Comentarii (30)
Paksi
Paksi  •  22 Noiembrie 2024, 09:08

Urmăresc echipa națională din 1960 încoace și obiectiv vorbind , după revoluție gazetarii Sint repetenți la aprecieri și comentarii. Nu este nici o generație de aur,nu este nici Hagi rege al fotbalului. In rest ,se pate comenta orice,oricum.

contandino
contandino  •  21 Noiembrie 2024, 13:54
Postat de sandcmeuble pe 20 Noiembrie 2024, 18:16

Mironica fără frică , bate câmpii la adică, cel mai slab comentator ( și sunt elegant) posibil, ajuns pe post prin grija tăticului general , cu limbajul lui de lemn : " în gura porții , pasa la poziție viitoare etc etc ", care nu a făcut niciun sport și- ca atare - nici nu înțelege fotbalul , își tot da cu părerea și se tot baga în seama. Ia ți servici și scutește ne de prezenta ta

te rog nu te lua de cel mai mare numărător de cornere din presa sportiva!

Enora.Alessia
Enora.Alessia  •  20 Noiembrie 2024, 21:09

In astfel de comparatii,sa comparam o generatie cu alta,totul e relativ . Totusi,obiectiv,performantele generatiei de aur raman ,cel putin pe moment,cele mai bune din fotbalul nostru. In rest,fiecare antrenor cu orgoliile lui.Ramane de vazut ce va face Dl Lucescu cu aceasta generatie.

sandcmeuble
sandcmeuble  •  20 Noiembrie 2024, 18:16

Mironica fără frică , bate câmpii la adică, cel mai slab comentator ( și sunt elegant) posibil, ajuns pe post prin grija tăticului general , cu limbajul lui de lemn : " în gura porții , pasa la poziție viitoare etc etc ", care nu a făcut niciun sport și- ca atare - nici nu înțelege fotbalul , își tot da cu părerea și se tot baga în seama. Ia ți servici și scutește ne de prezenta ta

mogosoaia
mogosoaia  •  20 Noiembrie 2024, 14:03

Cum adica "dacă nu apărea Revoluția"? Pai ce, apare si dispare asa, la trezirea din somn sau din betie? Altfel, Lucescu, asa nesuferit cum e, cam are dreptate cand spune ca generatia din anii '80 era superioara celei din anii '90-'2000. Dar nu e meritul lui doar, e mai ales al cluburilor care dadeau jucatorii.

proprietarypoet
proprietarypoet  •  20 Noiembrie 2024, 12:33
Postat de joscenzura pe 20 Noiembrie 2024, 10:07

In sfarsit un om cu care se poate dialoga (sper). Nu stiu insa daca ai dreptate cu perioada de la nationala (1990-1994) pe scheletul acelei Steaua. In mare parte, jucatorii ce ne-au calificat la CM 1990 au fost de la Dinamo: Stelea, Rednic, Andone, Klein, Lupescu, Sabau, Mateut, Lupu, Raducioiu. Carora in 1994 li s-au adaugat si Dorinel Munteanu, Mihali si Selymes. Il poti considera pe Hagi de la Steaua, dar el de fapt fusese promovat la nationala de Lucescu inca din 83, inainte de Steaua. E mai mult produs al Farului si Sportului Studențesc. De la Steaua au ajutat la nationala Dan Petrescu, Belodedici, Rotariu, Ilie Dumitrescu, Lacatus, Balint. Mult mai putini decat de la Dinamo.

Asa este, echipa din '94 era o combinata Steaua-Dinamo, dar cum jucatorii emblematici ai Stelei incepusera sa iasa din scena (retrageri, lipsa de forma), dinamovistii (care avusesera echpa mai tanara) erau majoritari. Despre Hagi, pe care Steaua l-a luat de la Sportul meu Studentesc... nu mai zic, ma resemnasem, voia si el... asta a fost. Oricum, ca vorbim de rezultate izolate, cea mai grozava remontada din istoria fotbalului romanesc a fost acea a Sportului (fara Hagi) cu Brondby-ul lui Schmeichel.

Vardy.Party
Vardy.Party  •  20 Noiembrie 2024, 10:40
Postat de dobrin pe 20 Noiembrie 2024, 00:17

Haha, si eu care credeam ca are o ferma de resapat fotbalisti adunati de prin parcuri :)))))))

Nea Gicule, iar vrei să iei banii la poker la jumate din lotul lui Dinamo? Tot nu te-ai învățat minte?

joscenzura
joscenzura  •  20 Noiembrie 2024, 10:07
Postat de proprietarypoet pe 20 Noiembrie 2024, 07:09

Ce zice el e una, realitatea e alta. Se poate discuta, ca asta e placerea iubitorilor de fotbal, dar adevarul e ca Romania a avut o singura echipa la nivel planetar: Steaua anilor 85-90. Trei semifinale de Cupa a Campionilor, de doua ori in finala si o data castigatoare. Un joc superofensiv, iute si agresiv, cu care domina toate echipele din lume la acea ora. Pe scheletul ei, cu completari, plombe si reveniri (Belodedici) s-a telescopat generatia aceea talentata pana-n 1994, asta desi cred ca-n 1990 ar fi fost apogeul (dar jucatorii erau atunci innebuniti de impresari la Bari, de stirile cu mineriada din tara etc.). Ca au mai fost echipe bune incepand din 1970 (Steaua 1977, cu Vasile Iordache, Lita Dumitru, Iordanescu, Marcel Raducanu), Craiova lui Balaci si Stefanescu si, desigur, Dinamo-ul lui Lucescu (dar doar in ultimii 2 ani 1988 si 1989, cu toata echipa intinerita), asta e altceva. Iar in ultimii 20 de ani, in afara de Rapidul lui Razvan Lucescu (dar pe o perioada scurta) si Steaua din aceeasi perioada (tot pe o perioada scurta, cat a tinut benzina Protasov si pana sa apara bufonul ala portughez in poarta), n-am avut decat 2 jucatori: Mutu si Chivu si cate un rezultat intamplator (CFR la Manchester, de pilda). Nicio echipa, niciun antrenor.

In sfarsit un om cu care se poate dialoga (sper). Nu stiu insa daca ai dreptate cu perioada de la nationala (1990-1994) pe scheletul acelei Steaua. In mare parte, jucatorii ce ne-au calificat la CM 1990 au fost de la Dinamo: Stelea, Rednic, Andone, Klein, Lupescu, Sabau, Mateut, Lupu, Raducioiu. Carora in 1994 li s-au adaugat si Dorinel Munteanu, Mihali si Selymes. Il poti considera pe Hagi de la Steaua, dar el de fapt fusese promovat la nationala de Lucescu inca din 83, inainte de Steaua. E mai mult produs al Farului si Sportului Studențesc. De la Steaua au ajutat la nationala Dan Petrescu, Belodedici, Rotariu, Ilie Dumitrescu, Lacatus, Balint. Mult mai putini decat de la Dinamo.

joscenzura
joscenzura  •  20 Noiembrie 2024, 08:30
Postat de username_2 pe 19 Noiembrie 2024, 21:41

no ca confundai Generatia de Aur cu Gheata de Aur, sint un ignorant absolut, vorba lu dl Talpa I...amu ca tot sint la moda colosalele realizari ale antrenorului nea Mircea, vaz ca nici un jurnalist nu aminteste si de Ghetele de Aur pe care le-a "antrenat" nea Mircea, nu inteleg de ce, sint tot realizari istorice...poate totusi nea Ovi va aborda subiectul intr-un editorial incendiar

Nu mai rade tu de Gheata de Aur, ca ai nostri au luat-o fara sa bata penaltyuri si sunt mai indreptatite decat astea luate dupa 2000 cu cate 10-12 penaltyuri pe sezon. Pai Immobile merita mai mult decat Mateut si Camataru la care poate s-au dat adversarii la o parte de cateva ori? De Dudu Georgescu nu mai spun, la ala chiar a fost 100% pe bune.

joscenzura
joscenzura  •  20 Noiembrie 2024, 08:27

Mironica stie ce vorbeste, are argumentele la el. Dar pentru mine, ca imens sustinator al lui Lucescu in anii trecuti, omul e o deceptie inimaginabila de cand a revenit la nationala. Eu il vedeam cu totul altfel, stiam ca punea accent pe posesie la Sahtior, dar ma gandeam ca la nivelul ala intelegea si ca fotbalul trebuie jucat de oameni care nu stau, care se misca incontinuu, puternici. A durat o vesnicie pana l-a folosit pe Birligea la nationala. Mutarea lui Man in centru, un jucator care si asa nu face faza defensiva bine, ar fi un dezastru, el trebuind sa acopere o zona si mai mare de teren. Grotesc Mircea Lucescu si cand ne spune ca 7 titulari din nationala sunt dati de Hagi. Pai hai sa vedem: Nita- nu Ratiu- nu Dragusin- nu Burca- nu Bancu- nu M Marin- nu Stanciu- nu Man- nu Mihaila- nu S-a reusit performanta datorita lui Manea fundas dreapta? Nu, cat a jucat el nu ne-am dus nicaieri. Ratiu e demential de bun pentru nivelul asta. Florinel Coman a contribuit si el la victoria cu 4-0 cu Andorra, atat. Dragus fara hol sau assist in preliminarii, abia spre sfarsit incepuse sa joace, a dat un sut bun in bara nu mai stiu cu cine. Atat. Raman doar 2 crescuti de Hagi- Razvan Marin si Ianis. Cum a vazut 7 nu stiu. Cat au jucat ai lui Hagi la nationala (Iancu, Tanase, Baluta, Nedelcu, Balasa, Manea) si ce mai dadea el am pierdut toate preliminariile si ne-a batut Islanda in baraj pt Euro 2020

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează