Articol de Daniel Scorpie - Publicat luni, 15 decembrie 2025 22:53 / Actualizat luni, 15 decembrie 2025 22:55
AS Roma și-a surprins fanii cu modul în care a publicat pe rețelele de socializare unsprezecele de start din epilogul etapei a 15-a din Serie A. Titularii echipei alese de antrenorul Gian Piero Gasperini au fost prezentați cu chipurile desenate de cei mai tineri suporteri ai giallorossilor.
AS Roma a venit cu o inițiativă curioasă și, deopotrivă, amuzantă cu ocazia meciului împotriva lui Como. Echipa capitolină a anunțat componența formulei de start pe X (fostul Twitter), desenată de un grup de copii.

Drept urmare, după cum au fost reprezentați de micuții tifosi, Mile Svilar a descoperit că era portar invincibil, desenul înfățișându-l cu opt brațe, în timp ce Evan Ferguson, atacantul irlandez care a uitat să marcheze, a ajuns să aibă părul în stilul președintelui american Donald Trump.
Concurs de desen cu jucătorii Romei preferați de copii. Desenele vor fi încărcate pe site-ul oficial al clubului”
După cum au circulat păreri pe forumuri și pe rețelele de socializare, fanii giallorossilor s-au amuzat în comentarii, mai ales pe seama versiunii Darth Vader a lui Manu Koné.
Inițiativa Romei n-a fost întâmplătoare având în vedere că se apropie Crăciunul și pentru giallorossi. Clubul de pe Olimpico a decis să-i implice pe cei mai tineri fani în toate aceste festivități.

Ideea constă într-un concurs de desen cu jucătorii preferați ai copiilor. Desenele vor fi încărcate pe site-ul oficial al clubului, iar câștigătorii, dincolo de faptul că își vor vedea publicate desenele, vor primi cadouri de la jucători. Concursul se va încheia pe 25 decembrie, iar toate informațiile pot fi găsite pe site-ul oficial al clubului Roma.
Nu este prima oară când AS Roma se remarcă la acest capitol al relației cu cei mai tineri tifosi. În perioada pandemiei, gruparea din Cetatea Eternă a publicat o serie de cinci desene în alb și negru, în care erau înfățișați jucători ai giallorossilor și pe care copiii trebuiau să le coloreze, ocupându-și timpul liber în casă și rămânând și alături de fotbaliștii preferați.

Gică Popescu, investiție de 70 de milioane de euro » În ce își transformă academia de fotbal