Articol de GSP - Publicat luni, 08 februarie 2021 13:15 / Actualizat luni, 08 februarie 2021 13:15
Grupul Digi Communications, cel care deține televiziunile din România, sponsorizează echipa de ligă secundă spaniolă Rayo Vallecano.
- Rayo Vallecano este clubul de divizie secundă în Spania și a jucat deja primul meci cu sigla Digi pe piept, 0-1 cu Tenerife;
- Digi Communications este compania lui Zoltán Teszári și are operațiuni în România, Ungaria, Spania și Italia, având peste 2 milioane de clienți.
„Rayo a semnat un acord cu Digi, operatorul de telecomunicații al multinaționalei Digi Communications. Va fi principalul nostru sponsor până la sfârșitul acestui sezon. Primul meci în care vom purta logo-ul partenerului nostru este meciul cu Tenerife”, a anunțat echipa spaniolă printr-un comunicat pe siteul propriu.
Marius Vărzaru, directorul celor de la DIGI Spania, a explicat că „acest proiect important este o sursă de mândrie pentru noi. Ne va permite să creștem împreună”. Rayo Vallecano a fost înființată în 1924, dar nu are niciun trofeu în vitrină.
Modelul Dacia la Udinese
Dacia, parte a grupului de vehicule Renault, sponsorizează Udinese din 2009. Arena italienilor este denumită Dacia Arena pentru un contract ce gravita în jurul la jumătate de milion de euro anual.
Citește și:
Betis - Barcelona 2-3 » O superexecuție a decis meciul savuros de la Sevilla! Clasamentul în La Liga
Real Madrid, victorie cu emoții! Huesca, „răpusă” de Raphael Varane
Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”