Comentarii (176)
Eu2306
Eu2306  •  14 Noiembrie 2024, 17:04
Postat de stefanf78 pe 14 Noiembrie 2024, 16:32

Confunzi dreptul la libera exprimare (pe care cocoana amintită îl are în continuare, nimeni nu i’l poate lua, e inviolabil) cu dreptul la a alege și a fi ales care vine cu anumite condiții (vezi Constituția)…

Prietene și cucoana despre care vorbești a fost persecutată politic pentru libera ei exprimare! Și libera , asta, exprimare are niște limite în cazul în care reprezinți o instituție cum este cazul lui Lucescu (frf) sau cazul lui gradinescu (prima tv sau unde este el) în acest caz instituțiile respective ca să nu apară conflicte ies în față și se delimitează de opiniile respectivilor , ca să fie o libera exprimare cum vrei matale! În speță , armata poate da în judecată def pentru ca angajații ei nu respectă o decizie judecătorească și crează confuzie ca și în privința postului tv dar în plus la postul tv și cna trebuie să amendeze respectivele informații eronate pentru ca acel drept despre care menționezi nu trebuie să lezeze nici o altă persoană sau instituție pentru ca atunci se ajunge la calomnii și prejudicii de imagine!

stefanf78
stefanf78  •  14 Noiembrie 2024, 17:01
Postat de _Van_Basten pe 14 Noiembrie 2024, 16:30

De ce fcsb nu-si spune Barcelona?! Sau Liverpool. Hai ca suna mai bine decat Steaua. Si tot nu au nicio legatura cu fcsb.

Pentru că nu e Barca sau Liverpool, e Steaua :))

golgol
golgol  •  14 Noiembrie 2024, 16:59
Postat de VN75 pe 14 Noiembrie 2024, 14:38

Domnule Lucescu decizia instanței se bazează pe acte nu pe ce crede unul și altul. Domnul Becali a greșit fundamental când a desființat echipa Steaua pe care o cumpărase de la Păunescu. A vrut să fenteze statul pentru că trebuia să plătească datoriile cu care cumpărase echipa, ori el nu a vrut. A băgat echipa în faliment și a desființat-o astfel. După aceea a înființat o altă echipă în anul 2003 și a numit-o Steaua fără acordul proprietarului mărcii. De aceea a pierdut domnul Becali în instanță, iar acum încearcă prin presiuni să preia marca Steaua fără acordul proprietarului, pentru că cumpărarea mărcii costă, ori el nu vrea să plătească. Dacă nu vrea să plătească nu are decât să rămână cu FCSB iar dvs. va trebui să respectați decizia instanței care este definitivă. Vă mai repet odată, ea se bazează pe nu pe ce crede unul și altul. Asta nu contează.

Omulee, cand a luat Becali clubul asra de fotbal cum l a luat, armata prin generalii ei nu s a impotrivit, ba, dimpotriva si au luat banutii generalii si asta a fost! Generalii puteau sa zică atunci ca nu le convine si nu i dadeau echipa lui Becali dar ce sa vezi cand au vazut banii, nu i a mai interesat de cupa campionilor, echipa de fotbal. Deci in logica lucrurilor asta e continuatoarea echipei Steaua care a castigat cupa campionilor pt ca era singura echipa a armatei in perioada cand i au dat o generalii lui Becali contra unor sume de bani! Nu mai gandim chiar?? Dupa ani s a trezit din betie unul si căutând alti bani au creat o echipa in ligile inferioare... repet, dupa ani de zile de cand generalii i au dat echipa lui Becali... De ce nu au creat echipa generalii dupa ce i au vandut lui Becali, de ce dupa ani de zile si au adus aminte ca vai asta e echipa armatei.. niste corupti aia prin armata...

Garbo
Garbo  •  14 Noiembrie 2024, 16:57

Sa spunem ca Lucescu e nume de *** nu putem sa ascundem dacà va ajunge la mondiale va fi si cel mai mare antrenor romàn !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

CiprianBirtea_84
CiprianBirtea_84  •  14 Noiembrie 2024, 16:56
Postat de stefanf78 pe 14 Noiembrie 2024, 16:20

Corect! Contextul e că fiecare are dreptul la o opinie și la libera exprimare. Astea nu pot fi interzise de judecători.

Aici nu e o opinie. Instanța a decis clar că echipa înființată în 2003 nu a preluat palmaresul. Iar FCSB poate la fel de bibe să vină de la "Faci Ce Spune Becali". Nu există nici un document oficial în care să scrie de la ce vine FCSB. Oricine poate face speculații. Cât despre Lucescu, el nu are voie să spună chiar orice. E ca și cum aș înființa eu un butic și i-aș zice "Mega Image". Instanța ar decide că n-am dreptul să folosesc denumirea dar alții precum Lucescu ar zoce "Mega Image" când se referă la magazinul meu. Ar aduce atingere brandului Mega Image. Concluzie: când stai cu cineva de vorbă în privat, poți să spui Steaua în loc de FCSB, dar când vorbești public, în conferințe de presă, nu ai voie să folosești denumirea unei mărci când te referi la altă entitate.

persanu
persanu  •  14 Noiembrie 2024, 16:46

Cică Kosovo nu e recunoscuta de România. Pai si cum intra ăștia in tara azi cu pasaport pe care scrie KOSOVO ? Eu nu am văzut oameni cu pașaport de Valencia de exemplu, nici pașaport de Milano nu am văzut.

ViviNapoca
ViviNapoca  •  14 Noiembrie 2024, 16:41

Cum va cheamă? Lucescu ! Bine noi o sa va spunem în alt fel ,( ne mai gândim cum ) Va deranjează!? Dacă da renunțăm dacă nu vom vedea !

19sevilla86
19sevilla86  •  14 Noiembrie 2024, 16:38
Postat de bajescu pe 14 Noiembrie 2024, 15:44

Bulgarii au aceeasi problema: doua echipe TSKA . Parca ne-au copiat pe noi. Sau noi pe ei. Din fericire, noi mai avem niste oameni precum Becali, Rotaru, Hagi, Sucu, care investesc in fotbal. Altfel ajungeam ca bulgarii, care practic nu mai au fotbal.

Fals! Nu mai faceți confuzii! Bulgarii au doua echipe TSKA dar niciuna nu mai are treabă cu armata, pt ca nicăieri în UE, în lumea democratică, civilizată, dezvoltată, nu mai există anomaliile sportive militarizate sovietice TSKA(csa) și CS Dinamo în sportul profesionist! Unica excepție a rămas România!

stefanf78
stefanf78  •  14 Noiembrie 2024, 16:32
Postat de Eu2306 pe 14 Noiembrie 2024, 13:40

Da? Curios ! Dacă este cum zici de ce oare toți suntem obligați să ne supunem unor hotărâri judecătorești în toate celelalte privințe? Vorbești de dreptul la exprimare , oare Sosoaca nu a avut acest drept încălcat?! Și toți care croiau să o aleagă au acest drept încălcat acum… asta așa ca un exemplu ca nu sunt fan sosoaca , alt exemplu îți pot da în privința unei personalități interbelice mareșalul Ion Antonescu , în privința căruia li se încalcă dreptul la exprimare foarte multor oameni care vor să îl menționeze sau să îi ridice statuie… mai vrei exemple pentru mintea matale de grădiniță? Cere și ti se va da

Confunzi dreptul la libera exprimare (pe care cocoana amintită îl are în continuare, nimeni nu i’l poate lua, e inviolabil) cu dreptul la a alege și a fi ales care vine cu anumite condiții (vezi Constituția)…

_Van_Basten
_Van_Basten  •  14 Noiembrie 2024, 16:30
Postat de stefanf78 pe 14 Noiembrie 2024, 16:20

Corect! Contextul e că fiecare are dreptul la o opinie și la libera exprimare. Astea nu pot fi interzise de judecători.

De ce fcsb nu-si spune Barcelona?! Sau Liverpool. Hai ca suna mai bine decat Steaua. Si tot nu au nicio legatura cu fcsb.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 18
Comentează