Comentarii (165)
robertssandu
robertssandu  •  22 Iulie 2023, 19:22
Postat de lefter_popescu pe 22 Iulie 2023, 17:08

Amice, nu mai folosi Steaua/ fcsb ca te cheamă Talpan ca martor și cu cele spuse tine ii mărește prejudiciul lui Gigi Valiza de la 37 mil. la cel puțin 75 mil. euro. Mai bine mergi pe blat și taci din gura pt. ca Țânțarul albanez si-a vândut jucători prin verii sai , mintindu-i pe aia ca sunt de la Steaua. Asa ca ...las-o asa cum a căzut...ca martor în proces scrie pe tine.

Lefterica, stiu ca pentru unii e un soc, dar afla ca comunismul, cel putin teoretic, a disparut din '89 in Romania. Dreptul la opinie si la libera exprimare nu poate fi instrainat dupa cum cred unii. Becali si Talpan sunt doua persoane insuportabile. Diferenta e ca Becali este proprietarul de drept al Stelei, pana la o sentinta in cazul vanzarii clubului din 2003 care va schimba acest fapt cunoscut de aproape toti. Ma-ndoiesc ca va avea loc acea sentinta, probabil s-a si prescris cazul. Asa ca, pentru cei care au cat de cat minte, Becali detine clubul de fotbal Steaua, indiferent care va fi denumirea actuala. Atat am sa-ti spun. Daca esti cat de cat inteligent, stii sa faci diferenta intre diverse niveluri de discutie. Daca vrei sa vorbim despre Becali, sunt de acord cu tine, imi displace profund personajul. Daca vrei sa vorbim despre care e Steaua adevarata, nu poate exista in acest moment decat un singur raspuns. Stii si tu care.

danglumetu
danglumetu  •  22 Iulie 2023, 18:08

''derby istoric''??? penibil!...

Stelian66
Stelian66  •  22 Iulie 2023, 17:39

Te poziționezi greșit fata de problema . Ambele echipe sunt FĂRĂ STADION. Nu exista obligația vreunui proprietar de a închiria oricui . Dacă tot ceea ce face Gigi este sa atace si sa irite , atunci asta se intampla . Nu are legatura cu suporterii , iar aia cu “cea mai iubita” e fortata. La fel de adevarat este ca FCSB a reusit sa coaguleze cea mai mare masa de antiFCSB , deci poți spune ca e cea mai urâta/antipatizata . Si asta nu din cauza echipei , esti strict vina lui Gigi . Ce semeni aia culegi .

Nikicipa77
Nikicipa77  •  22 Iulie 2023, 17:12

Din pacate nu pot sa fiu de acord cu artici dvs. S a ajuns in aceasta situatie dintr un singur motiv. Este un meci intre doua echipe fara stadion propiu. Atat. Ça sufera suporterii, sunt de acord. Dar vina este a lui becali si a fostilor si actualilor actionari de la o echipa in coma.

lefter_popescu
lefter_popescu  •  22 Iulie 2023, 17:08
Postat de robertssandu pe 22 Iulie 2023, 13:52

Becali nu este atat de bogat incat sa bage 100 de milioane intr-un stadion. Cred ca e clara chestia asta pentru toti care au cat de cat minte. De ce nu a facut solicitare pentru a juca pe Giulești? Pentru ca e mult prea mic si pentru ca fanii stelisti oricum nu ar veni pe Giulesti. Simplu. Ghencea are capacitate mai mult decat dubla. Pentru a 100-a oara, Stadionul nu este facut pentru Becali, ci pentru spectatorii romani. Faptul ca Becali face bani din asta este o coincidenta. Face bani pentru ca echipa pe care o patroneaza e sustinuta de o multime de fani. Daca patrona FC Voluntari, Becali nu facea niciun ban, indiferent de stadion. Steaua/FCSB face bani, da. Asta stie toata lumea. Daca Becali nu era un ***, facea multi mai multi bani.

Amice, nu mai folosi Steaua/ fcsb ca te cheamă Talpan ca martor și cu cele spuse tine ii mărește prejudiciul lui Gigi Valiza de la 37 mil. la cel puțin 75 mil. euro. Mai bine mergi pe blat și taci din gura pt. ca Țânțarul albanez si-a vândut jucători prin verii sai , mintindu-i pe aia ca sunt de la Steaua. Asa ca ...las-o asa cum a căzut...ca martor în proces scrie pe tine.

ThomasVorbe
ThomasVorbe  •  22 Iulie 2023, 16:48
Postat de Moshu pe 22 Iulie 2023, 11:32

Circumscris !!???...sau poate circumcis !!Saraci an alfabetizati !!

Circumscris = delimitat, restrans la un anumit cadru (DEX). Nu am scris circumscis. Nu transforma o fraza normala intr-una cu conotatii sexuale. Te crezi istet, dar nu esti! Se pare ca faci parte dintre ultrasii carora nu le-a placut scoala. Ori dintre sportivii batuti in cap angajati la CSA?

therealreddog33
therealreddog33  •  22 Iulie 2023, 16:14
Postat de IonSaliu pe 22 Iulie 2023, 13:42

Caninule Roşu (reddog): Axiomaticule, stadionul “Alianz” nu a fost construit nici măcar de… Ion “Count Dracula” Ţiriac! Este SPONSORAT de Alianz. Această practică a început în SUA: o firmă plăteşte milioane de dolari anual ca un stadion să-i poarte numele. Cel mai renumit e cazul reprezentat de stadionul pe care joacă echipa de fotbal American Dallas Cowboys. Stadionul se numeşte AT&T. Un alt caz este stadionul din Atlanta: Mercedes-Benz. Merţedes nu a plătit nici un dime pentru construirea stadionului; dar plăteşte milioane de dolari anual ca stadionul să-i poarte numele. Nu este permanent: se semnează contracte, cum se procedează cu jucătorii. Uite că şi în Romania ezistă un stadion “Superbet”. Oficial, nu se mai numeşte “Giuleşti”, ca pe vremurile de glorie ale lui Rică Tamango. Dar firma Superbet nu are absolut niciun cuvânt în privinţa închirierii stadionului. O interpretare a legii prevede că orice echipă de fotbal din România poate juca pe acel stadion ca şi Rapiduleţu’. Doar că Rapiduleţu’ are PRIORITATE în privinţa programărilor. Sigur, plata unei chirii este obligatorie. Însă, o interpretare dură a legii i-ar da dreptate acelui Oberst SS. Stadionul “Steaua” a fost construit de statul Comunist şi dăruit MApN. Deci, stadionul “Steaua” a fost dintrutotdeauna proprietatea clubului sportiv “Steaua”. “Modernizarea” stadionului, deşi cu bani publici, nu înseamnă exact “construirea” stadionului. Ergo, stadionul “Steaua” NU a fost construit cu bani publici.

Cred ca nu ai citit ce am scris: Allianz Arena a fost construit 100% cu fonduri private. Nu am scris ca a fost plătita de Allianz construcția. În plus, stadionul și tot terenul din Ghencea au rămas proprietatea statului. Armata nu poate deține terenuri, are însă drept de folosinta acordat de stat, eventual. Însă vechiul stadion a fost demolat, au primit doar drept de administrare la noul teren, pentru ca e construit pe terenul unității militare. Este totul oricum o aberație, se mai toaca niște bani de la buget cu ocazia asta...

IonSaliu
IonSaliu  •  22 Iulie 2023, 15:48
Postat de IonSaliu pe 22 Iulie 2023, 14:56

Câteva remarci privind “cestiunea arzătoare” a banilor publici în sport. Fotbalul American este atât de uriaş, încât majoritatea Yankeilor nu au privit nici măcar un minut de soccer! O franciză de fotbal American pleacă dintr-un oraş dacă municipalitatea respectivă nu-i construieşte un stadion nou şi modern. Viceversa, clubul vine într-un oraş în care i s-a construit un stadion nou şi modern. Clubul Los Angeles Rams a plecat din Los Angeles (deşi avea la dispoziţie un stadion olimpic!) S-a mutat la Saint Louis, la un stadion nou, modern, acoperit. Acolo a câştigat şi un titlu national (Super Bowl). Apoi, clubului iar nu i-a convenit şi s-a remutat la… Los Angeles. A câştigat şi acolo un al doilea Super Bowl. Dar clubul nu deţine ultramodernul stadion. Stadionul este proprietate publică, dar nu “natională”, ci a municipalităţii Los Angeles. Guvernul SUA nu poate “ordona” municipalităţii să organizeze Jocurile Olimpice. Nu sunt fonduri federale! Dar, prin negocieri, Los Angeles a organizat de două ori Jocurile Olimpice şi o va face şi a treia oară! În cazul României (a tuturor foste ţări comuniste), guvernul nici nu trebuie să negocieze. Guvernul poate să ORDONE direct administratorilor stadioanelor care au folosit bani publici. Toate organizaţiile sportive din România au dreptul incontestabil la access pe stadioane care au primit fonduri publice. Desigur, plata chiriei este obligatorie, iar clubul administrator al stadionului are prioritate în programare. PUNCT

Concluzia mea privind această “cestiune arzătoare”. Totul este înrădăcinat în trecutul communist al ţărilor ca România. Acum aceste ţări sunt democraţii. Totusi, forţele puterii, în special armata, crează un efect magic de INTIMIDARE. Armata, mai ales în România, a jucat un rol crucial în demolarea Comunismului. În esenţă, a facut posibilă limitarea pierderilor de vieţi omeneşti. “Rezultatul final” fusese deja stabilit la “masa rosie” a lui Gorbaciov, KGB, Armata Rosie. Oricum, forţele armate din România se bucură de o apreciere aproape religioasă. De aceea acest scandal sportiv Steaua-FCSB arde de atâta vreme. Este implicat Ministerul Apărării Naţionale (asemenea agenţii erau numite “ministere de război” în toate ţările). Este intimidant să “te iei” cu armata, chiar dacă e vorba de un simplu “Oberst”. Acel ofiţir este un jurist, deci un simplu consultant. Nu are nici măcar puterea executivă a unui general. FCSB, chiar dacă o numeşti Steaua sau nu, avea dreptul să joace pe stadionul naţional “Steaua” de cum s-a finalizat modernizarea! Nici măcar unul din miniştrii apărării care s-au perindat în această perioadă NU avea autoritatea să interzică echipei de fotbal FCSB să joace pe “Ghencea”. România este condusă de un guvern civil, nu de o juntă militară. Miniştrii aceia trebuiau demişi. Iar obraznicul Oberst trebuia “dishonorably discharged” încă de acum câţiva ani! “Ministerul de război, Nu este joc de ogoi; Te pregăteşti pentru Duşman, Nu te lupţi cu acel Cioban!”

concret
concret  •  22 Iulie 2023, 15:25
Postat de Dobermannul pe 22 Iulie 2023, 08:48

Mai lefter, noi securistii v-am furat mai putin decat militarii. Ma stric de ras.

Asadar matale, care esti un fcsb-ist inrait, renegi perioada comunista, si te lauzi exclusiv cu intervalul 2003-2023, sau era "Gigi". Uite domle, un fcsb-ist onest, care nu cere ceva ce nu e al lui. Daca ar fi toti ca tine, v-ar lasa Talpan sa jucati in Ghencea pana si amicale. Oi fi tu prostalau, dar trebuie sa dau Cezarului ce e al Cezarului.

IonSaliu
IonSaliu  •  22 Iulie 2023, 14:56
Postat de IonSaliu pe 22 Iulie 2023, 13:42

Caninule Roşu (reddog): Axiomaticule, stadionul “Alianz” nu a fost construit nici măcar de… Ion “Count Dracula” Ţiriac! Este SPONSORAT de Alianz. Această practică a început în SUA: o firmă plăteşte milioane de dolari anual ca un stadion să-i poarte numele. Cel mai renumit e cazul reprezentat de stadionul pe care joacă echipa de fotbal American Dallas Cowboys. Stadionul se numeşte AT&T. Un alt caz este stadionul din Atlanta: Mercedes-Benz. Merţedes nu a plătit nici un dime pentru construirea stadionului; dar plăteşte milioane de dolari anual ca stadionul să-i poarte numele. Nu este permanent: se semnează contracte, cum se procedează cu jucătorii. Uite că şi în Romania ezistă un stadion “Superbet”. Oficial, nu se mai numeşte “Giuleşti”, ca pe vremurile de glorie ale lui Rică Tamango. Dar firma Superbet nu are absolut niciun cuvânt în privinţa închirierii stadionului. O interpretare a legii prevede că orice echipă de fotbal din România poate juca pe acel stadion ca şi Rapiduleţu’. Doar că Rapiduleţu’ are PRIORITATE în privinţa programărilor. Sigur, plata unei chirii este obligatorie. Însă, o interpretare dură a legii i-ar da dreptate acelui Oberst SS. Stadionul “Steaua” a fost construit de statul Comunist şi dăruit MApN. Deci, stadionul “Steaua” a fost dintrutotdeauna proprietatea clubului sportiv “Steaua”. “Modernizarea” stadionului, deşi cu bani publici, nu înseamnă exact “construirea” stadionului. Ergo, stadionul “Steaua” NU a fost construit cu bani publici.

Câteva remarci privind “cestiunea arzătoare” a banilor publici în sport. Fotbalul American este atât de uriaş, încât majoritatea Yankeilor nu au privit nici măcar un minut de soccer! O franciză de fotbal American pleacă dintr-un oraş dacă municipalitatea respectivă nu-i construieşte un stadion nou şi modern. Viceversa, clubul vine într-un oraş în care i s-a construit un stadion nou şi modern. Clubul Los Angeles Rams a plecat din Los Angeles (deşi avea la dispoziţie un stadion olimpic!) S-a mutat la Saint Louis, la un stadion nou, modern, acoperit. Acolo a câştigat şi un titlu national (Super Bowl). Apoi, clubului iar nu i-a convenit şi s-a remutat la… Los Angeles. A câştigat şi acolo un al doilea Super Bowl. Dar clubul nu deţine ultramodernul stadion. Stadionul este proprietate publică, dar nu “natională”, ci a municipalităţii Los Angeles. Guvernul SUA nu poate “ordona” municipalităţii să organizeze Jocurile Olimpice. Nu sunt fonduri federale! Dar, prin negocieri, Los Angeles a organizat de două ori Jocurile Olimpice şi o va face şi a treia oară! În cazul României (a tuturor foste ţări comuniste), guvernul nici nu trebuie să negocieze. Guvernul poate să ORDONE direct administratorilor stadioanelor care au folosit bani publici. Toate organizaţiile sportive din România au dreptul incontestabil la access pe stadioane care au primit fonduri publice. Desigur, plata chiriei este obligatorie, iar clubul administrator al stadionului are prioritate în programare. PUNCT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 17
Comentează