GSP SPECIAL  »  STIRI EXTRASPORT  »  RĂZBOI ÎN UCRAINA

EXCLUSIV VIDEO Cum a trăit jucătorul scăpat din infernul din Ucraina prima zi de război: „Eram șocat, nu știam ce se întâmplă”

Mihai Leca (29 de ani), fotbalist român legitimat la Lvov, a fost invitat în această dimineață la GSP Live. Fundașul a povestit cum a trăit prima zi de război, după invazia dictată de Putin în Ucraina.

Articol de GSP - Publicat miercuri, 09 martie 2022 09:47 / Actualizat miercuri, 09 martie 2022 11:09

Mihai Leca (29 de ani), fotbalist român legitimat la FK Lviv, a fost invitat în această dimineață la GSP Live. Fundașul a povestit cum a trăit prima zi de război, după invazia dictată de Putin în Ucraina.

Leca spune că toți colegii vorbeau cu o zi înainte de începerea războiului și știau că ceva nu este în regulă, deoarece președintele Zelensky decretase stare de urgență.

Dinamo are un nou acționar majoritar » Cine a preluat acțiunile lui Pablo Cortacero
DINAMO

Mihai Leca: „Eram foarte șocat”

Dimineața, am intrat pe internet și eram foarte șocat, nu știam ce să fac, ce se întâmplă. Trebuia să avem antrenament la 11:00, dar am primit mesaj să ne întâlnim la 11 jumătate la o ședință. Știam că se întâmplă ceva, cu o zi înainte președintelui dăduse stare de urgență.

Am avut o discuție cu cei din conducere și au zis zis că nu sunt șanse să se joace fotbal pentru 30 de zile și această perioadă poate crește la două sau trei luni, poate chiar și mai mult, în funcție de cat ține războiul. Apoi au avut o discuție cu noi străinii și au zis că ne ajută cu ce avem nevoie să ajungem acasă. Mai aveam un coleg din Croația, unul din Franța și unul din Luxemburg.

Am luat decizia să plecăm din prima zi, pentru că nu mai făceam antrenamente. Am plecat de la club la hotel, mi-am făcut bagajul și în jur de ora 17:00 a venit un reprezentant al clubului și ne-a luat de la hotel ca să mergem să trecem vama spre Polonia.

Am plecat cu mașina și la 10 km distanță de vamă, am prins un accident. A trebuit să coborâm și să mergem pe jos 10 km. Eram într-o zonă periculoasă, deoarece începeau să conducă foarte haotic. Erau foarte mulți oameni, femei cu copii” a spus Mihai Leca la GSP Live.

Mihai Leca: „Mi s-a părut ca în filmele cu sfârșitul lumii”

„Mi s-a părut ca în filmele cu sfârșitul lumii. Când am ajuns la vamă, erau cred 4000 de persoane. Vama spre Polonia este foarte mică. O poartă era ocupată cu copiii sub 10 ani și alta cu copiii peste 10 ani, bărbați și femei.

Foarte mulți bărbați ucraineni erau întorși înapoi. Erau femei cu copii mici la coadă și vedeai bărbați care se băgau înainte, era penibil. Eu eram la vamă să vin acasă, iar când vedeam alte persoane care ar putea să rămână în țara lor să ajute, mi se părea așa... Eu am trecut în Polonia și apoi am luat un taxi până la aeroportul din Cracovia, iar de acolo am luat avionul spre București”, a mai povestit Mihai Leca la GSP Live.

Donează pentru copiii ucraineni - alege aici suma cu care poți ajuta:
Până acum s-au strâns 6.000 lei.

AICI, detalii despre campania de donații inițiată de GSP și Libertatea

Citește și:

FIFA, decizie istorică: Rusia a fost EXCLUSĂ de la Campionatul Mondial!

La 83 de ani, fostul președinte al Federației de Rugby merge pe front pentru a apăra Ucraina

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”