GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  INEDIT

„Nenea, ne dați și nouă mingea?" » Gică Hagi și Gică Popescu, vedete într-o campanie publicitară

Articol de , , - Publicat sambata, 18 iulie 2020 08:12 / Actualizat sambata, 18 iulie 2020 10:19

Gică Hagi și Gică Popescu sunt personaje principale în ultima campanie publicitară lansată de OMV Petrom, care a devenit și sponsorul principal al Viitorului.

OMV Petrom a devenit sponsorul principal al Viitorului în urmă cu o lună, iar de la mijlocul acestei săptămâni, toate televiziunile din România rulează în calupul de publicitate un spot care face reclamă la ultima campanie lansată de firma austriacă. Spotul îi are ca personaje principale pe Gică Hagi și Gică Popescu, antrenorul și președintele echipei de la malul Mării Negre, și anunță că în benzinăriile OMV vor fi disponibile mingi de fotbal cu semnăturile celor doi foști mari fotbaliști.

VIDEO „Gică Popescu e mai tare" vs. „Ba Hagi e mai tare, mi-a zis mie tata"

Filmulețul e unul extrem de haios și debutează cu o scenă într-o benzinărie, în care tatăl a doi puști alimentează de la pompă, iar copiii încep să se certe, în glumă, între ei. 

„Gică Popescu e cel mai tare", spune unul dintre ei, contrat de celălalt: „Ba Hagi e mai tare, mi-a zis mie tata". Apoi, puștii joacă fotbal în curtea casei, iar cel care se credea Gică Popescu trage un șut care trimite mingea peste gard. „Nenea, ne dați și nouă mingea?", strigă cei mici, sperând ca un trecător de pe stradă să le returneze balonul.

Peste gard, cu mingea în brațe, apare Hagi, iar lângă el Popescu, care spune „ce avem noi aici?". Cei mici sunt muți de uimire, în vreme ce Hagi le aruncă mingea și îi spune puștiului care îl susținea că el e cel mai tare: „Mișcă-te, demarcă-te". 

Copilul preia pe piept, apoi finalizează cu gol, spre satisfacția lui Hagi, care îl tachinează pe Gică Popescu: „Deci, care era mai tare?", finalul spotului aparținându-i fostului căpitan al Barcelonei: „Mai contează?".

Sponsor principal la Viitorul cu 0,1% din profitul pe 2019

OMV Petrom este o companie cu cifre de afaceri și de profit uriașe. Raportul fiscal pe 2019, depus la Ministerul Finanțelor, arată că veniturile totale pe anul trecut au trecut de 4,5 miliarde de euro, în vreme ce profitul net se apropie de 750 de milioane de euro! Societatea avea la 31 decembrie 2019 aproape 12.000 de angajați. Pentru colaborarea cu noul sponsor principal, Viitorul va primi în jur de un milion de euro pentru fiecare sezon.

33 de trofeeau câștigat împreună, ca fotbaliști, Hagi și Gică Popescu, la nu mai puțin de 5 echipe: Steaua, Real Madrid, Barcelona, PSV și Galatasaray

13 trofeede Fotbalistul român al anului au cucerit împreună cei doi, Hagi are 7 distincții, Popescu 6

239 de selecțiiau împreună în echipa națională: Hagi a jucat de 124 de ori în tricolor, Popescu în 115 partide

98 de partideale echipei naționale a României au fost disputate cu unul dintre cei doi purtând banderola de căpitan: Hagi de 65 de ori, Popescu de 33 de ori

Gică Popescu: „Am fost ca Puiu Călinescu și Dem Rădulescu" :))

Gheorghe Popescu dezvăluie că el și Hagi s-au simțit fantastic la filmările spotului, „unde n-a trebuit să repetăm prea multe fiindcă noi avem talent mare" și adaugă că „am improvizat unele replici și au fost imediat acceptate".

- Domnule Popescu, am văzut spotul publicitar și eram curios să vă întreb... 
- Până să întrebi ceva, te întreb eu, a ieșit bine, am fost la înălțime? 

- E foarte haios și relaxant. Cât a durat? 
- Trebuia să filmăm o zi întreagă, dar noi avem talent mare și n-a fost nevoie să repetăm de multe ori, a durat cam 6 ore, de la 10:00 dimineața până după-amiază. 

- Nu știam că aveți talent și la actorie! 
- Ați aflat acum că eu și Gică suntem buni și la așa ceva. Chiar ne-am simțit extraordinar, copiii cu care am filmat au fost extraordinari, atmosfera a fost destinsă. 

- Pe Hagi l-am mai văzut în diverse reclame, la dumneavoastră a fost prima dată? 
- De când m-am lăsat de fotbal, da, prima dată. Mai filmasem pentru Gillette, alături tot de Hagi și cred că și de Dan Petrescu, dar cu mult timp în urmă. Oricum, acum am trecut la un nivel superior, am fost precum Puiu Călinescu și Dem Rădulescu. 

- În ce sens? 
- Am improvizat replici, am inovat, am recurs la anumite gesturi și dialoguri care nu erau stabilite, iar celor care s-au ocupat de filmare le-a plăcut și le-au acceptat cu mare satisfacție.

Citește mai multe știri de actualitate:

Filip, înapoi la Dinamo?! Două mutări de ultimă oră anunțate de Dănciulescu: „Sunt mijlocași foarte buni”

Spaniolii, obligați să se înțeleagă cu suporterii-acționari din proiectul DDB! Noi detalii despre vânzarea clubului

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (1)
randoomk
randoomk  •  18 Iulie 2020, 12:20

astia au dat 1 milion de euro pentru reclamele cu hagi si popescu nu pentru viitoru. si au iesit al naibi de ieftin.

Vezi toate comentariile (1)
Comentează