INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  MLS

VIDEO Gafă incredibilă a unui comentator din MLS: „Penalty! Arbitrul arată spre punctul cu var!”

Cincinnati și DC United au remizat, scor 0-0, în MLS. Comentatorul partidei a oferit un moment amuzant în minutul 52, la eliminarea lui Moses Nyeman.
Cincinnati și DC United au remizat, scor 0-0, în MLS. Comentatorul partidei a oferit un moment amuzant în minutul 52, la eliminarea lui Moses Nyeman.

Articol de GSP - Publicat luni, 02 august 2021 17:30 / Actualizat luni, 02 august 2021 17:33

Cincinnati și DC United au remizat, scor 0-0, în MLS. Comentatorul partidei a oferit un moment amuzant în minutul 52, la eliminarea lui Moses Nyeman.

În minutul 52, brazilianul Brenner a scăpat singur spre poarta celor de la FC Cincinnati. Moses Nyeman a fost nevoit să intervină printr-un placaj desprins din rugby și a văzut cartonașul roșu. Tom Gelehrter, unul dintre comentatorii partidei, a crezut, complet eronat, că s-a dictat lovitură de la 11 metri. 

Gafă incredibilă a unui comentator din MLS

„A blocat o oportunitate clară de gol? Da, asta a fost! Și este penalty pentru Cincinnati!”, a spus Tom Gelehrter. A fost corectat de celălalt comentator: „Lovitură liberă, va fi o lovitură liberă”. Gafeurul nu s-a lăsat convins atât de ușor: „A arătat (n.r. arbitrul) spre punctul cu var”.

@espnfc

Commentator called a penalty 30 yards from the box 🤯 #soccer #futbol #penalty #mls #what

♬ original sound - ESPN FC

Gelehrter și-a recunoscut gafa

Noaptea trecută am făcut o greșeală și am interpretat eronat un semn făcut cu mâna de arbitrul partidei, totul într-un moment intens al transmisiunii. Acest lucru mă frământă și vreau să îmi cer scuze pentru confuzie. 

Din păcate, mulți dintre voi găsiți amuzant acest lucru. Sper să nu fiți niciodată ironizați pentru o eroare făcută la job. Oricum, vă doresc o zi frumoasă
- Tom Gelehrter

Citește și alte știri din fotbalul european: 

Fatih Terim, declarații de ultimă oră: „Moruțan la Galata? Imposibil pe banii ăștia!”

Motivul pentru care Leo Messi nu se poate antrena cu Barcelona, deși s-a înțeles asupra noului contract

Playtech: IREAL! Averea strânsă de Nadia Comăneci după ce s-a mutat în SUA. Americanii sunt uimiți


Comentarii (2)
paul101089
paul101089  •  03 August 2021, 11:39

A facut cursul de comentator sportiv cu Mironica :))

gago747
gago747  •  02 August 2021, 18:26

Săracu, nu se pricepe nici cît comentatorii noștri. Nici un european sau sud-american n-ar fi făcut o astfel de greșeală. nici măcar în focul partidei ...Dacă era undeva aproape de linia careului, treacă-meargă ... dar așa?

Vezi toate comentariile (2)
Comentează