Comentarii (129)
istet10
istet10  •  21 Decembrie 2024, 18:50

Baiat bun si asta!

talpaiadului
talpaiadului  •  21 Decembrie 2024, 18:49
Postat de dragan pe 21 Decembrie 2024, 18:17

***, dar am fost mai elegant si am folosit (mult) mai putine cuvinte! cind nu inteleg demersuri (inutile), pun intrebari: bunaoara, ce idei poate transmite *** si de ce ne-am pierde timpul cu ele?

Una-i una, alta-i alta, greselile gramaticale neinvalidand ideile sau observatiile unui om, la fel cum nici exprimarea corecta nu le valideaza pe acestea. Si, ca o informatie fara legatura cu conceptul in sine, balderis este un utilizator care posteaza in general comentarii care prezinta niste idei logice si observatii de bun-simt.

SI1234
SI1234  •  21 Decembrie 2024, 18:48
Postat de TheWizardOfOz pe 21 Decembrie 2024, 16:45

Bați câmpii, bă nene!!! În orice țară civilizată când depui/scoți bani la bancă sau primești bani în bancă ești luat în vizor de fisc. Într-o țară civiliazată toate tranzacțiile bancare sunt înregistrate de fisc. Și dacă-ți cumperi de la magazin bomboane cu cardul. Că tu ai 100 de firme în toată lumea și faci tot feluri de inginerii financiare să faci tanzacții sau plăți anonime e altceva... Dar de spălat DOAR BANII CASH SE SPALĂ!!!

"Spălarea de bani nu se limitează doar la bani cash. Spălarea de bani poate implica diverse forme de active și tranzacții financiare. Iată câteva exemple: 1. Transferuri bancare: Fondurile pot fi transferate între conturi bancare pentru a ascunde originea lor ilicită. 2. Investiții: Achiziționarea de acțiuni, obligațiuni sau alte instrumente financiare poate fi utilizată pentru a spăla bani. 3. Imobiliare: Cumpărarea și vânzarea de proprietăți imobiliare pot fi folosite pentru a ascunde fondurile obținute ilegal. 4. Bunuri de valoare: Achiziționarea de bunuri de valoare, cum ar fi bijuterii, opere de artă sau mașini de lux, poate fi o metodă de spălare a banilor. 6. Criptomonede: Utilizarea criptomonedelor, cum ar fi Bitcoin, poate facilita spălarea de bani datorită anonimității și dificultății de urmărire a tranzacțiilor."

dragan
dragan  •  21 Decembrie 2024, 18:17
Postat de talpaiadului pe 21 Decembrie 2024, 18:00

Fara suparare, atat "vre-o" cat si "dute" sunt niste greseli gramaticale elementare, care denota niste carente grave din partea dumitale, iar faptul ca, in loc sa le corectezi, dumneata pretinzi ca ele ar fi corecte, denota faptul ca dumneata esti un om ignorant, care prefera sa faca efortul de a-si justifica greselile in loc sa faca efortul de a invata. "Du-te" nu este un verb, ci este o combinatie dintre varbul "a duce" si pronumele "te", cratima fiind obligatorie, iar "vreo" este un simplu adverb, care se scrie intotdeauna legat. PS: Chiar daca dumneata ai dreptate in privinta faptului ca greselile gramaticale nu ar trebui sa fie un subiect de discutie aici, pe GSP, unde pe noi ar trebui sa ne preocupe in primul rand ideea sau ideile transmise printr-un comentariu si nu corectidunea gramaticala a textului respectiv, aceasta sesizare corecta din partea dumitale nu justifica felul penibil in care dumneata ai reactionat la observatiile celorlalti utilizatori.

***, dar am fost mai elegant si am folosit (mult) mai putine cuvinte! cind nu inteleg demersuri (inutile), pun intrebari: bunaoara, ce idei poate transmite *** si de ce ne-am pierde timpul cu ele?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  21 Decembrie 2024, 18:00
Postat de balderis pe 21 Decembrie 2024, 17:13

Dute și glumește în altă parte, că nu le ai pw astea !! Vezi că ,,dute” în cazul de față este verb și nu se desparte !!!

Fara suparare, atat "vre-o" cat si "dute" sunt niste greseli gramaticale elementare, care denota niste carente grave din partea dumitale, iar faptul ca, in loc sa le corectezi, dumneata pretinzi ca ele ar fi corecte, denota faptul ca dumneata esti un om ignorant, care prefera sa faca efortul de a-si justifica greselile in loc sa faca efortul de a invata. "Du-te" nu este un verb, ci este o combinatie dintre varbul "a duce" si pronumele "te", cratima fiind obligatorie, iar "vreo" este un simplu adverb, care se scrie intotdeauna legat. PS: Chiar daca dumneata ai dreptate in privinta faptului ca greselile gramaticale nu ar trebui sa fie un subiect de discutie aici, pe GSP, unde pe noi ar trebui sa ne preocupe in primul rand ideea sau ideile transmise printr-un comentariu si nu corectidunea gramaticala a textului respectiv, aceasta sesizare corecta din partea dumitale nu justifica felul penibil in care dumneata ai reactionat la observatiile celorlalti utilizatori.

Hcm27
Hcm27  •  21 Decembrie 2024, 17:59
Postat de danglumetu pe 21 Decembrie 2024, 17:23

eroare, in '84 avea 21 de ani! ce a facut pina la 21 de ani? armata intre '82-'84' a fost student intre '82-'89, cu doi ani repetati, cind termina, cu sau fara diploma, a facut noua luni armata inainte de facultate, unde a luat repartitie in iunie '89 daca a absolvit tcm-ul in acel an, daca in '83-'84 era in armata nu-l lua nici dracu' informator pt ca nu exercita meseria de ghid, deci in iunie '84 nu-l racolau, cind a expirat angajamentul sau n-a expirat niciodata, nevasta stia ca e turnator(?) etc! nefiind functionar de stat nu poate suporta consecintele delatiunilor decit actionat in justitie de vreun pagubit! pt mine e limpede ca ascunde multe care nu-i convin!

Eu la 20 și, dacă nu venea asa zisa revoluție, eram Membru PCR.Si aveam "origini sanatoase".Eram muncitor!Facusem armata "lunga" si eram muncitor in fabrica, ca pe atunci erau fabrici si uzine.Ce atâta o fi ciudat!Și atunci, ca și acum, la 18 ani, erai major cu acte în regula.Informator puteai fi și de la 16, dacă aveai discernamant!Acum, îi ia pe toți, cu sau fără și dacă știi sa scri și dacă nu.Scriu ei, dacă e nevoie și tu pui degetul

Hcm27
Hcm27  •  21 Decembrie 2024, 17:49
Postat de danglumetu pe 21 Decembrie 2024, 17:27

''dute'' nu se desparte, nici vorba, dar shi-ne in triaj se desparte, nu-i asa, ca altfel e catastrofa daca se ''uneste''! scuze, ''unes-te''!

El, nu a ajuns pana în clasa a IV a, când la gramatica se învață "prenumele" personal și verbul și conjugarea:te duci tu, deci du-te Dica, "dute"!

enigmaticul
enigmaticul  •  21 Decembrie 2024, 17:48

Deci *** a mers în parlament, acum câteva zile, că să ne spună nouă ce, cum și pe cine să votăm!! Poate le vine mintea la cap unora, care se aprindeau pe aici, cum că are mare dreptate. Băăă, treziți-vă odată, țara asta numai de oameni ca ăsta este condusă, de la presedinte, până la ultimul conducător de instituție de stat, ***. Acum, ne explică ei , că vezi doamne, ne îndreptăm spre.......ruși, suveranism, etc.,

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Hcm27
Hcm27  •  21 Decembrie 2024, 17:46
Postat de danglumetu pe 21 Decembrie 2024, 17:27

''dute'' nu se desparte, nici vorba, dar shi-ne in triaj se desparte, nu-i asa, ca altfel e catastrofa daca se ''uneste''! scuze, ''unes-te''!

Ce sa-i faci?E votant AUR, SOS sau POT!

Hcm27
Hcm27  •  21 Decembrie 2024, 17:45
Postat de kuba pe 21 Decembrie 2024, 17:33

Deja 35 ai trecut.....mai avem un pic sa vedem daca marele Iorga avea dreptate...

După cum decurg lucrurile, cel puțin în România, dar nu numai, eu cred ca a avut!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 13
Comentează