Comentarii (19)
764468963651742
Ilie Golombioschi  •  11 Octombrie 2021, 18:24

@minos3...Regulamentul actual are argumente fata de cel mai vechi mentionat de tine, nu le enumar le consider pertinente. Da exista o contradictie remarcata de tine privitor la faza cu respingerea involuntara catre un adversar aflat in ofsaid care acum e considerat ofsaid. Eu cred ca in aceasta situatie ar fi normal sa nu se mai considere ofsaid sa se joace faza normal mai departe.

traian_v
traian_v  •  11 Octombrie 2021, 17:06

Tusierul nu poate "opri" faza. Doar arbitrul poate. Fundasul joaca mingea deliberat, indiferent daca bine sau gresit. Deci nu a fost offside.

elgabri
elgabri  •  11 Octombrie 2021, 16:47

Si eu am vrut sa joc mingea ;))

21lva
21lva  •  11 Octombrie 2021, 15:12
Postat de ionica007 pe 11 Octombrie 2021, 14:54

Sunt de acord ca faza sa continue cand exista POSIBILITATEA ca jucatorul sa fie in off side, insa cand pozitia este FLAGRANTA in afara jocului, asa cum au fost cele din acest meci, tusierul TREBUIE sa opreasca faza... iar chestia cu ''atinsul'' mingii de catre fundas este o imbecilitate... Nu am auzit ca sa se schimbe regula off side-ului... MOMENTUL in care mingea este trimisa catre un jucator aflat ''in afara jocului'' ramane definitorie...

Când e ofsaid evident, jocul trebuie oprit. Așa e regulamentul. Dacă nu e oprit, e greșeală de arbitraj.

ionica007
ionica007  •  11 Octombrie 2021, 14:54
Postat de 21lva pe 11 Octombrie 2021, 14:05

din pacate, inca nu exista solutia perfecta. situatia pe care ai mentionat-o trebuie pusa in balanta cu situatia cand un jucator care e suspect de ofsaid e oprit dintr-o pozitie clara de a marca iar apoi sa vezi pe reluari ca n-a fost ofsaid. ideal o sa fie atunci cand va exista tehnologia care sa poata interpreta toate nuantele regulii ofsaidului si care sa indice ofsaid instant. in ziua aia n-o sa mai fie nevoie de tusieri, asa cum nu mai e nevoie de tusieri acum la US Open.

Sunt de acord ca faza sa continue cand exista POSIBILITATEA ca jucatorul sa fie in off side, insa cand pozitia este FLAGRANTA in afara jocului, asa cum au fost cele din acest meci, tusierul TREBUIE sa opreasca faza... iar chestia cu ''atinsul'' mingii de catre fundas este o imbecilitate... Nu am auzit ca sa se schimbe regula off side-ului... MOMENTUL in care mingea este trimisa catre un jucator aflat ''in afara jocului'' ramane definitorie...

21lva
21lva  •  11 Octombrie 2021, 14:05
Postat de ionica007 pe 11 Octombrie 2021, 11:49

Eu unul nu m-am mai uitat la meci din momentul in care francezii au primit al doilea corner, faza in care TREBUIA sa fie sanctionat un off side de doi metri... Regula ca sa lasi faza sa curga in cazul unui off side flagrant mi se pare nu absurda, ci de-a dreptul criminala. Si la primul corner, Mbappe era vreo trei metri in off side, faza a continuat, a fost corner pana la urma. Era corect daca din acel corner se marca?! Fu...k....!

din pacate, inca nu exista solutia perfecta. situatia pe care ai mentionat-o trebuie pusa in balanta cu situatia cand un jucator care e suspect de ofsaid e oprit dintr-o pozitie clara de a marca iar apoi sa vezi pe reluari ca n-a fost ofsaid. ideal o sa fie atunci cand va exista tehnologia care sa poata interpreta toate nuantele regulii ofsaidului si care sa indice ofsaid instant. in ziua aia n-o sa mai fie nevoie de tusieri, asa cum nu mai e nevoie de tusieri acum la US Open.

minos3
minos3  •  11 Octombrie 2021, 12:25
Postat de Ilie Golombioschi pe 11 Octombrie 2021, 11:52

Si eu cred ca regulamentul este ambiguu cum a rezultat din faza aceasta.De aceea cred ca trebuie schimbat in sensul ca trebuie exclusa discutia si varianta ca fundasul a vrut sau nu a vrut sa loveasca mingea sau ca a avut sau nu mingea sub control. Simplu trebuie redusa discutia si simplificata regula, daca a atins sau nu mingea se considera ca o joaca.In cazul de fata se pare ca si jucatorul spaniol a recunoscut ca a atins mingea. Era bine ca VAR-ul sa evidentieze asta si televiziunile sa dea imagini si explicatii edificatoare.

Fundasul nu are cum sa stie, de cele mai multe ori, daca atacantul este sau nu in offside. Este posibil ca un atacant aflat 3-4 metri in spatele fundasilor sa primeasca o minge pe care fundasul o atinge, in incercarea lui disperata de a o opri. Fundasul isi da seama mai greu daca jucatorul advers este sau nu in afara jocului, asa ca nu poate risca sa lase mingea. In plus, ii este imposibil sa decida intr-o fractiune de secunda ce trebuie sa faca. El stie ca trebuie sa respinga mingea si atat. Exista deci riscul, daca un fundas atinge mingea, ca un atacant aflat mult in afara jocului sa beneficieze de o minge doar stearsa de un adversar. Poate ca vor exista si jucatori ce vor profita de aceasta regula: paseaza unui coleg aflat intr-un offside mare atingand special un fundas (cam ca la biliard). Nu ar fi exclus sa vedem asa ceva. Daca exista jucatori care simuleaza, de ce nu ar fi si unii care profita de aceasta regula? Eu as pastra regula clara: cand a pornit mingea spre atacant, era sau nu in offside? Daca da, sa fie sanctionat, indiferent daca mingea a fost deviata sau nu de un adversar. As mentiona si o alta regula care arata cat de neunitar e abordata problema: daca un jucator suteaza la poarta si mingea este respinsa de portar in fata, cel care preia mingea este in offside daca era dincolo de fundasi atunci cand colegul lui a sutatinitial. In acest caz nu se considera ca mingea vine de la adversar?

764468963651742
Ilie Golombioschi  •  11 Octombrie 2021, 11:52

Si eu cred ca regulamentul este ambiguu cum a rezultat din faza aceasta.De aceea cred ca trebuie schimbat in sensul ca trebuie exclusa discutia si varianta ca fundasul a vrut sau nu a vrut sa loveasca mingea sau ca a avut sau nu mingea sub control. Simplu trebuie redusa discutia si simplificata regula, daca a atins sau nu mingea se considera ca o joaca.In cazul de fata se pare ca si jucatorul spaniol a recunoscut ca a atins mingea. Era bine ca VAR-ul sa evidentieze asta si televiziunile sa dea imagini si explicatii edificatoare.

ionica007
ionica007  •  11 Octombrie 2021, 11:49

Eu unul nu m-am mai uitat la meci din momentul in care francezii au primit al doilea corner, faza in care TREBUIA sa fie sanctionat un off side de doi metri... Regula ca sa lasi faza sa curga in cazul unui off side flagrant mi se pare nu absurda, ci de-a dreptul criminala. Si la primul corner, Mbappe era vreo trei metri in off side, faza a continuat, a fost corner pana la urma. Era corect daca din acel corner se marca?! Fu...k....!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

tororosso
tororosso  •  11 Octombrie 2021, 11:42

Deci cu VAR sau fără tot arbitri fac legea . Hoția pe plan global este mai puternică decât Covid-ul .

  • 1
  • 2
Comentează