Comentarii (73)
catalin_cj
catalin_cj  •  12 Martie 2014, 08:34
Postat de adriann_ pe 12 Martie 2014, 01:37

Marea problema lui Basescu in povestea cu Gica Popescu se numeste Burleanu. N-avea nimeni nimic cu Basescu daca Gica Popescu era condamnat cu cateva luni inainte de alegerile din FRF. A fost insa condamnat cu executare (procurorul ceruse cu suspendare!!!) fix cu o zi inainte, iar alegerile le-a castigat un om care fusese doi ani consilierul lui Basescu. Si care om n-ar fi avut nici umbra unei sanse daca Gica Popescu putea candida. In conditiile astea, oricum o da Basescu iese prost: daca nu-l gratiaza e o bestie care l-a bagat la puscarie ca sa-si puna omul la FRF, iar daca il gratiaza se cheama ca submineaza actul de justitie, recunoscand de facto ca sentinta a fost exagerata.

mi se pare absurd ca sa ii pui la basescu in carca absolut tot. a ajuns un fel de acarul paun in tara asta. daca el a fost in spatele condamnarilor, are tot respectul meu. tara asta a ajuns chiar in asa hal incat toti infractorii sa nu se teama de nimic? e ciudat cum acum in preajma alegerilor toti politicienii psdedei fac lobby pentru g. popescu. e si mai ciudat ca pentru taxe in plus nu a sarit nimeni in sus din popor dar pentru unul care e demonstrat ca a comis o ilegalitate sar toti flamanzii. suntem un popor care are mari probleme de moralitate. las ca daca cresc taxele furam mai mult, numai sa nu bage la puscarie un hot doar din cauza ca e cunoscut.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  12 Martie 2014, 08:24

A fost extrem de clar ca nici pentru Popescu nici pentru Becali nu sunt sperante in acest an. Gratierea individuala e decizia suverana a presedintelui si Basescu a spus clar ca el nu va semna niciun decret de gratiere. Din pacate pentru cei doi pot sa-i asigur ca aici se va tine de cuvant.

harry_porker
harry_porker  •  12 Martie 2014, 08:23
Postat de roadster1988 pe 12 Martie 2014, 07:49

gica popescu sustine in contiunuare ca este profund nevinovat....nu-si recunoaste faptele.o eventuala gratiere ar insemna ca s-a reparat o nedreptate facuta de justitie?basescu nu are dreptul sa intervina...s-ar crea un precedent iar viitorul prezident i-ar scoate de la parnaie pe toti politrucii...

lasa ca intervine urmatorul ;)

xhrz
xhrz  •  12 Martie 2014, 08:16
Postat de qpax pe 12 Martie 2014, 01:00

Sunteti niste basisti ... cu vrajeala asta de 2 lei a obtinut chioru 2 mandate de presedinte sii una de primar ... pentru ca rezoneaza cu creierul vostru ... nedezvoltat ... eminamente ... de basist ... chiar daca faceti un efort constiinet sa va delimitati ... va aflati doar in negare ...:)) Un nebasist adevarat, stie ... ca BAsescu nu are niciodata dreptate ... si NICIODATA buna-credinta ... stie ca institutia gratierii, nu vine impotriva actului de justitie, ci in confirmarea lui ... cel care cere gratierea ... isi admite automat vina, si cere clementa! ... vai de voi ... daca nu ati fi atat de prosti ... mi-ar fi chiar mila ...:))

În general ai dreptate, actul de graţiere nu lucrează împotriva actului de justiţie, dar în situaţia aceasta te înşeli. Până recent, multe instanţe se fereau să dea sentinţe cu executare, cel mai celebru fiind cazul lui Huidu, iar lucrurile s-au schimbat datorită unor instrucţiuni venite din partea Uniunii Europene, care era îngrijorată că judecătorii dau condamnări cu suspendare pentru că nu doresc să îşi asume încarcerarea unor inculpaţi. Dacă Băsescu graţiază pe cineva condamnat cu executare, practic i-ar comuta sentinţa din condamnare cu executare în condamnare cu suspendare.

roadster1988
roadster1988  •  12 Martie 2014, 08:07
Postat de cpt.ahab pe 11 Martie 2014, 21:52

Roberta Anastase a facut cea mai flagranta infractiune cu putinta: a masluit numaratoarea voturilor in Palavrament, pe o lege extrem de importanta. Toata lumea stie asta. Iar fantastica noastra justitie nu-i clinteste un fir de par din cap. In fine, credeti ce vreti. Eu, unul, nu ma las inselat de discursurile unui comunist-securist cu ifose de om de dreapta.

probabil i-a pus la socoteala si pe parlamentarii morti de-a lungul timpului ...se mai intampla...vezi dragnea cum i-a incolonat si i-a dus la vot pe toti mortii din secolul trecut...

roadster1988
roadster1988  •  12 Martie 2014, 07:55
Postat de adriann_ pe 12 Martie 2014, 01:37

Marea problema lui Basescu in povestea cu Gica Popescu se numeste Burleanu. N-avea nimeni nimic cu Basescu daca Gica Popescu era condamnat cu cateva luni inainte de alegerile din FRF. A fost insa condamnat cu executare (procurorul ceruse cu suspendare!!!) fix cu o zi inainte, iar alegerile le-a castigat un om care fusese doi ani consilierul lui Basescu. Si care om n-ar fi avut nici umbra unei sanse daca Gica Popescu putea candida. In conditiile astea, oricum o da Basescu iese prost: daca nu-l gratiaza e o bestie care l-a bagat la puscarie ca sa-si puna omul la FRF, iar daca il gratiaza se cheama ca submineaza actul de justitie, recunoscand de facto ca sentinta a fost exagerata.

loaza,nu uita ca pontiacul si-a tras seful la LPF,este de notorietate intalnirea cu iorgulescu...daca baselu a avut vreo implicare in alegeri,felicitari lui,i-a aratat plagiatorului cine-i seful...

botizan
botizan  •  12 Martie 2014, 07:50
Postat de kraus pe 12 Martie 2014, 00:00

Păi ce anume a făcut Tokes la ”revoluţie”???

Cam de la el a inceput revolutia ... de la pastorul Tokes , ca avea el alte motive decat libertatea romanilor pentru revolutie , e alta treaba ... dar are un merit mare pentru ce a facut la Timisoara

roadster1988
roadster1988  •  12 Martie 2014, 07:49

gica popescu sustine in contiunuare ca este profund nevinovat....nu-si recunoaste faptele.o eventuala gratiere ar insemna ca s-a reparat o nedreptate facuta de justitie?basescu nu are dreptul sa intervina...s-ar crea un precedent iar viitorul prezident i-ar scoate de la parnaie pe toti politrucii...

botizan
botizan  •  12 Martie 2014, 07:48
Postat de qpax pe 12 Martie 2014, 01:00

Sunteti niste basisti ... cu vrajeala asta de 2 lei a obtinut chioru 2 mandate de presedinte sii una de primar ... pentru ca rezoneaza cu creierul vostru ... nedezvoltat ... eminamente ... de basist ... chiar daca faceti un efort constiinet sa va delimitati ... va aflati doar in negare ...:)) Un nebasist adevarat, stie ... ca BAsescu nu are niciodata dreptate ... si NICIODATA buna-credinta ... stie ca institutia gratierii, nu vine impotriva actului de justitie, ci in confirmarea lui ... cel care cere gratierea ... isi admite automat vina, si cere clementa! ... vai de voi ... daca nu ati fi atat de prosti ... mi-ar fi chiar mila ...:))

Daca ceri clementa , te consideri vinovat ... ei din start au pledat ca nevinovati Si in plus gratierea se da din anumite motive speciale ... varsta inaintata , boala (dar nu inchipuita ) , statut social precar al familiei ... Popescu nu le are pe nici una din astea

botizan
botizan  •  12 Martie 2014, 07:44
Postat de adriann_ pe 12 Martie 2014, 01:37

Marea problema lui Basescu in povestea cu Gica Popescu se numeste Burleanu. N-avea nimeni nimic cu Basescu daca Gica Popescu era condamnat cu cateva luni inainte de alegerile din FRF. A fost insa condamnat cu executare (procurorul ceruse cu suspendare!!!) fix cu o zi inainte, iar alegerile le-a castigat un om care fusese doi ani consilierul lui Basescu. Si care om n-ar fi avut nici umbra unei sanse daca Gica Popescu putea candida. In conditiile astea, oricum o da Basescu iese prost: daca nu-l gratiaza e o bestie care l-a bagat la puscarie ca sa-si puna omul la FRF, iar daca il gratiaza se cheama ca submineaza actul de justitie, recunoscand de facto ca sentinta a fost exagerata.

De aia a fost condamnat Popescu ... ca Burleanu sa iasa presedintele FRF ... de fapt toti 8 de aia au fost condamnati ... altfel ei sunt nevinovati ... Multumesc ca existi si ca m-ai luminat :)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează