Alte știri din fotbal
Pițurcă îi strică planurile lui Becali » Avertismentul lansat la EURO GSP pentru fotbalistul dorit de FCSB: „Tras pe linie moartă după 3 meciuri!”
0
Pițurcă, exploziv la EURO GSP cu Florinel Coman: „Nu e în măsură să aleagă el unde să meargă!”
11
„Am ÎNCEPUT negocierile!” » MM Stoica dă detalii de la masa tratativelor: „Garantez asta!”
0
„Se retrag acționarii dacă retrogradați?” » Șeful de la Dinamo nu s-a ferit de răspuns: „În ultimele 5 luni, NICIO echipă n-a cheltuit cât noi!”
2
Știri din fotbal internațional
Borussia Dortmund, victorie imensă cu PSG » Meci fenomenal în semifinalele Champions League
5
Dennis Man, cameraman la sărbătoarea Parmei: „E mai bun ca administratorul paginii!” » Imaginile surprinse
0
Postecoglou, fără opțiuni după o nouă accidentare! Apare Radu Drăgușin titular?
1
Dennis Man și Valentin Mihăilă l-au emoționat pe uriașul Gigi Buffon » Mesajul legendarului portar
3
Smiley îi închide gura lui Dinu Maxer: „Acum vreo 8 ani am avut ideea de a ...
Libertatea
Standardizarea echipamentelor, cea mai mare provocare a planificatorilor ...
Adevărul
Comandă-record la o terasă de 1 Mai. Câţi mici a putut să cumpere un român
ObservatorNews
FCSB părăseşte Arena Naţională! MM a anunţat noua "casă" a campioanei ...
OrangeSport
cele mai bune biciclete de oras sunt cele olandeze...Batavus!Din pacate cea mai ieftina pleaca de la 4-500 de euro.
la preturile astea intreb si eu ca prostu' : EXISTA CUMVA SI LA BICICLETE UN PROGRAM "RABLA"?
voi n-aveti drumuri pentru masini, dar vorbiti de biciclete. fiecare folosire a bicicletei, mai ales prin bucuresti, e un pariu cu viata.
Aveti grija ce va cumparati si ce asteptari aveti de la bicicleta. Conteaza foarte mult marimea bicicletei si greutatea biciclistului. Multi au impresia ca diferenta de la 400 de RON la 4000 RON nu se justifica, pentru ca nu-i asa?... "e tot o bicicleta". Nu va duceti cu biciclete de 500 RON pe dealuri ca o sa mai dati inca vreo 10.000 sa va puneti dintii la loc. Asta in cel mai fericit caz.
si altele.. Am utilizat bicicleta zi de zi timp de 4 ani in Bucuresti, am descoperit pe pielea mea ce inseamna un gen sau altul de bicicleta. Cu cat e mai noua / "performanta", cu atat costa mai mult de intretinut, iar un MTB cu suspensii, de exemplu, va trebui inlocuit dupa vreo 3 ani. Atat sunt facute sa reziste, iar factorii - traficul haotic, lipsa de spatiu dedicat, calitatea asfaltului nu ajuta deloc. Ca sa nu mai vorbim de imagine, nu stiu cati isi permit sa o lase (legata!!!, pe timp de zi) in strada. Noroc cu alegerile, oameni buni!
si tinta hotilor. BMX-uri, idem, le poti folosi in cateva locuri, si alea facute inadins sa nu te poti relaxa. Pana la urma, oamenii vor face ce vor, gusturile nu se discuta, dar scopul articolului e sa informeze o cat mai mare parte a posibililor amatori. Eu, unul, dupa cateva bicle rulate in 14 ani de mers pe sosele, am ajuns sa detin un Peugeot de oras. Cu un cadru clasic, roti adaptate de mine oricaror conditii, utilitate maxima. Orice problema am avut, a fost facil sa inlocuiesc / adaptez, nu m-a costat nici mult, bicicleta e gandita simplu dar eficient. Iar cadrul e garantat moral 20 de ani. Locuiesc in Franta si nici nu exista vreo comparatie intre tip (de oras), nu marca, si alte
Ideea articolului este buna, insa realizarea lasa de dorit si practic incurajeaza consumerismul. Normal, ai stat de vorba cu un om din domeniu, e interesul lui sa vanda, ce ar putea sa-ti spuna? Toata vorbaraia despre nou si inovatie e praf in ochi. Cascam ochii si nu numai la ultima idee, cea mai noua, lucioasa.. Dar la cea mai veche se gandeste cineva? Poate ca cele mai "vechi" marci sunt de fapt cele mai de succes, din moment ce au rezistat atata.. Niciun oras romanesc nu permite utilizarea decat a unui tip de bicla, o adaptare a celei de oras la nevoi si conditii. Cursiere, nu poate fi vorba, traficul e infernal iar soselele de groaza. MTB-uri, poate, dar sunt greoaie si tint
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.