SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Două nave amiral » Vezi ce lucruri au în comun o limuzină Audi A8 şi un camion Scania R 730!

Articol de - Publicat marti, 16 noiembrie 2010 00:00

Audi A8 şi Scania R 730, limuzina germană şi camionul suedez cel mai puternic din lume au două lucruri în comun: motorul V8 şi aproape acelaşi preţ.

Ce ar putea avea în comun un Audi A8 şi un Scania R 730. Adică o limuzină germană contra celui mai puternic camion din lume produs de suedezi? Sînt atît de diferite, dar au acelaşi motor V8.

Le-am testat pe rînd. Lumea se vede altfel de la înălţimea unui Scania. Tapiţerie din piele, bineînţeles pe perne de aer, o trapă ce tronează pe plafonul cabinei şi multă tehnologie la bord. În spate, o semiremorcă cu o încărcătură de 40 de tone. Zîmbetul dispare un pic, chiar dacă stai şi pe locul din dreapta! Pentru un şofer profesionist, lucrurile par mai simple. Scania şerpuieşte fără să deranjeze pe nimeni. Monstrul suedez are un motor de 16,4 litri şi o putere maximă de 730 cai-putere care se simte de la 1.900 de rotaţii pe minut.

Audi A8. Nava amiral a celor de la Ingolstadt. Tot V8, ca la Scania. Motor de 4.2 litri, 350 cai-putere. Şi aici tehnologie cît încape. Maşina anticipează impactul frontal sau posterior, iar şoferul este atenţionat  pentru ce urmează: geamurile şi trapa se închid, iar scaunul spătarului de la şofer se îndreaptă. În rest cruise-control adaptiv, camere video care detectează şi unghiul mort. Şi ca să nu fii nici un pic încordat, deşi maşina e nervoasă rău, un masaj lombar pentru toţi muşchiuleţii. Nici unul nu scapă neatins!

125.000 de euro (TVA inclus) costă un Audi A8, 4.2 litri, 350 CP, V8, full-option

126.000 de euro
(fără TVA) este preţul unui cap-tractor Scania R 730, full-option

Ioan Andone s-a mutat în Spania » Comparația făcută de fostul antrenor: „Am 4 dormitoare. Știți cât plătesc pe curent?”

Imagini scandaloase! Zona Crepusculară la Arenele BNR, în centrul Bucureștiului » Jandarmii blochează accesul pentru un motiv incredibil: „Sunt «consensele» noastre”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează