Alte știri din fotbal
Știri din fotbal internațional
„Mă doare sufletul”
Investitoarea suedeză s-a retras
Am întrebat 100 de olandezi
Duarte a semnat
Acuzații GRAVE la adresa lui Tadici
Dat afară după doar 14 minute!
Zouma, „accidentat” definitiv
S-au DESFIINȚAT loturile naționale!
Cine transmite barajul Turcia - România
„Dacia Duster”, reclamă din 1984!
Lifestyle
Incident neașteptat la cântar » O boxeriță a arătat accidental mai mult decât și-ar fi dorit: „Cu plăcere, lume!”
11
A lucrat pentru serviciile secrete și a pozat într-o revistă pentru bărbați » Cum arată acum legenda supranumită „cea mai frumoasă față a socialismului”
8
Fostul star al lui Arsenal se căsătorește cu o cunoscută actriță de filme pentru adulți
11
Celebra tenismenă a „topit” zăpada de pe munți! Dayana a sfidat frigul și a aprins imaginația fanilor: „Mamma mia!”
3
Șeful Poliției Locale Oradea vinde AdBlue primăriei care îi plătește ...
Libertatea
Ce lefuri aveau securiștii din România în anii de glorie ai comunismului. ...
Adevărul
Chivu, actorul total! Cum trăiește antrenorul lui Inter un meci pe „San ...
GSP SPECIAL
Deținutul Stefan și-a chemat soția în celula intimă dintr-o închisoare de ...
Libertatea
păcat că noi numărăm banii altora
Sunt slabi la design.
"prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. " - Poti sa mi explici si mie cum pot sa fac asta ?
Sponsorii iubesc publicitatea, nu patronii si nici macar performanta. Publicitatea inseamna expunere, ceea ce se traduce prin consumatori, numiti in sport suporteri sau fani. Asta ar trebui sa inteleaga patronii, ca puterea unui club de a atrage sponsori consta in numarul de suporteri, care in cazul lui Liverpool este foarte mare, nu numai in Anglia, ci in intreaga lume. Nu numai patronii de la noi, dar si ziarele, in speta GSP-ul ar trebui sa inteleaga ca daca iti bati joc de consumator iti bati de fapt joc de tine. Eu de exemplu am ales sa raspund abuzurilor moderatorilor de pe site-ul GSP prin activarea Adblock Plus in asa fel incat nu imi mai apare nici o reclama cand accesez platforma lor online. Este cel mai bun mod de a-i pedepsi pentru modul in care suntem tratati.
Nu ma intereseaza contractele de sponsorizare, dar pot sa spun fara teama de a gresi ca cei mai buni pantofi de sport ii face Nike, pe departe, in special in ceea ce priveste durabilitatea. Ma refer aici la productia pentru consumatorul de rand, nu stiu cum sunt modelele destinate sportivilor. New Balance sunt cam la acelasi nivel cu No Brand, Adidas tin dar se dezlipesc dupa ceva timp, pe cand Nike au pe departe cea mai lunga viata.
Echipă serioasă Liverpool, vorbim de Premier League nu Liga 1 cu toate aranjamentele intre nași și alte grade de rudenie, apropo, cine pariază că vom fi cât de curând în Urna 4 sau cum spune Lucescu Jr, bine el spunea ceva de genul lumea a treia a fotbalului, poate chiar ca vom ajunge mai jos, nu știu cât de jos se poate, suntem interesați să creștem dar am pierdut ritmul vezi FCSB vs AJAX, FCSB nu mai prinde grupele dar AJAX a crescut, asta ar trebui să spună mult
Oare cînd patroni de cluburi vor înțelege că bani din sponsorizări , este soluția veniturilor mai rentabile, decît vînzarea fotbaliștilor buni , în străinătate. Urmate de alte 3 avantaje : 1. Întărirea cluburilor, pt. competiția internă și cea internațională. 2.Ridicarea la un nivel superior campionatului intern. 3.Naționala româniei ar avea mai multe obțiuni (și nu mai mulți accidentați ?!). SPONSORII iubesc sportivi și patroni de cluburi competitori, nu bișnițarii.
"suma-mamut" :)) spui gsp, spui spiru haret...
Acordul dintre Liverpool si NB se incheie la sfarsitul sezonului viitor.
Nike si restul lumii.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.