Comentarii (125)
Alexhrevine
Alexhrevine  •  14 Decembrie 2025, 19:29
Postat de .Supremul.. pe 14 Decembrie 2025, 16:36

Documentele de transmitere a proprietatii se intocmesc intre parti, fiecare primind cate un exemplar (minim). Nu este necesar sa arate Steaua niciun document, il poate arata proprietarul clubului.

Bă, documentele au fost făcute între csa și Păunescu, nu are nici o legătură Becali cu întocmirea actelor de cedare/vindere sau ce o fi fost! Becali a luat Steaua de la Păunescu nu de la csa! Nu cunoaștem documentele încheiate între Păunescu și csa! Știi mai multe? Vrem să știm și noi!

Cassandra
Cassandra  •  14 Decembrie 2025, 18:51

Când vreodata vreun „jongleur” cu Codul penal, a recunoscut ca e vinovat?Toți au fost„nedreptațiți”!Câta premoniție a avut Nicolae Iorga, când a clamat:...„A venit epoca ticaloșilor”!

Alexhrevine
Alexhrevine  •  14 Decembrie 2025, 18:41
Postat de Catalynn_92 pe 14 Decembrie 2025, 17:21

Bă, tu ai înțeles ce a scris omul?! Dar domnul Grigore, care spre surprinderea mea a explicat cat se poate de corect și obiectiv?! Întrebarea e mai degrabă retorică tu fiind … funcțional!

După exprimarea lui, care are carențe(la forma verbelor, nume proprii scrise cu literă mică) poți înțelege orice. Eu i-am răspuns la prima parte a primei propoziții(dacă putem să o numim așa după cum a scris)! Normal că ții cu el cine se aseamănă se adună! Bine, la tine e vârsta, mai dai rateuri!

Alexhrevine
Alexhrevine  •  14 Decembrie 2025, 18:24
Postat de .Supremul.. pe 14 Decembrie 2025, 16:42

De cati suporteri este nevoie sa fii Steaua? Dar Farul? Pune un tabel oficial pentru fiecare club ca poate ne strangem suficienti si luam ce club vrem. Uita asa ramane Hagi fara echipa, nu conteaza documentele, conteaza sa fim multi!

De majoritatea! Nu de ăia 2-300 care merg la meciurile clonei! Și de continuitate! Pentru tine să înțelegi anumite lucruri e mai greu! Dar pot să-ți desenez! Așteptăm derularea evenimentelor! Cu criza care se prefigurează, luând model pe unul care spunea(vorbea aiurea) pe GSP că e sigur de promovarea csa, se mărește liga etc așa spun și eu: csa(clona de la secția de fotbal) are zilele numărate! Părerea mea! Plângi!

Catalynn_92
Catalynn_92  •  14 Decembrie 2025, 17:21
Postat de Alexhrevine pe 14 Decembrie 2025, 00:48

Ai dreptate! FCSB e fosta STEAUA! Sau cel puțin așa ai scris! Despre care justiție vorbești? Asta din zilele astea? Sau din perioada recentă(e tot aia)?

Bă, tu ai înțeles ce a scris omul?! Dar domnul Grigore, care spre surprinderea mea a explicat cat se poate de corect și obiectiv?! Întrebarea e mai degrabă retorică tu fiind … funcțional!

.Supremul..
.Supremul..  •  14 Decembrie 2025, 16:42
Postat de Alexhrevine pe 14 Decembrie 2025, 14:08

Corect frate! Steaua este unde merg suporterii! Ăia mulți! Nu ăia 2_300! Hai cu desființarea clonei care toacă bani degeaba!

De cati suporteri este nevoie sa fii Steaua? Dar Farul? Pune un tabel oficial pentru fiecare club ca poate ne strangem suficienti si luam ce club vrem. Uita asa ramane Hagi fara echipa, nu conteaza documentele, conteaza sa fim multi!

.Supremul..
.Supremul..  •  14 Decembrie 2025, 16:39
Postat de RosuAlbastruMereu pe 14 Decembrie 2025, 14:48

Documentele pe care Talpan a refuzat să le prezinte, precizând ca ar putea favoriza FCSB în proces. Acte interne ale unității militare CSA din care reieșea clar ca secția de fotbal a fost cedată.

Daca sectia a fost cedata catre cineva atunci acel "cineva" detine documentele de proprietate. Acestea se intocmesc in mai multe exemplare, cel putin unul pentru fiecare parte. Deci nu este necesar sa arate Steaua niciun document. Il poate arata proprietarul clubului.

.Supremul..
.Supremul..  •  14 Decembrie 2025, 16:36
Postat de titel.. pe 14 Decembrie 2025, 15:41

bravo hatere!! dupa mintea ta nu oprea a influientat justitia cand era viceprim ministru, nu a fost tradusa gresit conventia de la geneva la definitia marcii notorii , continuitatea sportiva este doar o poveste , faptul ca cca-ul nu pune la dispozitie hotararile interne nici cu executorul este o normalitate , cca nu a " renuntat niciodata la activitatea fotbalistica .... si tot ce ai retinut tu si ti s-ar parut important din tiara dispute dintre noi si cazarma e ca becali trebuia sa fie inchis!!! bravo papleaca..ai inteles perfect!!!

Documentele de transmitere a proprietatii se intocmesc intre parti, fiecare primind cate un exemplar (minim). Nu este necesar sa arate Steaua niciun document, il poate arata proprietarul clubului.

.Supremul..
.Supremul..  •  14 Decembrie 2025, 16:34
Postat de rumunek pe 14 Decembrie 2025, 15:51

Dacă tu ai toate datele și ai văzut toate documentele, atunci probabil că ai dreptate, dar am îndoieli. Eu nu le-am citit, nu am participat la acele ședințe de judecată, nu vreau să mă pronunț așa clar, ca tine, din punct de vedere juridic. Știu că nu existau antecedente asemănătoare, nu exista o practică juridică pe baza căreia să judeci un astfel de caz, cu mare implicare socială. Nu știm cine a judecat, ce experiență avea, ce alte spețe despre mărci avea la activ, cum percepe sportul și cum înțelege sau nu noțiuni ca stemă, palmares, transfer, diferențe între entitatea juridică și cea sportivă, pe care cea juridică o deține. Peste toate astea, am văzut un om cu probleme de exprimare și de autocontrol, despre care ar trebui să credem că se transformă total la intrarea în sala de judecată, devine calm și clar în exprimări, obține ceva din nimic. Apoi iese, iar se preschimbă și începe cu “Apărați armata”, “Steaua sunt eu”, “trebuie să fiu general”, “dacă eram eu Comandant, jucam în prima ligă”. Pentru mine sunt fracturi de logică aici, nu pot accepta că justiția a fost oarbă și a judecat doar pe acte. Unde este responsabilitatea OSIM, care înregistrează mărcile? Unde este responsabilitatea celor de la CSA, care au acceptat să facă afaceri cu clubul lui GB, din care au avut venituri? Dacă judecăm în 2020, la standardele din 2020, tranzacții făcute în 1998, după standardele și posibilitățile de atunci, probabil toate transferurile de proprietate mai vechi ar trebui anulate.

Unde este responsabilitatea OSIM, care înregistrează mărcile? Unde este responsabilitatea celor de la CSA, care au acceptat să facă afaceri cu clubul lui GB, din care au avut venituri? Bune intrebari. Dar daca transferul de proprietate nu a existat, ce sa judecam? Valabil pentru orice perioada de timp. Si da, daca sunt nereguli in acte acestea trebuiesc remediate pentru a fi conforme cu adevarul. Te poti pronunta verificand documentele publicate in presa precum si informatiile furnizate de autoritati, respectiv CUI si CIS. Doar acestea sunt elocvente. Nu conteaza perceptia noastra asupra oamenilor ci adevarul exprimat in documente. Extrem de simplu.

rumunek
rumunek  •  14 Decembrie 2025, 15:51
Postat de .Supremul. pe 14 Decembrie 2025, 10:47

Și care erau probele pe care justiția trebuia sa le ia în considerare in sprijinul lui GB? Sau proprietatea asupra clubului Steaua trebuie cedata doar pe vorbe? Dimpotrivă, cazul este extrem de simplu și trebuia judecat mult mai repede în favoarea lui Talpan.

Dacă tu ai toate datele și ai văzut toate documentele, atunci probabil că ai dreptate, dar am îndoieli. Eu nu le-am citit, nu am participat la acele ședințe de judecată, nu vreau să mă pronunț așa clar, ca tine, din punct de vedere juridic. Știu că nu existau antecedente asemănătoare, nu exista o practică juridică pe baza căreia să judeci un astfel de caz, cu mare implicare socială. Nu știm cine a judecat, ce experiență avea, ce alte spețe despre mărci avea la activ, cum percepe sportul și cum înțelege sau nu noțiuni ca stemă, palmares, transfer, diferențe între entitatea juridică și cea sportivă, pe care cea juridică o deține. Peste toate astea, am văzut un om cu probleme de exprimare și de autocontrol, despre care ar trebui să credem că se transformă total la intrarea în sala de judecată, devine calm și clar în exprimări, obține ceva din nimic. Apoi iese, iar se preschimbă și începe cu “Apărați armata”, “Steaua sunt eu”, “trebuie să fiu general”, “dacă eram eu Comandant, jucam în prima ligă”. Pentru mine sunt fracturi de logică aici, nu pot accepta că justiția a fost oarbă și a judecat doar pe acte. Unde este responsabilitatea OSIM, care înregistrează mărcile? Unde este responsabilitatea celor de la CSA, care au acceptat să facă afaceri cu clubul lui GB, din care au avut venituri? Dacă judecăm în 2020, la standardele din 2020, tranzacții făcute în 1998, după standardele și posibilitățile de atunci, probabil toate transferurile de proprietate mai vechi ar trebui anulate.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 13
Comentează