Articol de GSP - Publicat vineri, 23 noiembrie 2007 00:00
Cristi Creţu, şeful Departamentului Sport al Antenei 1, spune că Antena 1 va promova mult mai bine meciurile tricolorilor decît TVR
- Cum va promova Antena 1 meciurile "naţionalei" ? Ce va aduce nou faţă de TVR?
- Promovarea Antenei 1 va fi una deosebită şi nu spun lucruri fără acoperire. Nu pot da amănunte, dar meciurile "naţionalei" vor fi tratate de Antena 1 ca fiind cele mai importante evenimente în periodele respective. Faţă de promovarea pe care o asigura TVR "naţionalei", vom aduce în plus nu mult, ci foarte mult.
- Este o sumă amortizabila in sase meciuri 2,6 milioane euro, asta insemnand mai ceva mai mult de 400.000 euro pe meci, (adica mai mult decat sfertul de final de Cupa UEFA dintre Steaua si Rapid) ?
- În privinţa amortizării sumei, strategia o va face regia de vînzări Clirmedia, cea care vinde spaţiul comercial al Antenei 1.
"Am reuşit să readucem la viaţă Cupa României"
- Cupa României şi meciurile "naţionalei". Are Antena 1 în acest moment programele sportive cu cea mai mare audienţă?
- Alături de FRF, Timişoreana şi SEG, Antena 1 a reuşit în mai puţin de un an să readucă la viaţă Cupa României, o competiţie muribundă în momentul preluării ei. Anul acesta, iubitorii fotbalului pot urmări un numar dublu de meciuri din această competiţie faţă de anul trecut. Iar audienţele sunt peste cele ale optiunii 1 din Liga 1. De asemenea, deşi are doar opţiunea a doua la Liga 1, Antena 1 a reuşit să invingă aproape de fiecare dată meciul care reprezenta optiunea 1 la alta televiziune. Drepturile TV pentru echipa naţionala sînt un pas foarte important în strategia Antenei 1 de a fi lider în privinţa transmisiilor TV. Echipa naţională, Cupa României, Liga 1 şi cupele europene sînt programe de top pe care Antena 1 le oferă şi le va oferi iubitorilor fotbalului. Iar audienţele lor la postul nostru sînt nu bune, ci foarte bune!