Alte știri din fotbal
Ce îl așteaptă pe Florinel Coman în Qatar? „Chirie de zece mii de euro pe lună, șofer! Dar nu veneau la antrenament”
0
Poli Iași - Voluntari, finală pentru evitarea retrogradării. Arbitrează Istvan Kovacs. Formații probabile + cote la pariuri
0
FCSB - Rapid, în etapa #5 din play-off. Roș-albaștrii, la doi pași de titlu. Echipele probabile + cele mai tari cote
3
Etapa a 4-a a play-out-ului din Liga a doua continuă astăzi cu 6 meciuri
0
Știri din fotbal internațional
Cel mai bun dintre români a fost Pigliacelli! Ce note au primit Man, Mihăilă și Nedelcearu
0
Dezastru complet! Au pierdut 18 puncte și nu se mai pot salva de la retrogradare
1
Moment controversat în Conference League » Imediat după gol, antrenorul Fiorentinei a mers în spatele băncii și a sărutat o jurnalistă căsătorită
4
Bayer Leverkusen ține cu dinții de vedetele sale! Suma fabuloasă pe care o cere în schimbul lui Wirtz
1
Unul dintre cele mai frumoase sate din Transilvania va fi transformat ...
Libertatea
Tactica folosită de Rusia pe câmpul de luptă în pregătirea unei ofensive ...
Adevărul
"Doamne, pupa-ţi-aş tălpile tale!" Locatarii blocului devastat de explozie, ...
ObservatorNews
Dan Petrescu, dorit de FCSB! MM a povestit totul: „Am stat până dimineaţa ...
OrangeSport
"prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. " - Poti sa mi explici si mie cum pot sa fac asta ?
Sponsorii iubesc publicitatea, nu patronii si nici macar performanta. Publicitatea inseamna expunere, ceea ce se traduce prin consumatori, numiti in sport suporteri sau fani. Asta ar trebui sa inteleaga patronii, ca puterea unui club de a atrage sponsori consta in numarul de suporteri, care in cazul lui Liverpool este foarte mare, nu numai in Anglia, ci in intreaga lume. Nu numai patronii de la noi, dar si ziarele, in speta GSP-ul ar trebui sa inteleaga ca daca iti bati joc de consumator iti bati de fapt joc de tine. Eu de exemplu am ales sa raspund abuzurilor moderatorilor de pe site-ul GSP prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. Este cel mai bun mod de a-i pedepsi pentru modul in care suntem tratati.
Nu ma intereseaza contractele de sponsorizare, dar pot sa spun fara teama de a gresi ca cei mai buni pantofi de sport ii face Nike, pe departe, in special in ceea ce priveste durabilitatea. Ma refer aici la productia pentru consumatorul de rand, nu stiu cum sunt modelele destinate sportivilor. New Balance sunt cam la acelasi nivel cu No Brand, Adidas tin dar se dezlipesc dupa ceva timp, pe cand Nike au pe departe cea mai lunga viata.
Echipă serioasă Liverpool, vorbim de Premier League nu Liga 1 cu toate aranjamentele intre nași și alte grade de rudenie, apropo, cine pariază că vom fi cât de curând în Urna 4 sau cum spune Lucescu Jr, bine el spunea ceva de genul lumea a treia a fotbalului, poate chiar ca vom ajunge mai jos, nu știu cât de jos se poate, suntem interesați să creștem dar am pierdut ritmul vezi FCSB vs AJAX, FCSB nu mai prinde grupele dar AJAX a crescut, asta ar trebui să spună mult
Oare cînd patroni de cluburi vor înțelege că bani din sponsorizări , este soluția veniturilor mai rentabile, decît vînzarea fotbaliștilor buni , în străinătate. Urmate de alte 3 avantaje : 1. Întărirea cluburilor, pt. competiția internă și cea internațională. 2.Ridicarea la un nivel superior campionatului intern. 3.Naționala româniei ar avea mai multe obțiuni (și nu mai mulți accidentați ?!). SPONSORII iubesc sportivi și patroni de cluburi competitori, nu bișnițarii.
păcat că noi numărăm banii altora
"suma-mamut" :)) spui gsp, spui spiru haret...
Sunt slabi la design.
Acordul dintre Liverpool si NB se incheie la sfarsitul sezonului viitor.
Nike si restul lumii.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.