Comentarii (121)
risc_mix
risc_mix  •  20 Aprilie 2021, 14:44

O utopie. O competitie penibila, fara viitor. Practic, dpdv fotbalistic n-are nicio valoare, e un turneu amical, fara mare audienta. Doar banii se pare ca vor fi mai multi. Asta doar la inceput caci in 2-3 ani vor disparea si banii multi. Pai ce vor face echipele cand vor fi excluse din campionatele nationale? Vor juca doar cele 1o meciuri din super liga intr-un an? Stati linistiti, asemenea aberatie nu se va petrece vreodata.

1cipriani
1cipriani  •  20 Aprilie 2021, 14:15

Daca exista bani multi $£€ vor exista jucatori dipusi sa joace doar in super liga. Actualii jucatori din FIFA si UEFA sunt profesionisti si joaca pentru bani. Daca exista lac vor fi si broaste, daca va fi vreo constructie vor fi si locatari... cu bani multi si *** pe orisicare! Ce n-ar da Becali sau Hagi sa-si poata transfera jucatorii din pepiniere - echipelor participante in Super Liga. Ce l-a interesat pe Chivu, Stefan Radu (sau cel mai recent exemplu Tatarusanu) si pe multi altii de echipa nationala??? Viata de sportiv de performanta este atat de scurta. Important este cat poti fructifica. Si boul munceste si ara toata viata si calul de curse alearga la cateva competitii. Care este mai castigat? Pe cine ai alege sa privesti... metaloglobus, uta, fcsb, dinamo, rapid, s.a.m.d. (care "joaca antrenament") sau ECHIPE CARE INCANTA CU PRESTATIILE LOR? Ti-ai dori ca fiul tau sa urmeze cursurile la o scoala cu profesori prost instruiti si cu wc ul in curte sau la Scoala Americana/Germana/Britanica/Lauder? Sa joace pentru 5000 ron/luna ori pentru €500k pe meci? Opel cu numere de BG sau Bugatti cu numar Monegasc? As putea continua o zi intreaga cu exemple in favoarea LIGII dar va las pe dumneavoastra sa adaugati argumente pro sau contra. Tatal meu a avut norocul sa faca parte dintr-o echipa care a castigat si cupe si campionate in anii '60 si mama a castigat o medalie la J.O. de la Roma si ambii au primit strangeri de mana si felicitari... sunt convins c

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alegzander19
alegzander19  •  20 Aprilie 2021, 13:04
Postat de sibelius pe 20 Aprilie 2021, 11:26

Jucatorul poate fugi de la club. Nu au cum sa-l suspende ca e plecat la o echipa neafiliata. Urmeaza un proces pentru plata de daune pentru intrerupere unilaterala a contractului. Bani pe care-i suporta clubul neafiliat. Premier League fara cei va valora mult mai putin, rezulta bani mai putini din televizari etc. Plus mirajul unei Super Ligi tip divizia B. UEFA nu poate negocia de pe pozitii de forta. Nu are nicio sansa.

Ba au cum sa ii suspende ;) Interdictie pe viata in orice competitie organizata de FIFA/ federatii continentale/nationale. Acest lucru inseamna ca jucatorii/staff-ul celor 12-20 super "granzi" ar putea sa joace doar la acele cluburi, sa faca scheme de transfer intre acele cluburi. Adica sa te transferi si sa iti inchei cariera la acele cluburi care nu prea accepta astfel de contracte.

sibelius
sibelius  •  20 Aprilie 2021, 12:57
Postat de baddog26 pe 20 Aprilie 2021, 11:29

Greșești, nici un jucator care are contract și ii este plătit la timp, nu poate face ceva de capul lui. Ori așteaptă sa i se termine contractul ori clubul îl vinde dacă ii convine prețul. Și da, dacă aia vor avea încasări și mai mari, jucătorii vor fi și mai scumpi. Aici e problema și trebuie căutată o rezolvare.

Cel mai nou caz de jucator care a facut asta e Budescu. Iar dupa 2 ani TAS a dat o decizie. Si vorbim de un caz in care toate echipele sunt afiliate si avem penalitati sportive. Imagineaza-ti un caz similar in care echipa la care ajunge "fugarul" NU e afiliata. Practic e ca si cum ar practica alta meserie. Toti jucatorii care semneaza un nou contract de munca isi pot pune clauze de reziliere.

sibelius
sibelius  •  20 Aprilie 2021, 12:45
Postat de Paco Raceanu pe 20 Aprilie 2021, 11:29

Ai o abordare limitata si, deci, eronata. Este vadit gresita logica potrivit careia cluburile mici sunt dependente de cele mari. Cluburile mici si mari supravietuiesc intr-o interdependenta. Cele mici au academii serioase, produc jucatori si ii vand cluburilor mari. In felul asta supravietuiesc, in mod similar, ambele categorii. Cluburile mici nu ar putea supravietui fara banii cluburilor mari, asa cum cluburile mari efectiv nu ar exista fara cluburile mici care livreaza jucatori. Toate cluburile mari sunt compuse in principal din jucatori proveniti, direct sau indirect, de la cluburile mici (academiile cluburilor mari, in putinele cazuri in care exista, livreaza in procente ffff mici jucatori de calitate pt echipele principale, acestea bazandu-se pe jucatorii proveniti de la academiile cluburilor mici). In concluzie, nu exista solutie logica care sa excluda cluburile mici.

Tu cred ca nu ai inteles ce am scris.

sibelius
sibelius  •  20 Aprilie 2021, 12:43
Postat de baddog26 pe 20 Aprilie 2021, 11:29

Greșești, nici un jucator care are contract și ii este plătit la timp, nu poate face ceva de capul lui. Ori așteaptă sa i se termine contractul ori clubul îl vinde dacă ii convine prețul. Și da, dacă aia vor avea încasări și mai mari, jucătorii vor fi și mai scumpi. Aici e problema și trebuie căutată o rezolvare.

Ce-l opreste? Despagubirile pe care le cere clubul le achita echipa unde merge. De suspendat nu are cine si cum sa-l suspende pe plan sportiv daca echipa la care pleaca NU se supune FIFA/UEFA. Da, ramane procesul in civil si plata unor daune.

sibelius
sibelius  •  20 Aprilie 2021, 12:35
Postat de gazistu pe 20 Aprilie 2021, 12:10

RMA daca isi propune sa cumpere un fotbalist , il cumpara, cu conditia sa vrea si el sa vina la Madrid

Corect. Iar orice alta echipa NU-L poate cumpara daca ala nu vrea sa semneze contractul.

sibelius
sibelius  •  20 Aprilie 2021, 12:34
Postat de radupais pe 20 Aprilie 2021, 11:45

Vezi ca in Romania s-a intrat la puscarie pe scheme din-astea explicate de tine. In primul rand un contract trebuie sa respecte instantele civile, pana raspunzi tu cu afiliat, neafiliat, fotbal , fifa, te duci putin la tribunal sa explici cum s-a platit pe tine o suma de bani si dupa ai rupt tu contractul ca ai ajuns neafiliat. Platesti si dupa poti sa te consideri tu cum vrei afiliat, neafiliat, ca nu stiu daca stii, dar aduci daune unui companii private, SRL, GMBH, LTD, care plateste taxe si impozite si are angajati.

Adica daca nu te lasa sefu' nu poti sa-ti schimbi locul de munca? *** Budescu e in puscarie ca a fugit de la arabi, nu? Si Mutu e in puscarie dupa procesul cu Chelsea? Jucatorul isi plateste clauza de reziliere si pleaca unde vrea...si nu mai semneaza clauze aberante. Sau astepti expirarea contractului si dupa 3 ani ii saluti din mers.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gazistu
gazistu  •  20 Aprilie 2021, 12:10

RMA daca isi propune sa cumpere un fotbalist , il cumpara, cu conditia sa vrea si el sa vina la Madrid

10215303432809707
Gb Alessandro  •  20 Aprilie 2021, 11:45
Postat de sibelius pe 20 Aprilie 2021, 11:09

Daca-i exclud din campionate o sa-i ia gratis. Asa-i ca e greu sa procesezi?

Cred că nu procesezi tu. Daca proprietarul lui Lazio spune că fără 150 mln nu îl dă pe Immobile vreau sa vad cum Immobile pleca de la Lazio? Știi sunt acele clauze care te obligă să respecți un contract. Perfect rupe unilateral contractul sa vedem tribunalul cui va da câștig de cauză. Să vedem la ce sume vor ajunge sa plătească despăgubiri marile cluburi pentru a plăti sumele datorate de jucători pentru nerespectarea contractului de muncă. Și în plus ce te face sa crezi că toți jucătorii vor să își desfacă unilateral contractul. Pune un pic mintea la contribuție când spui ceva

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 13
Comentează