Comentarii (198)
fanu
fanu  •  06 Ianuarie 2023, 20:33
Postat de Ady_1947 pe 06 Ianuarie 2023, 18:30

Ce ai făcut bobita ai tras aici un discurs de filozof dar ce nu înțelegi tu este ca echipa nu se schimba in funcție de cine este la conducere nu ai cum sa mergi la alta echipa doar pt ca un fost pușcăriaș este patron sa nu confuzi politica unde poți sa iți schimbi partidul cum vrea inima ta . nu are rost sa vorbesti despre *** de la moscova ca are zilele numarate

Bobita, nu e chiar cum spui tu; era asa daca Mititelu o tinea lunga din 2011 incolo, in Onoare sau judeteana sau in sala sau in campionatul scolar din Booveni sau Pelendava. Nu a facut-o. Sau daca facea asta macar in 2013 , vorba lui Pitt mai jos. Dar nu a facut-o nici atunci. Si tu spui ca dupa ce clubul sportiv- si primaria daca vrei- refac echipa , tu astepti 4 ani pe bara si din senin apari si esti tot ala?! Adica admitand de dragul discutiei ca pleaca amandoua de la zéro, cine e mai indreptatit sa reinnoade traditia :clubul sportiv-(de la care a pornit istoria in primul rand), gloriile echipei si Primaria(indiferent de simpatii politice, e totusi, aleasa démocratic) sau un interlop ce a réusit ceea ce nici macar dinamovistul declarat Netoiu nu a réusit, adica sa distruga Craiova?! Pentru tine ciné e mai reprezentativ cand vorbesti cu vreun amic despre Stiinta, Mititelu sau Cartu?! Singurul in toata istoria asta care a continuat sa existe este Mititelu;déci tu existi prin el si pentru el, ce e asa greu? Toti cei care au iubit Craiova veche o iubesc pe cea noua, adica CSU; toti cei care au intéresé obscure de aparat-gen adunatura interlopa PS 97-merg dupa liderul lor dintotdeauna, Adrian Mititelu-ca el ii hraneste. Restul sunteti gigisti slabi de inger, prea slabi psihic sa va puneti contra curentului si sa spuneti "We love Gigi" si va ascundeti dupa varianta lui olteneasca mai saraca Adrian.

Gavi
Gavi  •  06 Ianuarie 2023, 20:28
Postat de fanu pe 06 Ianuarie 2023, 14:12

Pe de alta parte daca CSU (in sensul de clubul Universitatii, "al lui Badea"-ca nu e al lui, dar ça sa fie clar-nu reuseste sa stabileasca o legatura cu palmaresul, ma gandesc ça nimeni nu o sa poata. Adica daca aia care l-au creeat nu au legatura, ciné are?! Si practic vom avea SuperLiga clonelor-asta daca nu cumva stii tu vreo echipa a particularilor inainte de '90. In alta ordine de idei, cum de esti pregatit sa accepti ça FCU e continuatoarea doar pe o datorie platita de Mititelu , dar CSU nu e adevarata Craiova desi are oras, légende, decizii judecatoresti, stema, imn de partea ei? Ca marea ta durere-continuitatea sportiva-e la fel de arbitrara in ambele cazuri; adica macar intre 2011-2013 nu era nimic, déci fizic sau moral sau cum vrei nu exista continuitate. Sa nu intram in detalii de CIS si alte chestii ça vad ca nici tribunalul nu desluseste usor. Adica george.br spune direct-indiferent daca are CSU toate deciziile din lume si din fotbal de partea ei, el e tôt cu ai lui Mititelu este pentru ca CSU a fost sprijinita politic si nu a stat in gat FRF. Pe tine ce te mana in lupta din moment ce "dreptatea" e inca départe de a fi clara ?

Nu l’au creat ei palmaresul, echipa care l’a creat era in subordinea Clubului Sportiv, dar a fost scoasa de sub egida acwstuia si a devenit FC Universitatea. Prin hotarare de guvern. Mostenind locul in liga 1, contractele cu jucatorii, coeficientul UEFA. Deci clubul de fotbal a devenit independent de CS continuand activitatea sportiva a acwstuia, s’a schimbat doar forma juridica, dar ramanand aceeasi entitate sportiva afiliata FRF si FIFA; ca nu ne mai primea UEFA in competitii. FC Universitatea era aceeasi echipa, doar trecerea s’a facut in timpul campionatului. In februarie. Daca era una noua incepea din liga a 4a. Nu te face ca nu jntelegi. Pana acum vorbeai de faliment.

Gavi
Gavi  •  06 Ianuarie 2023, 20:20
Postat de pittt pe 06 Ianuarie 2023, 19:37

Până la un punct ai dreptate. La momentul respectiv așa era. Pe vremea aia și eu eram suporter FCU și chiar am fost la meciuri. Numai că între timp FCU a dat faliment și s-a desființat, că așa e la faliment. E vorba de chestia aia cu falimentul despre care tu eviți să vorbești de fiecare dată. Marea problemă e că acutala FCU nu are nici o legătură cu FCU despre care ne povestești tu. Normal, după faliment, așa se face. Se adună toate entitățile din oraș care au legătură cu echipa sau pot ajuta echipa, se pune mână de la mână, se fac asocierile necesare și se face o nouă echipă. La momentul falimentului nu s-a mai făcut așa ceva, pentru că era deja făcut. CSU e făcută exact cum ți-am descris mai sus, într-un moment în care Mititelu nu avea bani să înscrie echipa în campionat, că de aia a și dat faliment. După falimentul FCU s-a ajuns exact la situația în care sunt UTA și Petrolul. În schimb actuala FCU ar trebui înscrisă în guinness book ca prima echipă din lume care a dat faliment și fostul patron pretinde că a reînscris-o în campionat fără să fi plătit nici o datorie de la faliment. Asta e ilogic, ilegal și imoral, doar la mititei se poate face așa ceva.

Esti intr’o totala eroare. Falimentul nu are nimic de a face cu ceea ce se judeca si disputa despre identitate. Mititelu a platit toate datoriile sportive impuse de FIFA, care a recunoscut pron dcizii oficiale, definitive, am pus linkuri, ca este continuatoarea echipei de dinainte de faliment. Disputa CSU / FCU este identica cu cea de la FCSB/CSA. CSU revendica palmaresul de pana in 1991, coteste articolul. Adica echipa pe care a falimenatat’o Mititelu nici macar nu era adevarata Craiova, desi tot orasul a sustinut’o 23 de ani si abia dupa faliment s’au intors 24 de ani in urma. Chichite juridice. Exista decizie clara ca FCU este continuatoarea echipei de dinainte de faliment, FIFA, TAS. Habar nh ai despre ce vorbesti.

fanu
fanu  •  06 Ianuarie 2023, 20:09
Postat de george.br pe 06 Ianuarie 2023, 18:46

Desteptu' lu' peste, ce enumeri tu acolo sunt alte situatii. Acolo nu sunt clone. Echipa voastra "renascuta" (chipurile) prin reinfiintarea sectiei de fotbal este o mare, mare minciuna! Echipa voastra a jucat pe teren impotriva echipei dezafiliate, care fusese reprimita in competitia din care a fost exclusa in mod abuziv, asa cum decisese instanta la vremea respectiva.

Pana una alta singurele care la o adica nu risca problème de identitate sunt cele aparute dupa 1990, direct private-gen Sepsi , Voluntari sau altele de genul asta. In rest la toate se pot gasi "pète" daca le cauta cinéva. Pana la urma tôt performanta din teren va décidé ciné supravietuieste si aia va ramane continuatoarea indiferent de acte. A , ca mereu se pot gasi carcotasi ce iti vor aminti ca nu e chiar alb si negru, e altceva; dar pe aia ii gasesti si la case mai mari-de la Real Madrid pana la Liverpool. Plus ca in Romania suporterii nu sunt chiar ca aia din Germania sau Anglia sa se agate prea mult de traditie ( vezi AEK devenit Poli sau U Cluj/Petrolul) , dupa atatia ani de surogat de fotbal majoritatea (platitoare de bilet si abonament TV) va merge dupa spectacol-sau rezultat daca vrei.

fanu
fanu  •  06 Ianuarie 2023, 19:53
Postat de george.br pe 06 Ianuarie 2023, 18:46

Desteptu' lu' peste, ce enumeri tu acolo sunt alte situatii. Acolo nu sunt clone. Echipa voastra "renascuta" (chipurile) prin reinfiintarea sectiei de fotbal este o mare, mare minciuna! Echipa voastra a jucat pe teren impotriva echipei dezafiliate, care fusese reprimita in competitia din care a fost exclusa in mod abuziv, asa cum decisese instanta la vremea respectiva.

Acceptand de dragul discutiei chestia asta, mai ramane sa faci legatura intre 2013 si 2017. Seamana un pic cu a face legatura intre 1991 ( ca pe subiectul asta a pornit discutia) si 2013?

eterrna.terrra.nova
eterrna.terrra.nova  •  06 Ianuarie 2023, 19:48
Postat de george.br pe 06 Ianuarie 2023, 16:26

Care VOI, fraiere? Cine sunteti voi?? Echipa care a performat atunci sub emblema clubului sportiv e una, iar voi sunteti o clona nascuta in 2013 care a primit cu imprumut numele clubului sportiv! Voi sunteti doar niste impostori, asta sunteti voi!!

Noi suntem Universitatea Craiova, asta scrie in acte asta scrie pe noi, asta se vede in tribuna. Suntem echipa care a dat din nou stima numele echipei castigand cupe si luptand pentru titlu dupa o serie de pacalici gen staicu, netoiu sau mititelu care au *** numele echipe si au mai si retrogradat. Voi sunteti nimeni, o clona fara nume si stema fondata in 2017.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

pittt
pittt  •  06 Ianuarie 2023, 19:37
Postat de george.br pe 06 Ianuarie 2023, 18:46

Desteptu' lu' peste, ce enumeri tu acolo sunt alte situatii. Acolo nu sunt clone. Echipa voastra "renascuta" (chipurile) prin reinfiintarea sectiei de fotbal este o mare, mare minciuna! Echipa voastra a jucat pe teren impotriva echipei dezafiliate, care fusese reprimita in competitia din care a fost exclusa in mod abuziv, asa cum decisese instanta la vremea respectiva.

Până la un punct ai dreptate. La momentul respectiv așa era. Pe vremea aia și eu eram suporter FCU și chiar am fost la meciuri. Numai că între timp FCU a dat faliment și s-a desființat, că așa e la faliment. E vorba de chestia aia cu falimentul despre care tu eviți să vorbești de fiecare dată. Marea problemă e că acutala FCU nu are nici o legătură cu FCU despre care ne povestești tu. Normal, după faliment, așa se face. Se adună toate entitățile din oraș care au legătură cu echipa sau pot ajuta echipa, se pune mână de la mână, se fac asocierile necesare și se face o nouă echipă. La momentul falimentului nu s-a mai făcut așa ceva, pentru că era deja făcut. CSU e făcută exact cum ți-am descris mai sus, într-un moment în care Mititelu nu avea bani să înscrie echipa în campionat, că de aia a și dat faliment. După falimentul FCU s-a ajuns exact la situația în care sunt UTA și Petrolul. În schimb actuala FCU ar trebui înscrisă în guinness book ca prima echipă din lume care a dat faliment și fostul patron pretinde că a reînscris-o în campionat fără să fi plătit nici o datorie de la faliment. Asta e ilogic, ilegal și imoral, doar la mititei se poate face așa ceva.

george.br
george.br  •  06 Ianuarie 2023, 18:46
Postat de GionVaiani pe 06 Ianuarie 2023, 16:56

Obtuzule ...la UTA este o asociere la Ploiesti asociere, la Rangers este asociere etc ...Asocierea este o formula a economiei de piata, *** !

Desteptu' lu' peste, ce enumeri tu acolo sunt alte situatii. Acolo nu sunt clone. Echipa voastra "renascuta" (chipurile) prin reinfiintarea sectiei de fotbal este o mare, mare minciuna! Echipa voastra a jucat pe teren impotriva echipei dezafiliate, care fusese reprimita in competitia din care a fost exclusa in mod abuziv, asa cum decisese instanta la vremea respectiva.

Ady_1947
Ady_1947  •  06 Ianuarie 2023, 18:30
Postat de fanu pe 06 Ianuarie 2023, 17:11

Seamana dar nu e asa: are treaba ça au facut patronii (bine, la voi si jucatorii si nevasta presedintelui si cei mai multi din suporteri) infractiuni. Deosebirea majora intre FCSB/Steaua si CSU/FCU e ca la reaparitia CSU, FCU nu exista. Restul-cum , de ce, prin ciné , cum ai zice tu, e folclor. Ia intreaba-te , daca infractorii dintr-un partid la putere comité infractiuni dar tu continui sa-i votezi desi stii asa , esti vinovat si tu sau nu? Esti complice sau nu? Te scuza ça iti place tie culoarea sau doctrina partidului? Propagandistii lui Putin-aia Care sustin la TV sa foloseasca nucleare-sunt la fel de vinovati ca Putin sau nu? Aia care au ridicat mana sa dezafiliere Craiova erau vinovati ca si Sandu sau ei erau fideli FRF, nu aveau treaba cu Craiova? Mititelu cand voteaza pe cei care spune ca l-au furat (a votat cu Dragomir, cu Sandu apoi cu Burleanu -da, si Burleanu e "vinovat" in cazul CSU, putea sa se opuna promovarii pe aceleasi motivé cu care UEFA nu permite de exemplu Farului sa joace in cupele europene) e vinovat si complice la toate nedreptatile pe care sustine ça le suporta? Daca sora ta ia bataie de la barbatul ei esti vinovat si complice la suferinta ei daca nu intervii pe motiv ca tu esti adeptul stabilitatii familiei?! Practic cand un infractor detine si umileste ceea ce tu sustii ça iubesti ori o smulgi din ghiarele lui ori o lasi balta. ***. ***

Ce ai făcut bobita ai tras aici un discurs de filozof dar ce nu înțelegi tu este ca echipa nu se schimba in funcție de cine este la conducere nu ai cum sa mergi la alta echipa doar pt ca un fost pușcăriaș este patron sa nu confuzi politica unde poți sa iți schimbi partidul cum vrea inima ta . nu are rost sa vorbesti despre *** de la moscova ca are zilele numarate

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

fanu
fanu  •  06 Ianuarie 2023, 17:11
Postat de Ady_1947 pe 06 Ianuarie 2023, 16:26

Esti foarte amuzant ce legatura are faptul ca finantatorul a facut puscarie cu echipa? Nu ne intereseaza pe noi de jiji ci de STEAUA . Ca vrei ca nu vrei si nudistii care sunt acum la talpanca ani de zile au sustinut acelasi club. Pentru mogoseni la fel ca psd-ista olguta a vrut sa faca o clona la fel cum a facut si Oprea clona csa este doar pentru a distruge 2 cluburi foarte mari mai ales STEAUA BUCURESTI !!

Seamana dar nu e asa: are treaba ça au facut patronii (bine, la voi si jucatorii si nevasta presedintelui si cei mai multi din suporteri) infractiuni. Deosebirea majora intre FCSB/Steaua si CSU/FCU e ca la reaparitia CSU, FCU nu exista. Restul-cum , de ce, prin ciné , cum ai zice tu, e folclor. Ia intreaba-te , daca infractorii dintr-un partid la putere comité infractiuni dar tu continui sa-i votezi desi stii asa , esti vinovat si tu sau nu? Esti complice sau nu? Te scuza ça iti place tie culoarea sau doctrina partidului? Propagandistii lui Putin-aia Care sustin la TV sa foloseasca nucleare-sunt la fel de vinovati ca Putin sau nu? Aia care au ridicat mana sa dezafiliere Craiova erau vinovati ca si Sandu sau ei erau fideli FRF, nu aveau treaba cu Craiova? Mititelu cand voteaza pe cei care spune ca l-au furat (a votat cu Dragomir, cu Sandu apoi cu Burleanu -da, si Burleanu e "vinovat" in cazul CSU, putea sa se opuna promovarii pe aceleasi motivé cu care UEFA nu permite de exemplu Farului sa joace in cupele europene) e vinovat si complice la toate nedreptatile pe care sustine ça le suporta? Daca sora ta ia bataie de la barbatul ei esti vinovat si complice la suferinta ei daca nu intervii pe motiv ca tu esti adeptul stabilitatii familiei?! Practic cand un infractor detine si umileste ceea ce tu sustii ça iubesti ori o smulgi din ghiarele lui ori o lasi balta. ***. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 20
Comentează