INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  CHAMPIONSHIP

VIDEO Fază cum nu s-a mai văzut! Arbitrul meciului lui Newcastle a anulat un gol marcat din penalty

Articol de GSP - Publicat joi, 06 aprilie 2017 09:14

Newcastle s-a impus în fața lui Burton, 1-0, într-un meci din etapa a 40-a din Championship, grație golului lui Ritchie, din minutul 68.

În minutul 29 a fost loc o fază extrem de controversată. Newcastle a primit o lovitură de la 11 metri, iar acesta a fost transformat cu succes. Totuși, un jucător de la Newcastle, Gayle, a intrat în careu înainte ca Matt Richie să executate penalty-ul.

Arbitrul a luat o decizie ciudată după această fază. În loc să ceară reexecutarea loviturii de la 11 metri, acesta a anulat golul și a dictat lovitură liberă pentru Burton.

 

Vezi AICI rezumatul meciului

Playtech: Ce se va întâmpla cu Reghe și iubita lui, în viitorul apropiat. O femeie celebră a dezvăluit tot


Comentarii (2)
vasy86le
vasy86le  •  06 Aprilie 2017, 14:39

Gol anulat pe buna dreptate, cand bati penalty nu trebuie sa mai fie niciun jucator in careu inafara de cel ce executa si portarul advers.

ortega
ortega  •  06 Aprilie 2017, 10:40

Ăla e vreo Dimă sau un Tudor de-al lor ... Şi cum juca fcs bolton ...

Vezi toate comentariile (2)
Comentează