Comentarii (146)
Supremul
Supremul  •  15 Noiembrie 2024, 17:52
Postat de roja_azul76 pe 15 Noiembrie 2024, 15:42

Ce nu este corect? ICCJ trebuie sa stasbileasca daca s-au respectat procedurile! Atat! ICCJ nu judeca pe fond, dar asta a facut! Si asta in conditiile in care TB di CAB, dadusera verdict favorabil pentru FC Steaua Bucuresti! Dar, asta e Romania! E, ilegal ce s-a intaplat! Intelegi? Pune mana si documenteaza-te inainte sa scrii prostii! Sa nu mai vorbim ca Talpan a inregistrat marca Steaua in plin proces! Alta aberatie! Asa se intampla cand te lupti cu statul!

Te-am intrebat ce ti se pare TIE incorect in verdictul dat. Dupa parerea TA, care este adevarul? Nu ce trebuia sa faca altii si n-au facut sau ce parere au altii sau unde s-a gresit. Judeca acest caz in baza documentelor pe care le stim.

Tactu
Tactu  •  15 Noiembrie 2024, 17:51

Steaua este Steaua și fcsb nu este aia și nici nu a fost:)))

_Van_Basten
_Van_Basten  •  15 Noiembrie 2024, 17:45

Sergiule, titlul e corect iar mesajul tau cat se poate de pertinent. Steaua, asa cum au sustinut-o milioane de romani, "ros-albastrii", "vitezistii", "militarii", nu mai exista si nu va mai exista niciodata. Clonele nu mai au nicio legatura cu acea echipa fabuloasa.

roja_azul76
roja_azul76  •  15 Noiembrie 2024, 17:29
Postat de Supremul pe 15 Noiembrie 2024, 14:56

Ce nu este corect si legal in ceea ce s-a judecat? In baza caror documente CSA Steaua nu este CSA Steaua iar Fcsb este CSA Steaua?

Si inca ceva, ca tot vad ca esti paralel total cu subiectul si cu toate astea iti doresti informatii concrete:"poate o echipa cu CIS din 2001 sa fie infiintata in 2017/ Da, poate! Maine,16.11, se decide prin hotarare de ministru infiintarea sectiei de ski nautic..ok? Ce CIS va avea noua sectie? Raspuns corect: ACELASI CIS CA TOATE CELELALTE SECTII SPORTIVE ALE CLUBULUI(ACELASI NUMAR DE INREGISTRARE)...PE ANUL 2001!!!!:))) Clar???

mario_rdfe_
mario_rdfe_  •  15 Noiembrie 2024, 17:05

O spun de ani de zile ! Steaua Bucuresti a murit in 98 ! Au distrus o, gigi si armata ! Nu pot crede ca fcsb are atatia fani, cand fcsb este marele distrugator al stelei ! Gigi a ingropat steaua si a scos la suprafata o clona...iar voi, care va considerati stelisti...iubiti patronul si clubul criminal !

talpaiadului
talpaiadului  •  15 Noiembrie 2024, 16:52

Cuvantul "Steaua", in sine nu inseamna nimic, e doar un cuvant si atat, echipa Steaua Bucuresti insemnand mult mai mult decat un simplu cuvant si degeaba se bat fecesibistii cu talpanistii pe cuvantul "Steaua", ca doua haite de lupi care trag de un cal mort, atat timp cat ambele echipe din prezent se deosebesc in mod fundamental de originala Steaua. Insa nu sunt de acord cu autorul articolului, cum ca Steaua ar fi murit, considerand ca ea se afla doar in moarte clinica, existand inca posibilitatea ca Steaua sa renasca in viitor, odata cu iesirea lui Gigi Becali din peisaj. Daca in urma lui Gigi, la Steaua va ajunge un patron ale carui proprii valori se vor suprapune valorilor steliste, FCSB se va transforma in mod automat in Steaua, gigistii din prezent devenind sau redevenind automat stelisti, daca nu din convingere, macar datorita faptului ca il vor sustine in mod habotnic pe noul patron, la fel cum il sustin in prezent pe Becali. Pana atunci insa, aceasta dezbatere nu are niciun rost, deoarece, atat timp cat Becali ramane implicat in fotbal, FCSB ramane Faci Ce Spune Becali, continuatoarea fotbalistica al Stelei, dar diferita in mod radical de aceasta, intr-atat incat este pur si simplu absurd sa pretinda cineva ca ar mai fi vorba despre una si aceeasi echipa. De cealalta parte, FCSA este o strutocamila fara nici un viitor, o cantitate neglijabila in privinta renasterii Stelei.

gonzales
gonzales  •  15 Noiembrie 2024, 16:16
Postat de Supremul pe 15 Noiembrie 2024, 15:15

Pai si al cui trebuia sa fie palmaresul? Nu este logic sa fie al entitatii juridice care l-a obtinut? Daca CSA a castigat Cupa Romaniei in 1963 nu este normal ca incepand din acel an sa fie trecuta in palmaresul Stelei? Poate sa vina acum Fcsb, societate comerciala care nu exista atunci si care nu are legatura cu Steaua, sa ceara sa i se treaca in palmares? Cum, prin ce metoda?

Pai, da, a decis justitia. Ilogic, dar a decis. Tu nu ai inteles esentialul, cum poate sa judece o instanta civila, o speta sportiva ? Totusi, nu schimba cu nimic situatia, masei importante de suporteri nu prea ii pasa de unde e palmaresul, cat ii pasa de cine poate ii poate reprezentat si cine simt ei ca este echipa. Nicio instanta civila, din nicio lume, nu poate obliga un om sa aiba anumite trairi sau un anumit crez, indiferent cat de ridicol este acesta. Altfel, momentan, pe stadion 300 sunt cei care sunt de acord cu decizia instantei si mai sunt cateva mii virtual. In rest ...

utilizator șters
utilizator șters  •  15 Noiembrie 2024, 16:04

Deja e plictisitor rău subiectul ăsta. dacă fcsb era steaua, se numea steaua. Dar se numește FC fcsb. Și ar trebui sa se bucure, steaua a fost o rușine, produsul bolsevic de tristă amintire.

roja_azul76
roja_azul76  •  15 Noiembrie 2024, 15:44
Postat de _Adrian_1 pe 15 Noiembrie 2024, 14:21

Bulisor, ICCJ avea dreptul sa rastoarne o decizie a instantelor inferioare DE-AIA EXISTA ICCJ. Fake-newsul ca ar fi DECIS CEDO ca nu trebuia judecat procesul ciobanului fara desecretizare a unei hotarari CSAT e o mizerie inepta tipic gigista, CEDO nu face asta, NU REJUDECA, nu e o INSTANTA SUPERIOARA CELOR STATALE. La CEDO se merge pentru nerespectarea conditiilor unui proces echitabil, pentru conditii inumane de detentie etc etc. Stai jos, ai nota 1.

Bai, ametitule, tu realizezi ce spui! Nu intra in atributiile ICCj sa judece fondul, ci doar procedura(daca a fos respectata)! Punct! Nu rastoarna nimic!

roja_azul76
roja_azul76  •  15 Noiembrie 2024, 15:42
Postat de Supremul pe 15 Noiembrie 2024, 14:56

Ce nu este corect si legal in ceea ce s-a judecat? In baza caror documente CSA Steaua nu este CSA Steaua iar Fcsb este CSA Steaua?

Ce nu este corect? ICCJ trebuie sa stasbileasca daca s-au respectat procedurile! Atat! ICCJ nu judeca pe fond, dar asta a facut! Si asta in conditiile in care TB di CAB, dadusera verdict favorabil pentru FC Steaua Bucuresti! Dar, asta e Romania! E, ilegal ce s-a intaplat! Intelegi? Pune mana si documenteaza-te inainte sa scrii prostii! Sa nu mai vorbim ca Talpan a inregistrat marca Steaua in plin proces! Alta aberatie! Asa se intampla cand te lupti cu statul!

  • 1
  • •••
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • •••
  • 15
Comentează