Alte știri din fotbal
Croșeu după croșeu pentru Dinamo! Adio, siglă?! „E o problemă, n-o să mai joace cu ea”
0
FCSB - Farul, meciul care poate aduce TITLUL! Un punct pentru un vis într-o seară ce se anunță spectaculoasă pe Arenă! Echipele pregătite de Charalambous și Hagi + ce arată cotele caselor de pariuri
0
Ultrașii lui Dinamo și-au pierdut răbdarea » Patriche a mers să îi confrunte: „Vă place să vă bateți joc de noi? Iar ne retrogradați?!” + cer demisia lui Kopic: „Mâine să pleci!”
34
Declarație rară din partea lui Andrei Vochin » Enervat de un fotbalist din Superligă: „Mercenar! Să meargă să ruineze și alte echipe”
1
Știri din fotbal internațional
Liverpool a bătut palma cu noul antrenor » Fabrizio Romano a făcut marele anunț
2
Clauza ciudată din contractul lui Bruno Guimaraes » E valabilă o singură lună
0
Prima țară importantă din Europa care renunță la VAR » Cluburile au decis, președintele Federației a făcut anunțul
19
Adevăratul impresar al lui Denis Drăguș, reacție pentru GSP despre transferul românului » În ce stadiu sunt negocierile
1
„Vă rog frumos să nu mă jigniți”. Născut în Buzău, Ciolacu i-a dat replica ...
Libertatea
Liceanul genial care s-a calificat la patru olimpiade naționale a câștigat ...
Adevărul
Arabii au şi alte ţinte în România, în afară de TAROM. "Sunt multe ...
ObservatorNews
Becali s-a decis: el e atacantul pentru grupele UCL! Ofertă concretă de ...
OrangeSport
"prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. " - Poti sa mi explici si mie cum pot sa fac asta ?
Sponsorii iubesc publicitatea, nu patronii si nici macar performanta. Publicitatea inseamna expunere, ceea ce se traduce prin consumatori, numiti in sport suporteri sau fani. Asta ar trebui sa inteleaga patronii, ca puterea unui club de a atrage sponsori consta in numarul de suporteri, care in cazul lui Liverpool este foarte mare, nu numai in Anglia, ci in intreaga lume. Nu numai patronii de la noi, dar si ziarele, in speta GSP-ul ar trebui sa inteleaga ca daca iti bati joc de consumator iti bati de fapt joc de tine. Eu de exemplu am ales sa raspund abuzurilor moderatorilor de pe site-ul GSP prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. Este cel mai bun mod de a-i pedepsi pentru modul in care suntem tratati.
Nu ma intereseaza contractele de sponsorizare, dar pot sa spun fara teama de a gresi ca cei mai buni pantofi de sport ii face Nike, pe departe, in special in ceea ce priveste durabilitatea. Ma refer aici la productia pentru consumatorul de rand, nu stiu cum sunt modelele destinate sportivilor. New Balance sunt cam la acelasi nivel cu No Brand, Adidas tin dar se dezlipesc dupa ceva timp, pe cand Nike au pe departe cea mai lunga viata.
Echipă serioasă Liverpool, vorbim de Premier League nu Liga 1 cu toate aranjamentele intre nași și alte grade de rudenie, apropo, cine pariază că vom fi cât de curând în Urna 4 sau cum spune Lucescu Jr, bine el spunea ceva de genul lumea a treia a fotbalului, poate chiar ca vom ajunge mai jos, nu știu cât de jos se poate, suntem interesați să creștem dar am pierdut ritmul vezi FCSB vs AJAX, FCSB nu mai prinde grupele dar AJAX a crescut, asta ar trebui să spună mult
Oare cînd patroni de cluburi vor înțelege că bani din sponsorizări , este soluția veniturilor mai rentabile, decît vînzarea fotbaliștilor buni , în străinătate. Urmate de alte 3 avantaje : 1. Întărirea cluburilor, pt. competiția internă și cea internațională. 2.Ridicarea la un nivel superior campionatului intern. 3.Naționala româniei ar avea mai multe obțiuni (și nu mai mulți accidentați ?!). SPONSORII iubesc sportivi și patroni de cluburi competitori, nu bișnițarii.
păcat că noi numărăm banii altora
"suma-mamut" :)) spui gsp, spui spiru haret...
Sunt slabi la design.
Acordul dintre Liverpool si NB se incheie la sfarsitul sezonului viitor.
Nike si restul lumii.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.