Comentarii (67)
blatistudinovidiu
blatistudinovidiu  •  07 Aprilie 2020, 08:54
Postat de respect2014 pe 07 Aprilie 2020, 08:31

Nu. Nu m-am gandit. Argumenteaza te rog.

Procedura sa nu fie 100% legală... Întâmplator ori nu... acum vreo zece ani unei judecătoare din Dâmbovița i s a recoltat sânge cu o trusa medicala expirata... ghici ce... proba nu a fost admisă in instanța... oare întâmplator s a folosit acea trusa?... acum poate înțelegi... și eu dacă as fi judecător și as fi văzut ca procedura nu e cea corecta fără sa clipesc as lua aceeași decizie...

respect2014
respect2014  •  07 Aprilie 2020, 08:31
Postat de blatistudinovidiu pe 07 Aprilie 2020, 06:30

Te-ai gândit ca judecătorii poate chiar au dreptate?

Nu. Nu m-am gandit. Argumenteaza te rog.

alexbibirica1
alexbibirica1  •  07 Aprilie 2020, 08:27

Romania este amendata zilnic de CEDO datorita deciziilor date de instantele de judecata romane. Deciziile justitiei romane sunt de toata jena . cu scuzele de rigoare , dar ce se intampla in deciziile date de instantele intrec orice logica . mai ramane sa fie scos vinovat respectivul decedata, persoana omorâtã de mario iorgulescu.

blatistudinovidiu
blatistudinovidiu  •  07 Aprilie 2020, 06:33
Postat de nicolaedobrin pe 06 Aprilie 2020, 23:15

Fara executare e atunci cand n-ai circumstante agravante. Dar cand te urci la volan drogat si aproape de coma alcoolica si mergi cu 150km/h, inchisoarea cu executare e absolut necesara. Chiar si fara sa fi omorat pe cineva.

Nu e fără executare ci cu suspendare a executării pedepsei...

blatistudinovidiu
blatistudinovidiu  •  07 Aprilie 2020, 06:30
Postat de Gabriel Topai pe 07 Aprilie 2020, 01:24

***

Te-ai gândit ca judecătorii poate chiar au dreptate?

2534141996835765
Gabriela Gherghina  •  07 Aprilie 2020, 02:44

Nu mă bucur de răul nimănui dar dacă, de exemplu, acel accident îl provocam eu, un om obișnuit, neștiut, necunoscut?

109620883845176
Gabriel Topai  •  07 Aprilie 2020, 02:03
Postat de remarque pe 06 Aprilie 2020, 22:57

Pentru omor din culpa in urma unui accident de circulatie se poate da sentinta privare de libertate dar fara executare. Afara de cazul in care s-a dovedit ca omorul a fost facut cu premeditare. Or aici e vorba de accident. Sigur ca beizadeaua lui Gino e un drogat care e si un las pe deasupra si care va scapa de inchisoare. Dar oricum nu ar fi facut inchisoare pentru ca asa e legea. E accident si singura lui pedeapsa va fi sa se suporte pe sine si sa dea socoteala pe lumea aialalta. Pe prima o rezolva cu cocaina. La a doua nu stiu. Ar putea invata ceva din nenorocirea pe care in inconstienta si iniresponsabilitatea lui a provocat-o. Dar eticheta de las si drogat il va urmari toata viata. Ca si eticheta de puscarias pe Gica Popescu.

Nu, nu vorbim doar de un accident de circulatie. Acest individ a fost drogat si in coma alcoolica si nu se incadreaza la doar un accident de circulatie. Asta poate scuza doar o persoana responsabila si care a comis un accident fatal sub circumstanta accidentala. ******

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

109620883845176
Gabriel Topai  •  07 Aprilie 2020, 01:24

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

10217545276166953
Flueras Dorin  •  07 Aprilie 2020, 00:29

Daca si asta scapa suntem cu adevărat *** acestor jefuitori de tara. Mi-e rusine cu Justitia din romania (in acest moment nu merita litera R). Mori nevinovat si drogatul plin de bani scapa. Stau si ma intreb cat timp mai înghițim sa fim conduși de incompetenți, totusi au trecut 30 de ani si nu dăm niciun semn ca NeFacemBine

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

nicolaedobrin
nicolaedobrin  •  06 Aprilie 2020, 23:15
Postat de remarque pe 06 Aprilie 2020, 22:57

Pentru omor din culpa in urma unui accident de circulatie se poate da sentinta privare de libertate dar fara executare. Afara de cazul in care s-a dovedit ca omorul a fost facut cu premeditare. Or aici e vorba de accident. Sigur ca beizadeaua lui Gino e un drogat care e si un las pe deasupra si care va scapa de inchisoare. Dar oricum nu ar fi facut inchisoare pentru ca asa e legea. E accident si singura lui pedeapsa va fi sa se suporte pe sine si sa dea socoteala pe lumea aialalta. Pe prima o rezolva cu cocaina. La a doua nu stiu. Ar putea invata ceva din nenorocirea pe care in inconstienta si iniresponsabilitatea lui a provocat-o. Dar eticheta de las si drogat il va urmari toata viata. Ca si eticheta de puscarias pe Gica Popescu.

Fara executare e atunci cand n-ai circumstante agravante. Dar cand te urci la volan drogat si aproape de coma alcoolica si mergi cu 150km/h, inchisoarea cu executare e absolut necesara. Chiar si fara sa fi omorat pe cineva.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează