Comentarii (222)
catalynn
catalynn  •  08 Noiembrie 2021, 00:51
Postat de sil.vio_.. pe 08 Noiembrie 2021, 00:41

Acolo e FRF de vina, a facut o exceptie, si pot sa faca orice vor, atat timp cat nu dau socoteala mai 'sus' pentru acele exceptii. Dar daca vor lasa o echipa departamentala sa joace in liga 1, cu siguranta UEFA/FIFA se vor sesiza.. si va fi nasol! Si FRF a raspuns la intrebarile astea: "Într-un răspuns pentru DigiSport, FRF a lămurit speța la finalul lunii mai: „Legea sportului în vigoare nu prevede posibilitatea cluburilor de drept public de a fi membre ale ligilor profesioniste. Prin urmare, o structură sportivă organizată sub forma unui club sportiv de drept public nu poate participa în competițiile organizate de Liga Profesionistă de Fotbal. Pentru a putea participa în competiția Liga 1, un club de drept public trebuie să se reorganizeze sau să cesioneze activitatea sportivă unui club de drept privat. Comitetul Executiv al FRF a stabilit că această cesiune poate fi efectuată cu cel puțin un sezon anterior celui în care clubul urmează a promova în Liga 1. ". CSA poate termina pe loc promovabil (si chiar sper sa fie asa!), dar FRF/LPF ii vor da cu flit. Daca nu va fi asa, atunci raman dator cu un 6-pack de bere artizanala :)))

Ce a spus acolo FRF este o minciuna sfruntată, legea 69 NU prevede așa ceva! Dacă prevede, indica tu unde! Hai sa vedem, ai un citat irefutabil!? Îți spun io, nu! :-))) Acolo spune ca echipa trebuie sa fie “profesionista” iar Steaua este o echipa cât se poate de profesionista. Mai spune ca Societățile Comerciale sunt asimilate ca fiind “Profesioniste” fără însă a pomeni ca INTERZICE celor publice a fi. Este o lacuna legislativă bazată pe niște realități de acum 20+ ani care însă nu își mai găsesc rostul in prezent. Sa nu uitam ca pe vremea aia homosexualitatea era încă fapta penală. Era, dar nu mai dădea nimeni doi bani pe asta pt ca era clar ca era o aberație.

catalynn
catalynn  •  08 Noiembrie 2021, 00:42
Postat de florar pe 08 Noiembrie 2021, 00:28

Pai asta este diferența dintre capitalism și comunism...Cum poate stimula statul concurenta,libera inițiativă dacă el ar fi și jucător ???

O fi prin alte tari, noi însă vorbim de România unde fără “comunism” in sport, nu ar mai exista! Nici măcar fotbalul unde 95% dintre cluburile afiliate FRF sunt finanțate “comunist” direct sau indirect. Sau ai impresia ca dacă Steaua face o “inginerie” ca FC Argeș de exemplu, banii nu tot de la Buget vin, nu!? Ce rost are sa ne mințim singuri!? Sau tu vrei ca toată L1 sa sa rezume la 5 echipe și poate așa castigati și voi in titlu!?

sil.vio_..
sil.vio_..  •  08 Noiembrie 2021, 00:41
Postat de catalynn pe 08 Noiembrie 2021, 00:36

OK, deci ești de acord ca tot ce poți invoca sunt interpretări largi a unor texte ambigue. Speța nu este nici măcar la latitudinea FIFA ci a FRF, ei trebuind sa își facă statutul și regulamentul pt a fi conform. Ei bine, FRF nu au așa ceva in regulament, criteriul de promovare fiind “sfântul” merit sportiv. Prietenul Adriann îți poate confirma, acum 3 ani când Academiei Rapid i-a fost permisă promovarea deși contravenea a ceea ce spunea in ROAF, toată lumea, inclusiv fcsbistii au strigat la unison:”Așa e, Rapid au meritat sportiv promovarea, rușine Talpan ca vrea sa apeleze la chichițe juridice!“ OK, nu am contestat niciodată meritul Rapidului, au fost mai buni decât noi, ne-am învățat lecția și am mers mai departe. Acum însă văd ca dacă nu va mai convine situația “meritul sportiv” regulamentar (și moral!!!) nu mai face doi bani, asa-i!? :-)))

Acolo e FRF de vina, a facut o exceptie, si pot sa faca orice vor, atat timp cat nu dau socoteala mai 'sus' pentru acele exceptii. Dar daca vor lasa o echipa departamentala sa joace in liga 1, cu siguranta UEFA/FIFA se vor sesiza.. si va fi nasol! Si FRF a raspuns la intrebarile astea: "Într-un răspuns pentru DigiSport, FRF a lămurit speța la finalul lunii mai: „Legea sportului în vigoare nu prevede posibilitatea cluburilor de drept public de a fi membre ale ligilor profesioniste. Prin urmare, o structură sportivă organizată sub forma unui club sportiv de drept public nu poate participa în competițiile organizate de Liga Profesionistă de Fotbal. Pentru a putea participa în competiția Liga 1, un club de drept public trebuie să se reorganizeze sau să cesioneze activitatea sportivă unui club de drept privat. Comitetul Executiv al FRF a stabilit că această cesiune poate fi efectuată cu cel puțin un sezon anterior celui în care clubul urmează a promova în Liga 1. ". CSA poate termina pe loc promovabil (si chiar sper sa fie asa!), dar FRF/LPF ii vor da cu flit. Daca nu va fi asa, atunci raman dator cu un 6-pack de bere artizanala :)))

entrynew
entrynew  •  08 Noiembrie 2021, 00:38
Postat de florar pe 08 Noiembrie 2021, 00:28

Pai asta este diferența dintre capitalism și comunism...Cum poate stimula statul concurenta,libera inițiativă dacă el ar fi și jucător ???

Intrând în joc cu șanse egale?

sil.vio_..
sil.vio_..  •  08 Noiembrie 2021, 00:36
Postat de catalynn pe 08 Noiembrie 2021, 00:26

Da! Discuția cu Silvică nu era pe considerente de “moralitate” ci “legalitate”. Sunt doua chestii distincte. Silviu, și nu doar el, afirma ca din considerente strict legale și regulamentare Steaua nu poate promova. Ei bine, eu nu le-am găsit deși chiar le-am căutat!

Cand ai timp, sa cauti si despre cazul Kuwait-ului, si sa imi explici ce e diferit in cazul lor, fata de o echipa departamentala care vrea sa evolueze intr-o competitie profesionista de fotbal. I-a suspendat tocmai pentru o modificare adusa "Legii Sportului". Mie imi par extrem de similare cazurile. ==World football governing body Fifa announced on Wednesday that it was lifting its suspension of Kuwait, after the Gulf state's parliament adopted a law meant to END GOVERMENT INTERFERENCE IN THE SPORT.==. Exact cazul nostru, CSA, detinut de MApN, aflat in subordinea Guvernului Romaniei. Ce sa fie mai clar de atat? :)) Statutul FIFA/UEFA asta interzice, Legea Sportului s-a modificat pentru un motiv serios, nu ca asa au visat unii peste noapte.

catalynn
catalynn  •  08 Noiembrie 2021, 00:36
Postat de sil.vio_.. pe 08 Noiembrie 2021, 00:20

Ok, n-o sa gasesti nicio lege in care sa scrie "CSA Steaua nu are drept de promovare". :)))). In schimb, statutul FIFA, articolul 19.1: == Each member association shall manage its affairs independently and without undue influence from third parties. == Articolul 20.2: == Every member association shall ensure that its affiliated clubs can take all decisions on any matters regarding membership independently of any external body. ==. Acum, daca ai vazut si articolul cu Kuwait-ul, prin care au fost suspendati de FIFA, intelegi de ce o echipa departamentala, detinuta de Ministerul Apararii Nationale, nu poate evolua in competitiile profesioniste. Sigur, legea se poate modifica, se pot face artificii a.i. CSA sa promoveze.. dar daca afla FIFA/UEFA ce pun Burleanu si Gino la cale, e bai mare :))))

OK, deci ești de acord ca tot ce poți invoca sunt interpretări largi a unor texte ambigue. Speța nu este nici măcar la latitudinea FIFA ci a FRF, ei trebuind sa își facă statutul și regulamentul pt a fi conform. Ei bine, FRF nu au așa ceva in regulament, criteriul de promovare fiind “sfântul” merit sportiv. Prietenul Adriann îți poate confirma, acum 3 ani când Academiei Rapid i-a fost permisă promovarea deși contravenea a ceea ce spunea in ROAF, toată lumea, inclusiv fcsbistii au strigat la unison:”Așa e, Rapid au meritat sportiv promovarea, rușine Talpan ca vrea sa apeleze la chichițe juridice!“ OK, nu am contestat niciodată meritul Rapidului, au fost mai buni decât noi, ne-am învățat lecția și am mers mai departe. Acum însă văd ca dacă nu va mai convine situația “meritul sportiv” regulamentar (și moral!!!) nu mai face doi bani, asa-i!? :-)))

entrynew
entrynew  •  08 Noiembrie 2021, 00:30
Postat de llocomotivalibera pe 08 Noiembrie 2021, 00:23

ne indreptam cu pasi siguri spre al optulea Titlu ...cum bine spunea Shumudica CFR-ul ,prin valoarea lotului,nu are adversari in liga intai

Așa este. M-a durut astă seară să văd această diferență pe teren între cele două echipe. Echipele unora ce au făcut istorie împotriva unora ce fac istorie. A fost diferență mare, prea mare, totuși.

florar
florar  •  08 Noiembrie 2021, 00:28
Postat de catalynn pe 08 Noiembrie 2021, 00:26

Da! Discuția cu Silvică nu era pe considerente de “moralitate” ci “legalitate”. Sunt doua chestii distincte. Silviu, și nu doar el, afirma ca din considerente strict legale și regulamentare Steaua nu poate promova. Ei bine, eu nu le-am găsit deși chiar le-am căutat!

Pai asta este diferența dintre capitalism și comunism...Cum poate stimula statul concurenta,libera inițiativă dacă el ar fi și jucător ???

llocomotivalibera
llocomotivalibera  •  08 Noiembrie 2021, 00:26
Postat de entrynew pe 08 Noiembrie 2021, 00:25

Ok, metre, dar și tu să bagi nasul mai rar în pistil, promiți că o s-o faci? :))

+))))

catalynn
catalynn  •  08 Noiembrie 2021, 00:26
Postat de florar pe 08 Noiembrie 2021, 00:12

Adică tu vrei sa scrie undeva că statul nu poate concura în capitalism contra privatilor mai ales că el stabileste și regulile jocului????

Da! Discuția cu Silvică nu era pe considerente de “moralitate” ci “legalitate”. Sunt doua chestii distincte. Silviu, și nu doar el, afirma ca din considerente strict legale și regulamentare Steaua nu poate promova. Ei bine, eu nu le-am găsit deși chiar le-am căutat!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 23
Comentează