Comentarii (14)
BannedMax
BannedMax  •  01 Iunie 2025, 19:06
Postat de Florian56 pe 01 Iunie 2025, 17:27

Ok, ai dreptate cu votul popular Dar în final , faci vorbire de fapte concrete ce le știm. Spune ne și nouă faptele concrete ale lui Neagu. Cred că e a treia oară când îți spun sau sugerez asta. Dacă ai spune în sfârșit, nu ne am mai lungi atâta. Are totuși 4 asemenea titluri de cea mai buna din lume. Nu unul. Titulatura de cea mai buna din lume e o faptă concretă? De Huțupan am spus că a fost considerată prin vot cea mai bună. Ok, poate nu un vot potrivit, nu ne place. Dar Luminița are totuși 3 titluri EHF champions league. Spune te rog de Neagu. Câte cupe ale României a câștigat? Pe ce te bazezi, monșer? pe discursuri?

Golgetera all-time a Ligii Campionilor si Campionatelor Europene, a castigat CL cu Buducnost intr-o echipa formata din 8-9 jucatoare pe atunci (nu cu Gyor), a tras dupa ea o generatie a Romaniei in care era decisiva la jumatate din golurile marcate si a contribuit decisiv si major la castigarea a 2 din 5 medalii in toata istoria nationalei, cu generatii care nu promiteau neaparat sa obtina rezultate atat de bune (din nou, cu Romania, echipa cu deficit de lot la nivel de extreme si inter drept, nu cu o "masinarie de handbal" cum e Norvegia cum si-au imbogatit altele palmaresul). Si singurul motiv pentru care Neagu nu are palmaresul plin de titluri pe echipe e faptul ca nu s-a nascut in Norvegia si nu a jucat niciodata la Gyor. Nu stiu daca o face cea mai buna, pentru ca au existat mai multe jucatoare de elita in lume si pana la urma ramane un apelativ subiectiv, o face insa printre cele mai bune. Altceva nu am ce sa zic, sportul ramane subiectiv. Ca subiectivism, mie mi s-a parut genul de jucatoare cu calitati unice, care simte jocul perfect, deseneaza actiunile de atac, e periculoasa din orice pozitie, vede excelent jocul. Era foarte fluenta in joc. Pana la urma in orice sport criteriile subiective ne fac sa urmarim sportul, nu poti obiectiva pe nimeni ca fiind cel mai bun, poti doar sa faci o lista a celor mai buni. Tu cauti cifre, exista si ele, dar sportul e subiectiv. Pana una alta mi se pare ca accepti doar argumente pe care le doresti si refuzi altele.

Florian56
Florian56  •  01 Iunie 2025, 17:27
Postat de BannedMax pe 01 Iunie 2025, 10:05

Pai ma da pe spate mentalitatea asta, deci un vot popular e mai credibil decat un vot al unor oameni specializati intr-un anumit domeniu. Pana si in politica, alegerile sunt putine, se voteaza un presedinte, un parlament sau la nivel local intr-adevar un primar, in rest numirile in functii publice nu se fac prin vot popular. Alegerile electorale pe partide vin cap la cap cu numiri prealabile in partide, nu alege populatia cine candideaza. Titlul acordat de IHF nu e stabilit de o persoana de la IHF sau de federatie in sine, ci se bazeaza pe voturile a 3 categorii distincte: oameni specializati pe handbal, media, fani. Cred ca din start e mai sugestiv decat un vot al unei singure categorii, cum ar fi fanii. Iar pentru cei care numara in dreptul jucatorului distinctiile obtinute de acesta cu clubul, eu repet un exemplu pe care l-am mai dat: sa inteleg ca a 3-a rezerva a Cristinei de la club (Arntzen) e in mod obiectiv o jucatoare mult mai buna decat Neagu, avand mult mai multe distinctii. Sau ca Zidane a fost nimeni in drum (daca tot dai exemplul fotbalului) fata de Casemiro care a castigat de 5 ori Liga Campionilor, francezul doar o data. Ca sa nu-l aduc in discutie pe Maradona, care nu intra in primele cateva sute de jucatori ai istoriei fotbalului european, el activand o perioada buna in Europa si necastigand titlul suprem al continentului, ceea ce au reusit sute de jucatori. Cam asta spun faptele obiective, in rest stim cine au fost Zidane si Maradona.

Ok, ai dreptate cu votul popular Dar în final , faci vorbire de fapte concrete ce le știm. Spune ne și nouă faptele concrete ale lui Neagu. Cred că e a treia oară când îți spun sau sugerez asta. Dacă ai spune în sfârșit, nu ne am mai lungi atâta. Are totuși 4 asemenea titluri de cea mai buna din lume. Nu unul. Titulatura de cea mai buna din lume e o faptă concretă? De Huțupan am spus că a fost considerată prin vot cea mai bună. Ok, poate nu un vot potrivit, nu ne place. Dar Luminița are totuși 3 titluri EHF champions league. Spune te rog de Neagu. Câte cupe ale României a câștigat? Pe ce te bazezi, monșer? pe discursuri?

BannedMax
BannedMax  •  01 Iunie 2025, 10:05
Postat de Florian56 pe 31 Mai 2025, 21:36

Pai asta zic. Au fost distincții oficiale. Deci formale. Prezentate oficial fără motivări, argumentări, performanțe. Aș zice că un vot popular e mai credibil, mai larg. Ca și în politică, votul e o validare mai puternică decât o numire. Spre exemplu, Piedone a fost numit în funcție de Ciolacu. In cazul lui Huțupan am adăugat și performanțe concrete, 3 EHF champions league. Văd că de Neagu nu spui decât din stânga, din dreapta sau de sus că e cea mai buna. La ce, cu ce, de ce, bazat pe ce? Asta nu spui. E rușine să spui astea? Mie mi s ar părea stânjenitor ca cineva sa ți spună repetat că ești cel mai bun din lume. Ceva asemuit apelativului de Prea Fericit deși tu poate ești mai supărat de fapt. Ce ai fi zis daca Neagu ar fi avut 10 titluri de cea mai buna din lume? Dădea spre delir EHF? Ei, 4 titluri mai e cum mai e. By the way, in ce sporturi se acordă asemenea titluri de către federațiile internaționale și nu de asociații profesionale, specialiști neînregimentați sau presa sportivă? In fotbal cine desemnează balonul de aur?

Pai ma da pe spate mentalitatea asta, deci un vot popular e mai credibil decat un vot al unor oameni specializati intr-un anumit domeniu. Pana si in politica, alegerile sunt putine, se voteaza un presedinte, un parlament sau la nivel local intr-adevar un primar, in rest numirile in functii publice nu se fac prin vot popular. Alegerile electorale pe partide vin cap la cap cu numiri prealabile in partide, nu alege populatia cine candideaza. Titlul acordat de IHF nu e stabilit de o persoana de la IHF sau de federatie in sine, ci se bazeaza pe voturile a 3 categorii distincte: oameni specializati pe handbal, media, fani. Cred ca din start e mai sugestiv decat un vot al unei singure categorii, cum ar fi fanii. Iar pentru cei care numara in dreptul jucatorului distinctiile obtinute de acesta cu clubul, eu repet un exemplu pe care l-am mai dat: sa inteleg ca a 3-a rezerva a Cristinei de la club (Arntzen) e in mod obiectiv o jucatoare mult mai buna decat Neagu, avand mult mai multe distinctii. Sau ca Zidane a fost nimeni in drum (daca tot dai exemplul fotbalului) fata de Casemiro care a castigat de 5 ori Liga Campionilor, francezul doar o data. Ca sa nu-l aduc in discutie pe Maradona, care nu intra in primele cateva sute de jucatori ai istoriei fotbalului european, el activand o perioada buna in Europa si necastigand titlul suprem al continentului, ceea ce au reusit sute de jucatori. Cam asta spun faptele obiective, in rest stim cine au fost Zidane si Maradona.

Florian56
Florian56  •  31 Mai 2025, 21:36
Postat de BannedMax pe 31 Mai 2025, 00:28

Aa, ok, stai ca daca e dupa onoruri e foarte simplu: de 4 ori desemnata cea mai buna jucatoare a lumii, nu de vot popular, distinctie oficiala a IHF. E record absolut. Dupa mine, nu e neaparat edificator, dar daca acestea sunt criteriile obiective de care vorbesti, e fara discutie cea mai buna all-time, o spune IHF. Daca vrei, vorbim de acest delir, de data asta nu al meu, ci al federatiei internationale de handbal.

Pai asta zic. Au fost distincții oficiale. Deci formale. Prezentate oficial fără motivări, argumentări, performanțe. Aș zice că un vot popular e mai credibil, mai larg. Ca și în politică, votul e o validare mai puternică decât o numire. Spre exemplu, Piedone a fost numit în funcție de Ciolacu. In cazul lui Huțupan am adăugat și performanțe concrete, 3 EHF champions league. Văd că de Neagu nu spui decât din stânga, din dreapta sau de sus că e cea mai buna. La ce, cu ce, de ce, bazat pe ce? Asta nu spui. E rușine să spui astea? Mie mi s ar părea stânjenitor ca cineva sa ți spună repetat că ești cel mai bun din lume. Ceva asemuit apelativului de Prea Fericit deși tu poate ești mai supărat de fapt. Ce ai fi zis daca Neagu ar fi avut 10 titluri de cea mai buna din lume? Dădea spre delir EHF? Ei, 4 titluri mai e cum mai e. By the way, in ce sporturi se acordă asemenea titluri de către federațiile internaționale și nu de asociații profesionale, specialiști neînregimentați sau presa sportivă? In fotbal cine desemnează balonul de aur?

BannedMax
BannedMax  •  31 Mai 2025, 00:28
Postat de Florian56 pe 30 Mai 2025, 16:32

Pai nu ai spus absolut nimic concret, adică. Deci totul rămâne, cel puțin în cazul lui Neagu, doar absolut subiectiv. Seamănă cu un delir. Spre exemplu, Luminița Huțupan a fost desemnată prin vot amplu al iubitorilor de handbal din toată lumea drept cea mai buna portăriță din lume din toate timpurile. In cazul ei, aș putea spune, obiectiv, că a cucerit totuși 3 titluri de EHF champions league. Trăiască subiectivismul! Hai noroc! Altceva nu mai contează.

Aa, ok, stai ca daca e dupa onoruri e foarte simplu: de 4 ori desemnata cea mai buna jucatoare a lumii, nu de vot popular, distinctie oficiala a IHF. E record absolut. Dupa mine, nu e neaparat edificator, dar daca acestea sunt criteriile obiective de care vorbesti, e fara discutie cea mai buna all-time, o spune IHF. Daca vrei, vorbim de acest delir, de data asta nu al meu, ci al federatiei internationale de handbal.

Florian56
Florian56  •  30 Mai 2025, 16:32
Postat de BannedMax pe 30 Mai 2025, 11:42

E sport, e imposibil sa nu mergi pe partea subiectiva. E sport de echipa, mult mai greu de obiectivat un sportiv decat intr-un sport individual. Pana la urma se rezuma la ceea ce vedem. Cred ca cele mai obiective argumente sunt viziunile subiective ale foarte multor oameni de handbal care o considera printre cele mai bune din istorie. Mai concret de atat e cam greu sa obtii cu privire la un sportiv, mai ales unul dintr-un sport de echipa.

Pai nu ai spus absolut nimic concret, adică. Deci totul rămâne, cel puțin în cazul lui Neagu, doar absolut subiectiv. Seamănă cu un delir. Spre exemplu, Luminița Huțupan a fost desemnată prin vot amplu al iubitorilor de handbal din toată lumea drept cea mai buna portăriță din lume din toate timpurile. In cazul ei, aș putea spune, obiectiv, că a cucerit totuși 3 titluri de EHF champions league. Trăiască subiectivismul! Hai noroc! Altceva nu mai contează.

BannedMax
BannedMax  •  30 Mai 2025, 11:42
Postat de Florian56 pe 29 Mai 2025, 13:06

In regulă. Și care ar fi argumentele lui Neagu? Obiective. Concrete. Ca să nu rămânem permanent și substanțial în zona subiectivă. Pentru că văd că despre ea se spune repetitiv doar că e cea mai bună. Și atât.

E sport, e imposibil sa nu mergi pe partea subiectiva. E sport de echipa, mult mai greu de obiectivat un sportiv decat intr-un sport individual. Pana la urma se rezuma la ceea ce vedem. Cred ca cele mai obiective argumente sunt viziunile subiective ale foarte multor oameni de handbal care o considera printre cele mai bune din istorie. Mai concret de atat e cam greu sa obtii cu privire la un sportiv, mai ales unul dintr-un sport de echipa.

Florian56
Florian56  •  29 Mai 2025, 13:06
Postat de BannedMax pe 29 Mai 2025, 10:58

Bun, aici sunt de-acord, apelativul e subiectiv, gasim 10-15, poate si mai multe handbaliste pe care le putem numi "cea mai buna din istorie" si nu ne poate contrazice nimeni. Sa ma contrazica cineva daca spun ca Heidi Locke e cea mai mare din istorie, sincer, aduc toate argumentele, asa cum altii vor aduce pentru altele. Dar are si Neagu argumentele ei pentru a face parte dintr-o lista a celor mai bune, fara sa poti sa departajezi acea lista in vreun fel, am asta era toata ideea, in rest iti dau dreptate.

In regulă. Și care ar fi argumentele lui Neagu? Obiective. Concrete. Ca să nu rămânem permanent și substanțial în zona subiectivă. Pentru că văd că despre ea se spune repetitiv doar că e cea mai bună. Și atât.

BannedMax
BannedMax  •  29 Mai 2025, 10:58
Postat de Florian56 pe 28 Mai 2025, 23:40

Nu analizăm un sportiv doar din cifre. Să nu ne facem că nu înțelegem. Dar analizăm, cat de cat performanța și după cifre. Ca în orice domeniu, și în sport chiar cu mai multă precădere. Analiza aceasta vine Intr un context al numirii Cristinei drept cea mai bună handbalistă a lumii. Pe ce analiza s a constatat asta? Și de ce este apelată doar așa și nu campioana sau vicecampioana mondială, etc? Sună prea generic și subiectiv sa spui cea mai buna din lume. Și cele ce sunt pe locul 1, 2 etc in cifre cum sa le apelam? Cred că devenim mult prea subiectivi când adăugăm că a dus în spate nu știu ce, că altele erau alte generații, contexte, etc. Oare Tarcă nu a " dus în spate" ceva marcând de doua ori și jumătate lai multe goluri la națională decât Neagu? Toate cele ce figurează în cele 2 topuri 6 sunt in generații apropiate. Au fost și handbaliste românce din generații mai vechi ce au avut 3 sau 2 titluri de campioane mondiale. Nu le am mai luat în calcul. Varzaru a fost o mare handbalistă dar nu apare în acele 2 topuri 6, la care m am oprit cat sa o cuprind pe Neagu. Mie chestia asta cu cea mai buna handbalistă a lumii îmi sună doar subiectivă și generică, fara baza pe ceva concret, mi se pare o maimuțăreală. Și să fie apelată sistematic doar așa seamănă cu apelarea gen - să trăiți, domnule director! Care e formal, nu un respect in sine. Cristina este mare, e introdusa în legendă, o respectăm. Dar nu pentru că i se zice formal cea mai buna din lume. Să fim mai r

Bun, aici sunt de-acord, apelativul e subiectiv, gasim 10-15, poate si mai multe handbaliste pe care le putem numi "cea mai buna din istorie" si nu ne poate contrazice nimeni. Sa ma contrazica cineva daca spun ca Heidi Locke e cea mai mare din istorie, sincer, aduc toate argumentele, asa cum altii vor aduce pentru altele. Dar are si Neagu argumentele ei pentru a face parte dintr-o lista a celor mai bune, fara sa poti sa departajezi acea lista in vreun fel, am asta era toata ideea, in rest iti dau dreptate.

Florian56
Florian56  •  28 Mai 2025, 23:40
Postat de BannedMax pe 28 Mai 2025, 17:42

Daca doar din cifre analizam un sportiv, eu zic ca e cam nasol. Nu o vad pe Varzaru in lista, nici ea n-a fost handbalista?! Neagu a tras o generatie dupa ea, restul au avut generatii de top. Sa castigi medalii cu generatiile 2010 si 2015 e absolut fabulos, sau loc 4 in 2018 cu o echipa ce fara ea n-a mai pus probleme echipelor de top. Are un loc 4 si in 2007 de pilda, cand era la debut, ei, atunci a avut generatie insa, acel rezultat nici n-a fost neaparat contat ca obiectiv indeplinit.

Nu analizăm un sportiv doar din cifre. Să nu ne facem că nu înțelegem. Dar analizăm, cat de cat performanța și după cifre. Ca în orice domeniu, și în sport chiar cu mai multă precădere. Analiza aceasta vine Intr un context al numirii Cristinei drept cea mai bună handbalistă a lumii. Pe ce analiza s a constatat asta? Și de ce este apelată doar așa și nu campioana sau vicecampioana mondială, etc? Sună prea generic și subiectiv sa spui cea mai buna din lume. Și cele ce sunt pe locul 1, 2 etc in cifre cum sa le apelam? Cred că devenim mult prea subiectivi când adăugăm că a dus în spate nu știu ce, că altele erau alte generații, contexte, etc. Oare Tarcă nu a " dus în spate" ceva marcând de doua ori și jumătate lai multe goluri la națională decât Neagu? Toate cele ce figurează în cele 2 topuri 6 sunt in generații apropiate. Au fost și handbaliste românce din generații mai vechi ce au avut 3 sau 2 titluri de campioane mondiale. Nu le am mai luat în calcul. Varzaru a fost o mare handbalistă dar nu apare în acele 2 topuri 6, la care m am oprit cat sa o cuprind pe Neagu. Mie chestia asta cu cea mai buna handbalistă a lumii îmi sună doar subiectivă și generică, fara baza pe ceva concret, mi se pare o maimuțăreală. Și să fie apelată sistematic doar așa seamănă cu apelarea gen - să trăiți, domnule director! Care e formal, nu un respect in sine. Cristina este mare, e introdusa în legendă, o respectăm. Dar nu pentru că i se zice formal cea mai buna din lume. Să fim mai r

  • 1
  • 2
Comentează