Comentarii (76)
monere1980
monere1980  •  24 August 2013, 16:23
Postat de detoatepttoti pe 24 August 2013, 13:46

raul nu a fost ''dat afara'' pur si simplu i sa comunicat ca nu mai are loc ca titular, ca nu conteaza deloc antrenorul cu el nici in cupa macar si a ales sa plece la nemti ca simtea ca mai poate face ceva si a avut mare dreptate, a aratat de ce este un TITAN dar sa spui ca a fost dat afara nu cred ca se poate spune asta...intradevar l-au lovit in orgoliu si e destul sa iti zica cat mai ai contract ramai, te iubim dar nu mai contam cu tine :) daca faceau ei ceva sa nu ii convina lui raul iti spun eu ca zbura si perez si mourinho la ce se ajungea pe ''strazi'' atat de mare a fost umbra lui raul la real, atat de mult a dorit perez sa-l'' menajeze'' incat juca la nemti si-i platea realul 3 mil

pai de amanuntul asta ma leg eu. Ala este Raul, restul sint nimeni. Ca atare, lui Raul nu trebuie nici macar in gluma sa i se spuna "nu mai contam pe tine". Aici e buba. Bun-rau, tinar-batran Raul trebuie sa joace. Prin contract trebuie sa aiba macar o repriza asigurata in fiecare meci oficial. Ca doar este Raul!

detoatepttoti
detoatepttoti  •  24 August 2013, 13:46
Postat de monere1980 pe 24 August 2013, 01:26

Ok, s-o lasam ca tine :) .... La o adica nu ma intereseaza treburile Realului ca oricum sint putred de bogati si nu dau o ceapa degerata pe mine daca nu obtin vreun avantaj din asta :) ..... Asa ca, o lasam ca tine. Ideea era ca, bun-rau, Raul trebuia pastrat acolo pana la retragere.

raul nu a fost ''dat afara'' pur si simplu i sa comunicat ca nu mai are loc ca titular, ca nu conteaza deloc antrenorul cu el nici in cupa macar si a ales sa plece la nemti ca simtea ca mai poate face ceva si a avut mare dreptate, a aratat de ce este un TITAN dar sa spui ca a fost dat afara nu cred ca se poate spune asta...intradevar l-au lovit in orgoliu si e destul sa iti zica cat mai ai contract ramai, te iubim dar nu mai contam cu tine :) daca faceau ei ceva sa nu ii convina lui raul iti spun eu ca zbura si perez si mourinho la ce se ajungea pe ''strazi'' atat de mare a fost umbra lui raul la real, atat de mult a dorit perez sa-l'' menajeze'' incat juca la nemti si-i platea realul 3 mil

cristid.
cristid.  •  24 August 2013, 07:30

O LEGENDA VIE! Astfel de jucatori, care isi dedica aproape intreaga cariera pentru a apara culorile unui singur club sunt pe care de disparitie. Nu imi place Real Madrid, dar imi place ce a reprezentat RAUL pentru fotbalul mondial.

monere1980
monere1980  •  24 August 2013, 01:53
Postat de albert01 pe 24 August 2013, 01:30

nu m-ai inteles Real Madrid si Barcelona(doar aceste exemple) prin statut sint cluburi ale suporterilor si sint conduse de persoane alese prin vot de masa suporterilor cotizanti,in orice moment,pe baza unor denuturi si vot in Adunarea Generala Extraordinara,acestia putind fi demisi,asadar ei trebuie sa faca doar ceea ce este "bine" pt club,inclusiv masinaria de promovare a imaginii clubului in exterior,pt "muritorii" la care faceai referire dar care inseamna foarte mult ptaceste cluburi

ba te-am inteles, dar cati dintre superterii astia cotizanti sau cum vrei tu sa-i denumesti primesc case de locuit, mancare si consultanta medicala gratuita si-asa mai departe? Ca totu-i bun si frumos cand ai un club de fotbal si faci performanta, dar nevoile de baza nu sint fotbalul, ci haleala, sanatatea si unde sa traiesti. Eu la asta ma refer. Chiar si conducatorii care chipurile sint alesi de cotizanti ptr a face bine clubului, fac intr-adevar bine clubului, dar nu fanilor. Asta tot spun eu. Dar in fine, sint cam adormit acum si s-ar putea sa nu mai fiu coerent. O lasam asa, sau daca te incalzeste cu ceva atunci iti spun ca ai dreptate.

monere1980
monere1980  •  24 August 2013, 01:46
Postat de albert01 pe 24 August 2013, 01:34

Real Madrid are o datorie de mai mult de 400 milioane de euro esalonata pe termen scurt,lung si mediu pe care,daca nu o respecta(plata cotelor) va intra sub incidenta legii "fair-play financiar" a UEFA

de ani de zile tot sint amenintati cu porcariile astea de legi (altminteri corecte) dar interesele si coruptia sint prea mari (chiar si in Spania) ptr ca realul sa pateasca vreodata ceva. Dar sa nu spunem nu, ca nu se stie niciodata. Uite ca s-a pus justitia in miscare cu jiji la parnaie, cu berlusconi la parnaie, poate vine si timpul lui perez sau chiar a regelui spaniei. Cine stie? :)

albert01
albert01  •  24 August 2013, 01:34
Postat de monere1980 pe 24 August 2013, 01:26

Ok, s-o lasam ca tine :) .... La o adica nu ma intereseaza treburile Realului ca oricum sint putred de bogati si nu dau o ceapa degerata pe mine daca nu obtin vreun avantaj din asta :) ..... Asa ca, o lasam ca tine. Ideea era ca, bun-rau, Raul trebuia pastrat acolo pana la retragere.

Real Madrid are o datorie de mai mult de 400 milioane de euro esalonata pe termen scurt,lung si mediu pe care,daca nu o respecta(plata cotelor) va intra sub incidenta legii "fair-play financiar" a UEFA

albert01
albert01  •  24 August 2013, 01:30
Postat de monere1980 pe 24 August 2013, 01:16

teoretic si oficial ai dreptate. In realitate, eu n-am vazut patron de club (nici macar in Bundesliga, care e cel mai curat campionat al momentului) care sa aiba scop unic si primordial interesul fanilor. Doar pentru bani si success personal stau toti patronii de club la cluburile respective, fanii (implicit performanta clubului, care atrage dupa sine fericirea si banii fanilor) sint mijlocul prin care patronii respectivi obtin ce vor pentru ei insisi. Arata-mi un singur patron de la un club cat de cat cunoscut care sa fie nelinistit noaptea ca fanii clubului la care e patron nu au cu ce sa se imbrace, sau ce sa mance, sau cu ce sa isi plateasca asigurarile. Princepi unde bat?

nu m-ai inteles Real Madrid si Barcelona(doar aceste exemple) prin statut sint cluburi ale suporterilor si sint conduse de persoane alese prin vot de masa suporterilor cotizanti,in orice moment,pe baza unor denuturi si vot in Adunarea Generala Extraordinara,acestia putind fi demisi,asadar ei trebuie sa faca doar ceea ce este "bine" pt club,inclusiv masinaria de promovare a imaginii clubului in exterior,pt "muritorii" la care faceai referire dar care inseamna foarte mult ptaceste cluburi

monere1980
monere1980  •  24 August 2013, 01:26
Postat de albert01 pe 24 August 2013, 01:21

nu a venit din partea clubului,a venit de la Mourinho.F.Perez i-a dat puteri "absolute" si Raul a simtit ca Real Madrid nu va mai fi Real Madrid.chiar daca,totusi,clubul a revenit,oarecum,aproape de locul pe care il pierduse in Europa,Mourinho a prejudiciat mult imaginea clubului.mai sint si legende care spun ca,ani de-a rindul,Raul era,de fapt,cel care misca sforile.cred ca F.Perez a facut compromisul ideal-vine Mourinho,pleaca Raul de buna-voie(vina Mourinho),facem ce-om face,revine,cit-de-cit Raul la o miuta,toata lumea multumita si Mourinho cu degetu-n gura(oricum o merita)

Ok, s-o lasam ca tine :) .... La o adica nu ma intereseaza treburile Realului ca oricum sint putred de bogati si nu dau o ceapa degerata pe mine daca nu obtin vreun avantaj din asta :) ..... Asa ca, o lasam ca tine. Ideea era ca, bun-rau, Raul trebuia pastrat acolo pana la retragere.

albert01
albert01  •  24 August 2013, 01:21
Postat de monere1980 pe 24 August 2013, 01:09

am spus ca a fost dat afara dar nu la asta m-am referit. Bine-nteles ca nu l-au luat in suturi si i-au spus "pleaca ba, ca nu mai avem nevoie de tine". Cand am spus ca l-au dat afara voiam sa se inteleaga ca Realul nu a facut nimic ptr a-l pastra, care este echivalent cu a face aluzie la faptul ca se poate si fara el. Iar omul a priceput aluzia ptr ca era evidenta si ptr ca este un tip destept. S-a simtit in plus si desigur ca a ales cea mai evidenta varianta: sa isi caute alt club. La asta m-am referit cand am spus figurativ ca Realul i-a facut vant

nu a venit din partea clubului,a venit de la Mourinho.F.Perez i-a dat puteri "absolute" si Raul a simtit ca Real Madrid nu va mai fi Real Madrid.chiar daca,totusi,clubul a revenit,oarecum,aproape de locul pe care il pierduse in Europa,Mourinho a prejudiciat mult imaginea clubului.mai sint si legende care spun ca,ani de-a rindul,Raul era,de fapt,cel care misca sforile.cred ca F.Perez a facut compromisul ideal-vine Mourinho,pleaca Raul de buna-voie(vina Mourinho),facem ce-om face,revine,cit-de-cit Raul la o miuta,toata lumea multumita si Mourinho cu degetu-n gura(oricum o merita)

monere1980
monere1980  •  24 August 2013, 01:16
Postat de albert01 pe 24 August 2013, 01:06

desi e relativ,numai in privinta market-ului au tot interesul sa ofere publicului larg ceea ce asteapta si isi doresc sustinatorii.

teoretic si oficial ai dreptate. In realitate, eu n-am vazut patron de club (nici macar in Bundesliga, care e cel mai curat campionat al momentului) care sa aiba scop unic si primordial interesul fanilor. Doar pentru bani si success personal stau toti patronii de club la cluburile respective, fanii (implicit performanta clubului, care atrage dupa sine fericirea si banii fanilor) sint mijlocul prin care patronii respectivi obtin ce vor pentru ei insisi. Arata-mi un singur patron de la un club cat de cat cunoscut care sa fie nelinistit noaptea ca fanii clubului la care e patron nu au cu ce sa se imbrace, sau ce sa mance, sau cu ce sa isi plateasca asigurarile. Princepi unde bat?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează