Comentarii (86)
nusu_d
nusu_d  •  08 Mai 2013, 00:09
Postat de cor_dos pe 08 Mai 2013, 00:01

mai e si ceva, cum zici americanii: "styles make fights!" Bute poate sa-l bata pe Kessler dar niciodata pe Froch pentru ca englezul nu se expune. ai vazut ca Froch isi protejeaza foarte bine ficatul iar barbia e senzationala, Bute l-a prins o data puternic in Anglia si cred ca 90% din ceilalti boxeuri cadeau. cred totusi ca Froch ar putea fi batut boxand altfel tactic, dar e deasemenea evident ca jocul de picioare al lui Lucian e sub cel al lui Ward. deci nu garantez ca Froch nu l-ar prinde din nou intr-o ofensiva.. astia care ataca ca Pascal si Kessler cred ca pot fi facuti KO si in barbie si in ficat!

Kessler cred ca pentru Bute ar fi mai periculos ca Froch. Si Pascal la fel. De ce? Pentru ca amandoi sunt mai rapizi decat Froch, amandoi sunt luptatori si buni incasatori. Kessler e mai tehnic decat Froch si are o directa de dreapta(arma letala impotriva unui stangaci) foarte puternica. Si Pascal are o buna directa de dreapta. Kessler are si lovituri la corp f tari, l-a terminat pe Magee in 3 reprize lovindu-l numai ca corp, lui Bute i-au trebuit 10 reprize. De Andre Ward nu mai vorbim pentru ca el este din alta clasa. Multi il vad urmasul lui Mayweather.

nusu_d
nusu_d  •  08 Mai 2013, 00:04
Postat de cor_dos pe 07 Mai 2013, 23:58

pe fratele lui Andre Dirrell nici nu l-ai vazut vreodata! :) nu e atat de talentat. poate ca ai dreptate sau poate ca nu. poate ca eu il supraevaluez putin pe Bute sau poate ca tu il subapreciezi tot putin. de aia prefer sa vorbesc de clasamentele intocmite de catre specialistii boxului mondial profesionist. daca e sa o luam asa, multi din primii 25 P4P sunt sub Lucian. in realitate, nu pe hartie..

Pai atunci spune-mi tu cum poate fi Bute la semigrea inaintea lui Tavoris Cloud sau Jean Pascal care au fost campioni mondiali la aceasta categorie? Nu vezi ca e anapoda. E nu sub subapreciez nimic, vorbesc realist. Pe Anthony Dirrel l-am vazut boxand intr-o gala la Montreal si ii stiu palmaresul. Cam asta ar fi. Kessler vs Froch ar putea fi meciul anului.

had3s89
had3s89  •  08 Mai 2013, 00:02
Postat de cor_dos pe 07 Mai 2013, 23:52

si pe Doroftei l-au expus! la Nottingham de exemplu, uite eu nu contest poate Froch chiar e mai bun, dar au fost cateva semne de intrebare. infectia de la picior a lui Bute, acuma s-au invatat minte amatorii si amana meciul, subevaluarea de catre media si chiar de catre Interbox a englezului, ringul mai mic, antrenorul Larouche, etc. intre timp, Bute poate nu-si mai revine niciodata dupa asemenea bataie crunta si are deja 33 de ani. 33 de ani pentru un boxeur alb nu inseamna ca 33 de ani pentru unul afro sau negru. am spus si ca Larouche e amator pentru ca ei nu l-au studiat prea bine pe Froch, au crezut ca sigur cade din uppercut si n-a cazut pentru ca are o barbie foarte rezistenta.

Cu o pregatire ca la carte, normal Froch n-ar fi trebui sa miste in fata lui Bute. Froch este un boxer dur si atat, n-are tehnica, n-are joc de picioare. Bute fiind mai inteligent, ma repet, NORMAL ar fi trebuit sa-l bata la puncte pe Froch, dar tactica antrenorilor a fost execrabila, nu te iei la trante cu unul care stii ca-ti este superior din punct de vedere fizic. Froch este foarte limitat!

cor_dos
cor_dos  •  08 Mai 2013, 00:01
Postat de nusu_d pe 07 Mai 2013, 23:56

Pai a vrut sa demonstreze ceva Bute. Si a demonstrat! Froch ii ofera revansa oricand si oriunde dar nu cred ca o vrea Bute. A fost vorba ca nu-i acorda Froch revansa? Dar nu vad ce revansa, ca l-a distrus in primul meci. Intr-un al 2 lea meci il bate mai repede.

mai e si ceva, cum zici americanii: "styles make fights!" Bute poate sa-l bata pe Kessler dar niciodata pe Froch pentru ca englezul nu se expune. ai vazut ca Froch isi protejeaza foarte bine ficatul iar barbia e senzationala, Bute l-a prins o data puternic in Anglia si cred ca 90% din ceilalti boxeuri cadeau. cred totusi ca Froch ar putea fi batut boxand altfel tactic, dar e deasemenea evident ca jocul de picioare al lui Lucian e sub cel al lui Ward. deci nu garantez ca Froch nu l-ar prinde din nou intr-o ofensiva.. astia care ataca ca Pascal si Kessler cred ca pot fi facuti KO si in barbie si in ficat!

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 23:58
Postat de nusu_d pe 07 Mai 2013, 23:53

Cordos vorbim de clasamente reale nu de clasamente pe hartie. Sunt nerealiste. Am spus ca Bute e undeva dupa Ward, Froch, Kessler si fratii Dirrel. Cu indulgenta. Asta ar insemna undeva intre locurile 5-10. Oricare din cei 5 mentionati mai sus il bate inainte de limita. Nr 41 p4p a spus Gicuta ca e, nu am stat sa verific.

pe fratele lui Andre Dirrell nici nu l-ai vazut vreodata! :) nu e atat de talentat. poate ca ai dreptate sau poate ca nu. poate ca eu il supraevaluez putin pe Bute sau poate ca tu il subapreciezi tot putin. de aia prefer sa vorbesc de clasamentele intocmite de catre specialistii boxului mondial profesionist. daca e sa o luam asa, multi din primii 25 P4P sunt sub Lucian. in realitate, nu pe hartie..

nusu_d
nusu_d  •  07 Mai 2013, 23:56
Postat de had3s89 pe 07 Mai 2013, 23:47

Bute a facut greseala vietii lui cand a acceptat sa boxeze la Nottingham. El, ca si campion mondial trebuia sa boxeze in Canada, nu sa te duci tu ca si campion sa boxeri in Anglia, in tara challengerului. Plus ca daca tot vroia sa boxeze-n Anglia, trebuia sa faca un contract ferm in care Froch sa-i acorde revansa-n Canada. Interbox sta foarte prost la organizare, am impresia ca-si bat joc de proprii lor boxeri!

Pai a vrut sa demonstreze ceva Bute. Si a demonstrat! Froch ii ofera revansa oricand si oriunde dar nu cred ca o vrea Bute. A fost vorba ca nu-i acorda Froch revansa? Dar nu vad ce revansa, ca l-a distrus in primul meci. Intr-un al 2 lea meci il bate mai repede.

nusu_d
nusu_d  •  07 Mai 2013, 23:53
Postat de cor_dos pe 07 Mai 2013, 23:43

Nusule, statistica nu spune ce sustii tu. asta e clasamentul facut de tine, Bute e pe 3 la supermijlocie dupa Ward si Froch. inainte de Kessler, Abraham si altii. iar la semigrea e pe 3 dupa Hopkins si Chad Dawson desi a boxat acolo doar cu Grachev! e peste Adonis Stevenson, Cloud, Pascal si altii. ALTCEVA: P4P nu stiu daca e pe 41, posibil dar dupa victoria impotriva rusului reintrase in top 25. intre timp au evoluat altii si a iesit din top 25. mai ales ca a fost si inactiv. cum adica e perceput mai mare decat e in Romania? DATELE SUNT CLARE: Bute a fost numarul 1 la categorie inaintea lui Ward inainte de meciul cu Froch si locul 8 P4P tot in lume (dar pe toate categoriile cumulate).

Cordos vorbim de clasamente reale nu de clasamente pe hartie. Sunt nerealiste. Am spus ca Bute e undeva dupa Ward, Froch, Kessler si fratii Dirrel. Cu indulgenta. Asta ar insemna undeva intre locurile 5-10. Oricare din cei 5 mentionati mai sus il bate inainte de limita. Nr 41 p4p a spus Gicuta ca e, nu am stat sa verific.

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 23:52
Postat de had3s89 pe 07 Mai 2013, 23:47

Bute a facut greseala vietii lui cand a acceptat sa boxeze la Nottingham. El, ca si campion mondial trebuia sa boxeze in Canada, nu sa te duci tu ca si campion sa boxeri in Anglia, in tara challengerului. Plus ca daca tot vroia sa boxeze-n Anglia, trebuia sa faca un contract ferm in care Froch sa-i acorde revansa-n Canada. Interbox sta foarte prost la organizare, am impresia ca-si bat joc de proprii lor boxeri!

si pe Doroftei l-au expus! la Nottingham de exemplu, uite eu nu contest poate Froch chiar e mai bun, dar au fost cateva semne de intrebare. infectia de la picior a lui Bute, acuma s-au invatat minte amatorii si amana meciul, subevaluarea de catre media si chiar de catre Interbox a englezului, ringul mai mic, antrenorul Larouche, etc. intre timp, Bute poate nu-si mai revine niciodata dupa asemenea bataie crunta si are deja 33 de ani. 33 de ani pentru un boxeur alb nu inseamna ca 33 de ani pentru unul afro sau negru. am spus si ca Larouche e amator pentru ca ei nu l-au studiat prea bine pe Froch, au crezut ca sigur cade din uppercut si n-a cazut pentru ca are o barbie foarte rezistenta.

had3s89
had3s89  •  07 Mai 2013, 23:47
Postat de cor_dos pe 07 Mai 2013, 23:43

Nusule, statistica nu spune ce sustii tu. asta e clasamentul facut de tine, Bute e pe 3 la supermijlocie dupa Ward si Froch. inainte de Kessler, Abraham si altii. iar la semigrea e pe 3 dupa Hopkins si Chad Dawson desi a boxat acolo doar cu Grachev! e peste Adonis Stevenson, Cloud, Pascal si altii. ALTCEVA: P4P nu stiu daca e pe 41, posibil dar dupa victoria impotriva rusului reintrase in top 25. intre timp au evoluat altii si a iesit din top 25. mai ales ca a fost si inactiv. cum adica e perceput mai mare decat e in Romania? DATELE SUNT CLARE: Bute a fost numarul 1 la categorie inaintea lui Ward inainte de meciul cu Froch si locul 8 P4P tot in lume (dar pe toate categoriile cumulate).

Bute a facut greseala vietii lui cand a acceptat sa boxeze la Nottingham. El, ca si campion mondial trebuia sa boxeze in Canada, nu sa te duci tu ca si campion sa boxeri in Anglia, in tara challengerului. Plus ca daca tot vroia sa boxeze-n Anglia, trebuia sa faca un contract ferm in care Froch sa-i acorde revansa-n Canada. Interbox sta foarte prost la organizare, am impresia ca-si bat joc de proprii lor boxeri!

cor_dos
cor_dos  •  07 Mai 2013, 23:45

deci Bute inainte de Nottingham a fost numarul 8 P4P, al 8-lea cel mai bun boxeur al planetei dupa ce s-au cumulat toate categoriile. de exemplu, Klitschko e tot primul greu acum dar al 6-lea P4P. Mayweather, Ward si inca cativa desi boxeaza in alte categorii, sunt considerati mai buni decat el. Doroftei n-a ajuns niciodata in pozitia lui Bute, sorry!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează