Comentarii (98)
mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 11:31

Si in sfarsit: "The bell will not save a boxer in any round of the bout. If a boxer is "downed" just before the 3-minute bell in any round, the referee's count shall continue and the bell will not ring until the boxer rises and his hands clear the floor." Fragmentul ne spune ca Bute nu ar fi putut fi "salvat de gong" (in sensul uzual din box) si ca numaratoarea sa a continuat - corect - si dincolo de cele 3 minute ale reprizei. Ceea ce nu s-a petrecut conform regulamentului este ultima parte: dupa ce Bute s-a ridicat din pozitia de KD, ar fi trebuit actionat gongul care sa anunte incheierea partidei.

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 11:25

Mai departe: "Three (3) knockdowns in any one round do not automatically terminate the fight. If in the referee's judgment, which must be keen and decisive, the knockdowns have been indecisive and clearly have no injurious effect upon the boxer, the contest may continue but with good sense and judgment and the boxer's welfare always paramount." Fragmentul ne spune ca arbitrul din ring este singurul indreptatit sa decida daca 3 KD-uri suferite intr-o repriza de un boxer l-au afectat in asa masura incat sa nu mai poata continua lupta. Bute insa suferise un singur KD, nici nu se punea problema terminarii meciului in acest fel.

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 11:24

Mai departe: "When a contestant has been knocked down, the referee will order the standing contestant to the farthest neutral corner and begin the count. If the contestant standing leaves the corner before the count has been completed, the referee shall discontinue the count and order the standing contestant back into the corner. The count will not resume until the standing contestant has returned to the neutral corner." Andrade nu se afla in cel mai indepartat colt neutru al ringului, deci arbitrul era perfect indreptatit sa inceteze numaratoarea si sa il someze sa treaca la colt. Andrade era nerabdator sa il "termine" pe Bute si simtea ca nu mai are timp.

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 11:20

Revenind la box, ia de citeste regulamentul oficial al IBF (assets.ibf-usba-boxing.com/File/IBF-USBABoutRules.pdf): "There will be a mandatory eight (8) count when one of the contestants is knocked off the soles of his feet or draped helplessly across the ropes." (cele 8 secunde) "When a contestant is knocked down, the referee shall audibly announce the count as he motions with his right arm downward indicating the end of each second of the count. If the contestant taking the count is still down when the referee calls the count of ten (10) the referee will wave both arms indicating the contestant has been knocked out" Acest fragment descrie in ce conditii un KD devin

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 11:11
Postat de comunist pe 10 Februarie 2012, 03:38

"Suferii" a fost o gresala din acelasi motiv din care tu dublezi cuvinte :"il numere pe Bute mai erau de disputat circa 6-7 secunde de disputat din meci" dar e greu cu corectatul la recitire; daca esti pe langa fenomenul numit box macar corectezi gramatica oamenilor pe internet, e si asta de admirat.

Eu am facut o greseala de redactare a textului, dumneata ai facut o greseala de ortografie tipica incultului. Nu m-as fi intins la explicatii lingvistice atat de largi (mai ales pentru un troll consacrat) daca nu ai fi avut neobrazarea sa sustii ca greseala dumitale ar fi fost "o cacofonie" si sa afirmi ca Pruteanu a spus asa ceva. Ar fi fost mai bine daca nu te-ai fi sumetit pe post de pretins cunoscator si ai fi acceptat ca lucrurile stau exact asa cum am scris eu.

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 10:58
Postat de comunist pe 10 Februarie 2012, 03:30

Daca Pruteanu iti zice ca esti beat, du-te si te culca. La fel si cand e vorba de limba romana, iti explica omul ca vorbesti pe nas tu o dai in aberatiile tale de semidoct.

Vezi si "Ce se poate schimba si trebuie schimbat sunt proastele deprinderi - trasaturile tipice pentru romana inculta [...]. Intre greselile din aceasta categorie, unele sunt evidente [...]: nostrii, a oferii, creaza, ma lovit, dezacordul de tipul ii place culorile etc.; altele tin de anumite mode si tendinte analogice ale limbii, care se manifesta in vorbirea nu doar a unor redactori, ci si a unor profesori, analisti, politicieni: “am decat o litera”, “ora doisprezece”, “lucrul care l-am facut”, “ca si director” etc. Acestea reprezinta obisnuinte adanc inradacinate, pe care de cele mai multe ori vorbitorii nici nu le mai observa." (R. Zafiu)

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 10:40
Postat de comunist pe 10 Februarie 2012, 03:30

Daca Pruteanu iti zice ca esti beat, du-te si te culca. La fel si cand e vorba de limba romana, iti explica omul ca vorbesti pe nas tu o dai in aberatiile tale de semidoct.

Daca uzul LR nu iti este strain, citeste ceea ce scrie la ://www.pruteanu.ro/Video/cacof.htm de cate ori va fi nevoie pana vei intelege. Eventual reciteste si explicatiile mele. Pruteanu spune exact acelasi lucru: de teama unei cacofonii (de obicei, fara sa fie cazul), vorbitorii cauta pseudo-solutii "disperate"... si incorecte. Imi dau seama ca nu esti nici pe departe un expert al LR, insa ai putea sa incepi prin a citi despre ce e aceea un hiperurbanism (hipercorectitudine) si de ce monstruozitatea "ca si" cu sensul `in calitate de` apartine acestei categorii de greseli de limba. Vezi si: www.evz.ro/detalii/stiri/decat-niste-greseli-de-vorbire-care-le-facem-des-918240.h

comunist
comunist  •  10 Februarie 2012, 03:38
Postat de mdionis pe 10 Februarie 2012, 03:30

Ca troll bine stabilit ce te afli, dumneata preferi sa ignori ca de fapt Pruteanu nu afirma stupizenia pe care i-ai pus-o in carca si repeti ca o moara stricata numele lui in speranta desarta ca poate-poate cineva te va crede. Si ca veni vorba de gramatica pe care [nu] o stii, cam cate verbe din LR crezi dumneata ca se termina in "-ii" la forma de infinitiv? Ai ghicit: niciunul. In particular, nu exista presupusul infinitiv "suferii". Si ai dreptate, regula spune ca nu exista struti autisti. Regula are insa o exceptie notabila (care dispune de acces la Internet si posteaza pe site-ul GSP cu un nume de utilizator din odss).

"Suferii" a fost o gresala din acelasi motiv din care tu dublezi cuvinte :"il numere pe Bute mai erau de disputat circa 6-7 secunde de disputat din meci" dar e greu cu corectatul la recitire; daca esti pe langa fenomenul numit box macar corectezi gramatica oamenilor pe internet, e si asta de admirat.

comunist
comunist  •  10 Februarie 2012, 03:30

Daca Pruteanu iti zice ca esti beat, du-te si te culca. La fel si cand e vorba de limba romana, iti explica omul ca vorbesti pe nas tu o dai in aberatiile tale de semidoct.

mdionis
mdionis  •  10 Februarie 2012, 03:30

Ca troll bine stabilit ce te afli, dumneata preferi sa ignori ca de fapt Pruteanu nu afirma stupizenia pe care i-ai pus-o in carca si repeti ca o moara stricata numele lui in speranta desarta ca poate-poate cineva te va crede. Si ca veni vorba de gramatica pe care [nu] o stii, cam cate verbe din LR crezi dumneata ca se termina in "-ii" la forma de infinitiv? Ai ghicit: niciunul. In particular, nu exista presupusul infinitiv "suferii". Si ai dreptate, regula spune ca nu exista struti autisti. Regula are insa o exceptie notabila (care dispune de acces la Internet si posteaza pe site-ul GSP cu un nume de utilizator din odss).

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 10
Comentează