzi: Ce-a stat la baza modificarii orei de start a meciului cu romania luand in calcul prezenta a 20mii de oameni in tribuna la meciul asta pe langa 2-300 de la cel cu spania?germania mai are vreo sansa in finala cu spania dupa consumul din meciul cu romania la temperatura respectiva?

La bază a fost interesul mai mare pentru meciul Franța vs Spania. Aici nu e vorba de spectatori din stadion, ci de telespectatori. Bineînțeles că se difuzează meciul mai interesant la prime-time și trebuie să recunoaștem că un Franța - Spania interesează fani de fotbal mai mult. Trebuie văzută treaba din punct de vedere neutral. Dacă ar juca de exemplu Franța vs Croația și Germania vs Spania și noi ne-am uita la al doilea meci ;-).

llocomotivalibera
llocomotivalibera  •  28 Iunie 2019, 21:20

acel penalty a fost facut de hagi junioru '...vedeta de carton cu stagii la a echipa a doua a Fiorentinei ca la prima nu a putut face fatza

tandd
tandd  •  28 Iunie 2019, 17:01
Postat de mioriticul pe 28 Iunie 2019, 16:50

Iecsact. Si aceste mari puteri au făcut in așa fel ca esticii din Ucraina sa ajungă campioni mondiali la tineret numai sa ne facă in ciuda noua romanilor.

poate ai dreptate dar repet o intrebare daca stii sa raspunzi: Ce-a stat la baza modificarii orei de start a meciului cu romania luand in calcul prezenta a 20mii de oameni in tribuna la meciul asta pe langa 2-300 de la cel cu spania?germania mai are vreo sansa in finala cu spania dupa consumul din meciul cu romania la temperatura respectiva?

mioriticul
mioriticul  •  28 Iunie 2019, 16:50
Postat de blackseacoast pe 28 Iunie 2019, 12:48

Nu Mirel Radoi,nu cu acel penalti ati fost furati! Furaciunea s-a produs inca de la tragerea la sorti a grupelor la turneul final. Apoi cu "reprogramarea" orei semifinalei. Si chiar daca ati fi castigat in fata nemtilor,la finala incepeati fara benzina,ca baietii erau rupti dupa fotbalul in cuptor,N-AR MAI FI AVUT ENERGIE NICI SA FREDONEZE IMNUL! Ce e aia Romania mizeriilor sociopolitice de tot felul sa ridice pretentii la o finala?! Se compara Roamania zilelor de astazi in vreun fel cu aceste mari puteri nu doar economice?! Sa ne rezumam comparativ doar la investitiile si infrastructura in sport! Personal admir si repect ATITUDINEA aratata de acesti baieti la acest turneu! Este cel mai mare castig ! Si sper nu doar sa-l asimileze ca particularitate,ba chiar sa-l imbunatateasca! Au capacitate,talent,atitudine si mai ales creier! Se vede ca-si gandesc prestatiile sau cum se exprima verbal,coerent si fluent,fara balbe sau "porumbei" scapati aiurea...Atat ati mai putut ieri,atat v-au tinut motoarele ! Ati aratat ce puteti,o sa puteti si mai mult si mai frumos,muncind in continuare! Prezentul,viitorul, sunt de partea voastra! Si noi asemenea! Multumim pentru daruire,atitudine si spectacolul oferit ! Bravo voua,felicitari si mult succes mamaligii in viitoarele competitii sau confruntari ! Abia asteptam viitoarele voastre show-uri !Hai baieti,pe ei !

Iecsact. Si aceste mari puteri au făcut in așa fel ca esticii din Ucraina sa ajungă campioni mondiali la tineret numai sa ne facă in ciuda noua romanilor.

tandd
tandd  •  28 Iunie 2019, 16:32
Postat de Dragan Ionel pe 28 Iunie 2019, 14:46

Esti penibil. Am facut trei afirmatii: 1. Grupa cea mai slaba. Daca in finala nu se regaseste niciuna dintre echipele din grupa, este grupa cea mai slaba. 2. Grupa dezechilibrata valoric. Cand dintre cele doua meciuri ultime din grupa, unul nu are miza pt ca echipele combatante nu mai au nicio sansa de calificare, inseamna ca grupa e dezechilibrata . 3. Meciul Romania-Franta nu a avut miza. Cand Romania se califica in urmatoarele alternative: castiga, face egal, pierde la un gol diferenta, pierde la doua goluri diferenta, iar Franta se califica daca face egal sau daca invinge, rezulta un meci in care niciuna dintre echipe nu a avut actiuni de atac periculoase, preferand egalul, deci un statu quo. Deci meciul nu a avut miza.

)))))deci o grupa e slaba fiindca un meci din grupa n-a avut miza si fiindca romania si-a asigurat prezenta in semifinala aproape inainte de ultimul meci.Tipic romanesc mod de gandire.Calitatea sau valoarea unei grupe este data de echipele participante in grupa respectiva,adica anglia si franta care teoretic au jucatorii cei mai valorosi ,valoarea n-o da doar ultimul rezultat.crezi tu ca grupa spaniei a fost mai valoroasa?sau a germaniei???cea mai echilibrata grupa dupa valoarea loturior cred ca a fost a romaniei pana la urma

1017387414979881
Dragan Ionel  •  28 Iunie 2019, 14:46
Postat de tandd pe 28 Iunie 2019, 12:15

tu iti dai seama cate prostii ai spus intr-o singura fraza????cum adica ,,am avut cea mai usoara grupa,,,???care sunt alea 2 meciuri fara miza ?anglia-croatia da,dar romania-franta a fost fara miza?ai macar idee ce consum mental in primul nu fizic il reprezinta un meci ca ala cu anglia?sau cel cu franta chiar unde pana la urma nu a fost degeaba,era un meci de calificare extreeeeem de important?iti dai seama la nivelul asta si la varsta si experienta lor intr-un campionat de tot rasul de cata recuperare mentala si fizica era nevoie ca sa fie fresh pe teren?dar iti dai seama ce inseamna sa joci la 40 grade la umbra??????

Esti penibil. Am facut trei afirmatii: 1. Grupa cea mai slaba. Daca in finala nu se regaseste niciuna dintre echipele din grupa, este grupa cea mai slaba. 2. Grupa dezechilibrata valoric. Cand dintre cele doua meciuri ultime din grupa, unul nu are miza pt ca echipele combatante nu mai au nicio sansa de calificare, inseamna ca grupa e dezechilibrata . 3. Meciul Romania-Franta nu a avut miza. Cand Romania se califica in urmatoarele alternative: castiga, face egal, pierde la un gol diferenta, pierde la doua goluri diferenta, iar Franta se califica daca face egal sau daca invinge, rezulta un meci in care niciuna dintre echipe nu a avut actiuni de atac periculoase, preferand egalul, deci un statu quo. Deci meciul nu a avut miza.

tandd
tandd  •  28 Iunie 2019, 13:49
Postat de ecucu pe 28 Iunie 2019, 13:30

Cand "neamtul" s-a aruncat in careu Ianis nu-l mai tinea demult de tricou. Faultul se pedepseste pe locul faultatului. Faultul ala grosolan asupra lui Ianis de la mijlocul terenului care a precedat deschiderea scorului nu l-a bagat in seama dar aici a fost al dreaq' de pedant.

eu am zis,pare ca abia astepta o chestie sa ne arda chiar daca nu asta e motivul ptr care am pierdut,eu consider ca toata lumea ne-a ciupit,uefa parca cel mai mult,o grupa imposibila,o programare inumana si de necrezut(echipele ca echipele,dar cum sa trimiti 20mii de oameni in tribuna la ora aia cand alternativa era simpla?) si arbitri cand a trebuit.

ecucu
ecucu  •  28 Iunie 2019, 13:30
Postat de digei pe 28 Iunie 2019, 13:19

Eu nu spun nici ca a fost nici ca n-a fost. Spun ce am auzit la TV de la cei care se mai si pricep. Infractiunea a inceput in afara careului si s-a incheiat in interiorul sau. Fiind vorba de o tinere a contat locul unde infractiunea s-a incheiat aceasta avand continuitate. Daca ianis il tinea si-i dadea imediat drumul se dadea lovitura din afdara careului. Ce-o fi fost in capul lui nu stiu.

Cand "neamtul" s-a aruncat in careu Ianis nu-l mai tinea demult de tricou. Faultul se pedepseste pe locul faultatului. Faultul ala grosolan asupra lui Ianis de la mijlocul terenului care a precedat deschiderea scorului nu l-a bagat in seama dar aici a fost al dreaq' de pedant.

digei
digei  •  28 Iunie 2019, 13:19

Eu nu spun nici ca a fost nici ca n-a fost. Spun ce am auzit la TV de la cei care se mai si pricep. Infractiunea a inceput in afara careului si s-a incheiat in interiorul sau. Fiind vorba de o tinere a contat locul unde infractiunea s-a incheiat aceasta avand continuitate. Daca ianis il tinea si-i dadea imediat drumul se dadea lovitura din afdara careului. Ce-o fi fost in capul lui nu stiu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează