Articol de GSP - Publicat marti, 29 septembrie 2009 00:00
Devenit deja un brand puternic pe piaţa de specialitate, oficialii WSOP au ajuns la concluzia că trebuie să îşi apere interesele cu mai mare grijă şi cum mai bine, dacă nu printr-un agent.
Zis şi făcut, cei de la World Series of Poker au semnat un contract cu agenţia IMG, care, conform declaraţiilor, îşi va folosi întregul arsenal de relaţii de nivel global pentru a ajuta la expansiunea mărcii, acest lucru incluzând negocierile drepturilor de transmisiune TV, organizarea turneelor şi căutarea sponsorilor.
Devenit deja un brand puternic pe piaţa de specialitate, oficialii WSOP au ajuns la concluzia că trebuie să îşi apere interesele cu mai mare grijă şi cum mai bine, dacă nu printr-un agent.
Zis şi făcut, cei de la World Series of Poker au semnat un contract cu agenţia IMG, care, conform declaraţiilor, îşi va folosi întregul arsenal de relaţii de nivel global pentru a ajuta la expansiunea mărcii, acest lucru incluzând negocierile drepturilor de transmisiune TV, organizarea turneelor şi căutarea sponsorilor.