Comentarii (10)
 •  04 Septembrie 2009, 10:49
Postat de pe 04 Septembrie 2009, 10:41

Cum mai nene Anton sa opreasca ditamai trenul de cateva sute de tone, sau poate mai mult, ca nu stiu exact cat cantareste unul, pentru un nene idiot cun bmw si cu manele la sistemu audio, ca e el fiu cu motz, ar trebui sa adoptam codul rutier in stil american, ca si asha am tot copiat de la ei f multe, haloween, Valentines day etc...dar ceva bun nu copiem, cum ar fi un cod rutier mai drastic pentru cei ce se cred regii soselelor...

Cam 20 de tone un vagon...Locomotiva diesel de 2700 CP are 120 tone incarcata, ca au rezervor de combustibil 7000 litri, apa 1000, ulei 1000 sau ceva de genu. Deci nu-i tocma usor de oprit, decat in mintea lui Anton. Inca ceva: in titlu zice 1000 mai mult, in articol 1000 mai putin!!!

 •  04 Septembrie 2009, 10:44
Postat de pe 04 Septembrie 2009, 08:47

Deoarece aproape in fiecare zi are loc un accident in care este implicat un tren, poate ar fi buna o schimbare a regulamentului circulatiei rutiere in sensul ca la trecerea de nivel cu calea ferata, prioritatea sa o aibe autovehicolele.

Esti nebun? Trebuie sa fii imbecil ca sa mori lovit de tren. Sa schimbam legea pentru inapti si imbecili?

 •  04 Septembrie 2009, 10:41

Cum mai nene Anton sa opreasca ditamai trenul de cateva sute de tone, sau poate mai mult, ca nu stiu exact cat cantareste unul, pentru un nene idiot cun bmw si cu manele la sistemu audio, ca e el fiu cu motz, ar trebui sa adoptam codul rutier in stil american, ca si asha am tot copiat de la ei f multe, haloween, Valentines day etc...dar ceva bun nu copiem, cum ar fi un cod rutier mai drastic pentru cei ce se cred regii soselelor...

 •  04 Septembrie 2009, 10:34

Antoane nu imi vine sa cred cat esti de prost. Ai gandit inainte sa scrii?

 •  04 Septembrie 2009, 10:31

Ultima cu accident cu pagube materiale de la 30 de zile nu mai e valabila de la 1 august mi se pare. Nu trebuie sa te prezinti decat la asigurator. Cititi si voi despre rezolvare amiabila si apoi scrieti articolul

 •  04 Septembrie 2009, 10:19

In Ungaria daca eshti prins baut la volan eshti pieton 1 AN, iar daca baut fiind, produci un accident de circulatie, esti pieton PE VIATA! Parerea mea este ca este sufieicent de dura pedeapsa! Am citat doar cateva pedepse din durul cod rutier unguresc.

 •  04 Septembrie 2009, 09:35

Sunt de acord cu ridicarea carnetelor de conducere "POTRIVIT PREVEDERILOR LEGALE", iar acnd spun asta ma refer la situatii evidente de incalcare a legii, nu la marsaviile si hotomaniile tipice Politiei Romane. De exemplu lipsa camerelor de control trafic si respectarea regimului de viteza (pe soselele din vestul pe care-l tot clamam este plin de asemenea aparate)indeamna la hotie si subiectivism. La fel si cu semafoarele, cand vor ei esti pe rosu chiar daca galbenul ramane galben- ve

 •  04 Septembrie 2009, 09:15

O singura lege trebuie introdusa: ai provocat un accident ff grav, mai ales daca erai si baut la volan...sau alte circumstante agravante, carnetul trebuie ANULAT si fara posibilitatea de a-l mai obtine. Simplu! Asa cum e in State! Este inadmisibil ca unul care a provoat o tragedie sa mai aiba dreptul sa conduca. In plus, "Crucea Sf Andrei" este o TAMPENIE ENORMA, intalnita NUMAI in Romania pe un drum EUROPEAN ! Vi frumos din vestul Europei tot pe autostrada si dupa Cenad te loveste t

 •  04 Septembrie 2009, 08:47

Deoarece aproape in fiecare zi are loc un accident in care este implicat un tren, poate ar fi buna o schimbare a regulamentului circulatiei rutiere in sensul ca la trecerea de nivel cu calea ferata, prioritatea sa o aibe autovehicolele.

koltvlad
koltvlad  •  04 Septembrie 2009, 02:10

Oare a cui e vina .. PAUZA .. baietilor responsabili cu autostrazile !?

Comentează