FOTBAL  »  Superliga  »  STEAUA - STUTTGART

EXCLUSIV Nemţii de la Aktiv3 îşi dezvăluie secretele » Punguţele nu sînt tot. Urmează "Steaua energy shot"!

Torsten Binder şi Dieter Groda au venit ieri la Bucureşti să explice steliştilor avantajele suplimentelor alimentare
Torsten Binder şi Dieter Groda au venit ieri la Bucureşti să explice steliştilor avantajele suplimentelor alimentare

Articol de GSP - Publicat vineri, 23 noiembrie 2012 00:00 / Actualizat joi, 22 noiembrie 2012 20:48

Torsten Binder şi Dieter Groda au venit ieri la Bucureşti şi au explicat care e strategia firmei la care lucrează: "Nu vindem produsele şi gata! Ne implicăm activ în nutriţia echipei".Roş-albaştrilor li se pregătesc noi băuturi cu efect imediat pe finalul partidelor şi în refacere!


- Domnule Binder, de ce au băut steliştii chiar în timpul partidei acest produs?
- Se recomandă consumul cu o oră înainte de meci, în timpul primei reprize, la pauză şi în timpul reprizei secunde! Marea problemă a fotbaliştilor e scăderea nivelului de fluide în timpul meciului, care duce la scăderea performanţei. Într-un meci intens, se pierd 5 litri de fluide. Deja, după 2 litri pierduţi, performanţa scade cu 20%! Practic, se subţiază sîngele, scade nivelul oxigenului. Noi suplinim, dar diferenţa o fac ingredientele cu care faci asta!

Secretul pentru finaluri de meci
- Văd că aveţi încă două produse, în afară de Isoton. Se îmbogăţeşte meniul la Steaua?
- Da, chiar da! Steaua va beneficia de acum şi de Liquid.

- Presupun că e un gel, arată ca un tub de unguent...
- Nu, e chiar lichid, ca apa! Destinat partidelor cu prelungiri sau cînd apar scăderi bruşte de energie. E ca Isoton, cel din pungi, dar are efect puternic imediat, e un energy shot. În schimb, nu are un aport atît de mare de fluide.

- Iar celălalt produs?
- Protein va fi folosit în recuperare, după meciuri şi antrenamente. Are amino acizi şi vitamina B pentru metabolism.

"Doping? Sîntem furnizori ai Centrului Olimpic în Germania!"
- Domnule Binder, s-a speculat şi pe marginea dopingului....
- Păi e îndeajuns să vă spun că toată gama e testată de DSHS Koln, institut folosit de sportul german pentru evaluări anti-doping, cu unele teste chiar mai riguroase decît cele ale organismelor olimpice. În plus, sîntem furnizor pentru Centrul de Pregătire Olimpică din Bavaria, cel mai mare din Germania. Cred că problema e deja epuizată.

Există şi efectul placebo
- Cît apreciaţi că e contribuţia produsului la succesul Stelei de acum?
- E greu de aproximat. E precum benzina, dar dacă Tommy Neubert, preparatorul fizic al Stelei care ne-a adus în România, nu face motorul bun, degeaba!
- (Neubert intervine rîzînd) Foarte important şi efectul placebo! Fotbaliştii beau, are gust bun, ştiu că îi ajută, că vor avea un plus de energie pe care ceilalţi nu îl au. Mental, e decisiv în timpul partidei!


"Formula de succes la Steaua? Antrenament, alimentaţie, stil de viaţă. Adică şi pregătire, şi recuperare. Regim special şi suplimente. Împreună cu Tommy Neubert şi Reghe s-a creat totul"
Radu Paligora, medic Steaua

"Cine crede că acum vedem efectele pregătirii montane cu alt antrenor, se înşeală grav! Efectul stagiilor montane asupra globulelor roşii dispare în 80, maximum 100 de zile de la cantonament!"
Thomas Neubert, preparator fizic Steaua

Periculos la copiii sub 15 ani!
Medicul pediatru Mădălina Cucueanu avertizează în privinţa consumului acestor produse de către copiii cu vîrste sub 15 ani, în special cei care nu fac sport: "Cu precădere generaţia actuală de copii, desprinsă de activităţile fizice regulate şi organizate, poate suferi din cauza consumului acestui tip de produse. Conţinutul ridicat de zaharuri provoacă hiperactivitate şi suprasolicitare a organismului, crescînd riscul obezităţii şi sensibilitatea pancreasului. În acelaşi timp, excesul de sodiu poate suprasolicita rinichii. Procesul de creştere poate fi dereglat prin schimbări ale metabolismului".

Campionul modest de la FCSB » Povestea unui fotbalist atipic din vestiarul roș-albastru: greu încercat în copilărie și salvat de soție + locuiește în zona blamată de bucureșteni

FCSB se transformă total » Planul lui Becali pentru Liga Campionilor conține și „opțiunea interzisă, din umbră”


Comentarii (4)
bitzapingu
bitzapingu  •  23 Noiembrie 2012, 16:21

Uite cum se face o campanie de PR bine pusa la punct: lansezi zvonuri despre o bautura "magica", consumata de cea mai in voga echipa romaneasca, trimiti reprezentantii firmei la un meci important, dai interviuri intr-un ziar de sport si pe un site cu trafic mare. Probabil urmatorul pas va fi comercializarea produselor Aktiv3 in magazinele de sport de la noi. Bravo nemtilor care stiu cum sa vinzi un produs banal (praf isotonic, proteine si geluri) creand un adevarat mit in jurul sau. Ma intreb ce comisioane au luat cei de la gsp pentru aceasta reclama fatisa, ca daca au publicat gratis sunt chiar fraieri.

blaustein
blaustein  •  23 Noiembrie 2012, 11:40

Da ma, astea astea sunt lucruri de spus in gura mare in ziar? Eu nu am vazut pe la marile cluburi sa aiba asemenea iesiri in presa.

breitner
breitner  •  23 Noiembrie 2012, 08:50

si la ce le-a folosit aseara? cumva la limitarea scorului ?

Vezi toate comentariile (4)
Comentează