Comentarii (17)
10155633308976552
Cornel Perju  •  29 August 2018, 21:59

Avertizarea asta este absolut ridicola. O gramada de fete merg vara pe strada fiind imbricate doar in acel top. La antrenament de asemenea vezi multe jucatoare imbracate doar cu top.

mplttev
mplttev  •  29 August 2018, 19:29

Pe Jelena Janković de ce nu a sancționat-o nimeni că și-a schimbat chiloții pe teren?

merace
merace  •  29 August 2018, 19:24

Chiar asa, de ce barbatii au voie sa-si expuna mameloanele pe terenul de tenis, iar femeile nici macar sutienul?! Ca nu a facut topless de ciudata, doar a vrut sa-si reimbrace tricoul... :D

roadghost
roadghost  •  29 August 2018, 16:38
Postat de xnread pe 29 August 2018, 16:26

Bună ziua domnule. Am înțeles ideea, dar nu cred că se va ajunge acolo. Acum despre ultimele rânduri vă pot spune că aceaste amănunte există, și nu doar in vest, inclusiv tratația jumătății masculine cu achitarea integrală a unor costuri în privința activităților de societate. " Ea " nu e doar un " obiect de cult " cum sugerați, ci și un umăr la nevoie, o ureche ascultătoare ori consulentul în caz de necesitate, deci partener în tot și-n toate.:)

Total de acord cu tot, personal intotdeauna am tratat femeia de langa mine ca un egal, poate chiar cu plusul de grija pe care cred ca il datoram femeilor. Poate si asta e problema, poate ca feministele confunda oarecum notiunea de "egal" cu notiunea de "identic":)))

xnread
xnread  •  29 August 2018, 16:26
Postat de roadghost pe 29 August 2018, 15:48

Poate iei in prea in serios unele comentarii...uite, eu sunt de acord cu tine si cu multi dintre userii de mai jos, cred ca e vorba si de o falsa pudoare, nu vad nici o problema in a lasa fetele sa-si dea tricoul jos etc etc... dar eu cred ca asta va naste alte subiecte de discutie tot in tabara feministelor: "aha, s-a hlizit arbitrul la mine cam mult cand am dat tricoul jos, e hartuire".. sau "aha, e clar, forurile din tenis sustin prezentarea femeilor im ipostaze degradante, e objectifying" etc etc si tot asa...din pacate aceasta tabara a feministelor nu prea prezinta credibilitate, in opinia mea, pt ca este destul de evident ca vor egalitate in drepturi, nu si in obligatii. O sa imi schimb aceasta parere cand le voi vedea protestand nu doar pt a avea un nr de femei CEO egal cu al barbatilor, ci si pt a lucra prin minele de carbuni, platformele petroliere, sau la lupta prin Afghanistan:))... sau uite, mai realist, cand vor insista sa mai plateasca si ele biletul la film si cina la restaurant:))

Bună ziua domnule. Am înțeles ideea, dar nu cred că se va ajunge acolo. Acum despre ultimele rânduri vă pot spune că aceaste amănunte există, și nu doar in vest, inclusiv tratația jumătății masculine cu achitarea integrală a unor costuri în privința activităților de societate. " Ea " nu e doar un " obiect de cult " cum sugerați, ci și un umăr la nevoie, o ureche ascultătoare ori consulentul în caz de necesitate, deci partener în tot și-n toate.:)

roadghost
roadghost  •  29 August 2018, 15:48
Postat de xnread pe 29 August 2018, 15:05

Bună ziua. Nu văd imedimentul. În secolul al 19-lea femeile luptau pentru dreptul de vot, în cel de-al 20-lea pentru educație, independență economică și sexuală, iar odată cu ele și-au reiterat pe deplin egalitatea, implicit " schimbarea " tricoului. Amuzant e că ne punem problema unei banale schimbări de tricou când damele însemnând fiicele, mamele, prietenele, soțiile ori surorile noastre au schimbat o lume, în bine, și ar fi păcat să-și întrerupă " misiunea " spre satisfacția unor idei retrograde. Ceea ce am afirmat, o fac în cunoștință de cauză mulțumindu-le pentru aport, iar dacă vor crede că e doar o încercare zeflemitoare a autorului le voi indica prezentul spunându-le : priviți ce ați creat, fiți mandre de voi și de noi, n-ați fost și nu sunteti cu nimic mai prejos.:)

Poate iei in prea in serios unele comentarii...uite, eu sunt de acord cu tine si cu multi dintre userii de mai jos, cred ca e vorba si de o falsa pudoare, nu vad nici o problema in a lasa fetele sa-si dea tricoul jos etc etc... dar eu cred ca asta va naste alte subiecte de discutie tot in tabara feministelor: "aha, s-a hlizit arbitrul la mine cam mult cand am dat tricoul jos, e hartuire".. sau "aha, e clar, forurile din tenis sustin prezentarea femeilor im ipostaze degradante, e objectifying" etc etc si tot asa...din pacate aceasta tabara a feministelor nu prea prezinta credibilitate, in opinia mea, pt ca este destul de evident ca vor egalitate in drepturi, nu si in obligatii. O sa imi schimb aceasta parere cand le voi vedea protestand nu doar pt a avea un nr de femei CEO egal cu al barbatilor, ci si pt a lucra prin minele de carbuni, platformele petroliere, sau la lupta prin Afghanistan:))... sau uite, mai realist, cand vor insista sa mai plateasca si ele biletul la film si cina la restaurant:))

xnread
xnread  •  29 August 2018, 15:05

Bună ziua. Nu văd imedimentul. În secolul al 19-lea femeile luptau pentru dreptul de vot, în cel de-al 20-lea pentru educație, independență economică și sexuală, iar odată cu ele și-au reiterat pe deplin egalitatea, implicit " schimbarea " tricoului. Amuzant e că ne punem problema unei banale schimbări de tricou când damele însemnând fiicele, mamele, prietenele, soțiile ori surorile noastre au schimbat o lume, în bine, și ar fi păcat să-și întrerupă " misiunea " spre satisfacția unor idei retrograde. Ceea ce am afirmat, o fac în cunoștință de cauză mulțumindu-le pentru aport, iar dacă vor crede că e doar o încercare zeflemitoare a autorului le voi indica prezentul spunându-le : priviți ce ați creat, fiți mandre de voi și de noi, n-ați fost și nu sunteti cu nimic mai prejos.:)

utilizator șters
utilizator șters  •  29 August 2018, 14:22
Postat de Nicolae Grecu pe 29 August 2018, 12:08

Daca Alize va fi sanctionata, asta poarta un singur nume. SEXISM. Problema care se pune este ca s-a schimbat in ochii lumii, nu pe banca, sub banca, intre puncte, intre virgule. In 2014, atletul francez Mahieddine Mehkissi a fost deposedat de titlul european la 3000 m obstacole, pentru ca si-a scos tricoul pe ultimii metri.

La Mekhissi din cate stiu eu a fost o cu totul alta problema, nu tricoul a fost marea problema daca nu ma insel, cat numarul de concurs. Regulamentul practic prevedea sa ai un anumit echipament pe durata cursei, e o cu totul alta chestie. Ca la atletism nu prea a fost nimeni sanctionat ca si-a scos tricoul imediat dupa cursa. Mie mi se pare normal sa existe anumite limite ale decentei. Vad ca unii sunt suparati pe aici ca nu se procedeaza ca pe plaje. Totusi, acolo nu era pe plaja, nu cred ca ar cadea bine ca baietii sa-si schimbe pantalonii pe teren, chit ar ramane in chiloti. In timpul punctelor, intre puncte, e normal sa porti echipamentul pe tine, in totalitate. Nu cred ca zicea nimeni nimic daca se schimba intre game-uri de pilda, sau daca cerea o pauza si se schimba la banca.

utilizator șters
utilizator șters  •  29 August 2018, 14:13

Astea or face parte din organizatiile alea ce se bat pentru egalitatea intre sexe. Numai acolo poti auzi "dar barbatii au voie"... tanti mama lui Murray ar trebui sa isi dea singura seama ce tocmai a spus. Acum nu ca ne-ar parea rau daca s-ar intampla, dar bine ca n-a zis ca barbatii au voie la bustul gol pe teren. Asteptam sa-l vedem pe Djokovic in fustita pe motiv ca fetele au voie si totul e perfect.

ticbis
ticbis  •  29 August 2018, 14:04

Cred ca am luat-o razna! Secolele au trecut peste noi, am trait revolutii industriale, culturale si emancipari sociale, dar tot la nivel de ev mediu de inchizitie am ramas. Un jucator care-si schimba tricoul pe teren se dezveleste ca la plaja, la bustul gol. O jucatoare care-si schimba tricoul pe teren arata exact la fel, ca la plaja, cu bustiera acoperindu-i sanii. Mai egalitate decat asta, in special in sport, nu cred ca exista. Lucrurile sunt absolut identice, din oricare unghi le-ai privi. Trebuie sa fii nascut pervers de la natura si sexist pana in maduva ca sa nu pricepi asfel de banalitati. Daca te duce mintea doar la ganduri sexuale cand o jucatoare se schimba de tricou pe teren asa cum se schimba de obicei si jucatorii, asa cum ambii se schimba pe orice plaja din lume si la oricare piscina de pe mapamond, ai o problema psihica si o frustrare nesanatoasa. Adica, esti bolnav! As fi inteles indignarea puritanilor astora daca frantuzoaica ar fi facut strip-tease pe teren, insa nici vorba de asa ceva... Mda, se pare ca unii inca habar n-au pe ce lume traiesc acum, in secolul XXI... :)

  • 1
  • 2
Comentează