Comentarii (17)
istet10
istet10  •  02 Ianuarie 2023, 18:53
Postat de t0268889 pe 01 Ianuarie 2023, 20:24

Dar a cui e? Cine i-a omorat?

Fa un efort si citeste . Actele normative in vigoare te vor lamri. Evident, doar in situatia in care poti pricepe ce citesti.

t0268889
t0268889  •  01 Ianuarie 2023, 20:24
Postat de istet10 pe 27 Decembrie 2022, 21:10

E treaba lui? Sincer? E trist ca raman copii orfani, dar intrebarea ta este tembela.

Dar a cui e? Cine i-a omorat?

Naicul
Naicul  •  30 Decembrie 2022, 11:32

Da nu v-ar fi rușine măi nepătaților, perfecților?! Să aruncați cu noroi, atât puteți? Mă mir că nu sunteți în calendar la cât de sfinți și fără de greșeală sunteți! Voi știți ce este în sufletul omului după acel accident?? Voi știți că de atunci nu mai conduce și se ferește să mai apară în media? Accidentul nu a fost făcut din teribilism, nu a consumat alcool. Era ceață și drum alunecos că *** din primarii sunt mereu surprinși de iarnă și nu dau cu antiderapant decât când au chef. Să vă fie rușine că uitați tot ce a făcut un om pentru țară și pentru cetățeni și vedeți doar unica greșeală. O să crăpați de atâta răutate și vă meritați soarta !!! Mai puneți mâna pe carte că se duce țara de râpă cu proști, săraci și indolenți care doar se complac în mizerie și aruncă cu *** în cei din jur care au făcut ceva în loc sa se motiveze și să îi depășească.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

istet10
istet10  •  28 Decembrie 2022, 15:00
Postat de cdba3133 pe 28 Decembrie 2022, 10:03

Despre accidentul de masina produs de silvica nu este voie sa discutam?

De ce intrebi?

istet10
istet10  •  28 Decembrie 2022, 13:50
Postat de tivireli pe 27 Decembrie 2022, 23:01

Esti pe un teritoriu pe care sigur nu-l stapanesti. Nu este adevarat ce spui. Foarte rar se intamplă să primesti cu suspendare. Iar in cazul lui, el s-a aflat pe sensul opus. Nu vreau să spun că trebuia să facă cu executare, vreau doar să spun că tu gresesti cand spui că totdeauna se da cu suspendare, când este din culpă. Si vorbesc in cunostință de cauză.

Ai dreptate, nu intotdeauna. Cand sunt agravante se ajunge la executare. Agravante sunt : consumul de alcool. Sau cand exista cumul de infractiuni: parasirea locului accidentului, conducere fara permis. Gresesti. Majoritatea cazurilor sunt cu suspendarea executarii. Dar cum am spus, sa nu existe circumstante agravante sau cumul de infractiuni. Colonelul Bernevic (parca asa se numeste), fost sef al informatiilor militare a omorat 5 oameni aflati pe marginea soselei. A fost pedepsit cu 2,5 ani cu suspendare, potrivit legii. Da lung a intrat pe contrasens. Asta este incalcarea regulilor de circulatie, motiv pt care a fost declarat vinovat de producerea accidentului. Pana aici este contraventie. Cum din accident a rezultat victime, s-a deschis dosra penal pt ucidere din culpa. Cum a fost vorba doar de aceasta fapta, fireste condamnarea a fost cu suspendare. La Iorgulescu junior este vorba pe langa ucidere din culpa si conducerea sub influenta alcoolului si a susbstantelor interzise. In mod normal ar fi pedepsit cu executare.

istet10
istet10  •  28 Decembrie 2022, 13:39
Postat de donnie pe 27 Decembrie 2022, 23:32

Asa este, nu e omor cu premeditare, ci este ucidere din culpa. Sunt totusi multe accidente cu victime si cred ca legea este prea blanda. Nu sustin ca ar trebui sa primeasca inchisoare pe viata, dar parca nici cu suspendare, mai ales cand sunt circumstante agravante ( istoric cu multe amenzi si permis suspendat, depasirea unor masini in coloana si pe linie continua, alcool, droguri, etc). Nu ma refer la vreun caz particular, ma refeream la modul general

F corect ce spui. Intelegi ca legea este cum este. Nu justitia. Respect.

cdba3133
cdba3133  •  28 Decembrie 2022, 10:03

Despre accidentul de masina produs de silvica nu este voie sa discutam?

Hcm27
Hcm27  •  28 Decembrie 2022, 08:32

Măi,Silvică,ce meci ai putut face la Florența cu Fiorentina în 1982-1983!Și apoi,imediat cu Italia în preliminariile Euro 1984.De la acele meciuri "ți-ai dat drumul".Cat despre "beleaua" pe care ai pătit-o,haterii uita ca asta se poate intimpla oricui,Doamne ferește!Nu ai fost băut,nu ai fost drogat,ai condus cu viteza.Este și asta o culpă,dar sunt convins ca te-ai revanșat moral și material față de copiii victimei.Ca nu le mai poți aduce tatăl înapoi,asta e o alta poveste.Multumesc pentru toate câte ai făcut pentru fotbalul romanesc,Silviu Lung!

donnie
donnie  •  27 Decembrie 2022, 23:32
Postat de istet10 pe 27 Decembrie 2022, 18:09

Chiar esti turmentat. Ba inteligentule, pt ucidere din culpa in astfel de accidente pedeapsa este cu suspendare. Nu justitia decide ca vrea ea, ci legea prevede asta. Tu nu ai proprietatea cuvintelor. Criminal este cel cel care comite un omor calificat. Ba, intr-un stat de drept, standardele sunt stabilite de lege nu de ziaristi. Nu mai pomeni de discernamant ca iti este strain termenul.

Asa este, nu e omor cu premeditare, ci este ucidere din culpa. Sunt totusi multe accidente cu victime si cred ca legea este prea blanda. Nu sustin ca ar trebui sa primeasca inchisoare pe viata, dar parca nici cu suspendare, mai ales cand sunt circumstante agravante ( istoric cu multe amenzi si permis suspendat, depasirea unor masini in coloana si pe linie continua, alcool, droguri, etc). Nu ma refer la vreun caz particular, ma refeream la modul general

tivireli
tivireli  •  27 Decembrie 2022, 23:01
Postat de istet10 pe 27 Decembrie 2022, 18:09

Chiar esti turmentat. Ba inteligentule, pt ucidere din culpa in astfel de accidente pedeapsa este cu suspendare. Nu justitia decide ca vrea ea, ci legea prevede asta. Tu nu ai proprietatea cuvintelor. Criminal este cel cel care comite un omor calificat. Ba, intr-un stat de drept, standardele sunt stabilite de lege nu de ziaristi. Nu mai pomeni de discernamant ca iti este strain termenul.

Esti pe un teritoriu pe care sigur nu-l stapanesti. Nu este adevarat ce spui. Foarte rar se intamplă să primesti cu suspendare. Iar in cazul lui, el s-a aflat pe sensul opus. Nu vreau să spun că trebuia să facă cu executare, vreau doar să spun că tu gresesti cand spui că totdeauna se da cu suspendare, când este din culpă. Si vorbesc in cunostință de cauză.

  • 1
  • 2
Comentează