GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  COCA-COLA

Val de furie în companiile mari din SUA! Decizie uluitoare luată de Coca-Cola, după protestele anti-rasism

Un stand Coca-Cola la un meci disputat la Dortmund, foto: Guliver/gettyimages
Un stand Coca-Cola la un meci disputat la Dortmund, foto: Guliver/gettyimages

Articol de GSP - Publicat duminica, 28 iunie 2020 10:12 / Actualizat duminica, 28 iunie 2020 10:19

Coca-Cola a oprit orice reclamă pe rețelele de socializare pentru următoarele 30 de zile, după ce mai multe companii au făcut același lucru în Statele Unite în urma protestelor anti-rasism. 

Un val de mari companii americane acuză Facebook de „hate-speech” și vor să boicoteze rețeaua. E vorba de gigantul Unilever, care reunește branduri precum Dove, Ben & Jerry's și Hellmann's, dar și grupul Levi Strauss & Co., care nu vor mai plăti pentru reclama pe celebra rețea de socializare. 

„Facebook trebuie să oprească dezinformarea și discursul urii de pe toate platformele ei. Este un afront inacceptabil la valorile noastre”, a explicat reprezentantul Levi Strauss, conform expansion.com. 

Coca-Cola nu este de acord cu boicotul îndreptat spre Facebook, dar spune că va opri reclama pe orice rețea de socializare timp de 30 de zile, pentru „a reevalua politica noastră de publicitate. Ne așteptăm la mai multă responsabilitate din partea partenerilor noștri de social media”, conform sursei citate. 

Citește și alte știri de media:

Un nou post de sport în România: va emite în HD și 4K! „Ne adresăm publicului care evită scandalul și cancanul”

Pe ce stadion va juca Corvinul Hunedoara în Europa League: „Am primit invitația și vom merge acolo”

S-a întors! Acționarul din „Epoca de Aur” bagă din nou bani la Dinamo: e unul dintre magnații alcoolului


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează