Articol de GSP - Publicat miercuri, 18 noiembrie 2015 00:50
Nu avem nici o echipă în cupele europene, calitatea campionatului intern a scăzut mult, s-a diminuat și numărul de formaţii din Liga 1, iar prezenţa spectatorilor pe stadioane s-a prăbușit efectiv în acest sezon.
În plus, stadioanele fie s-au închis din cauza lipsei tuturor autorizaţiilor de securitate, fie din alte motive. În ciuda tuturor acestor probleme, fotbalul românesc atrage cei mai mulţi bani, din sponsorizări și alte surse, din ultima perioadă.
Ultima mare firmă care și-a asociat imaginea cu fotbalul nostru e
compania de telecomunicaţii Orange, care a devenit sponsorul oficial al Ligii 1. Este cea de-a 8-a societate importantă care își alătură brandul cu fotbalul.
Citește azi în ediția tipărită, pe tarabe din zori și pe platforma digitală după ora 1:00 (AICI), ce sume spectaculoase au reușit să atragă LPF și FRF și care e bilanțul contabil în acest an.
Alte subiecte exclusiv print:
- Din fortăreață în iad! De ce îi creează frisoane Stelei mutarea Derby-ului de pe Arenă în Ștefan cel Mare
- Profilul golgeterului spaniol al Ligii 1, omul care s-a antrenat cu vedetele Realului și ale Valenciei
Nu avem nici o echipă în cupele europene, calitatea campionatului intern a scăzut mult, s-a diminuat și numărul de formaţii din Liga 1, iar prezenţa spectatorilor pe stadioane s-a prăbușit efectiv în acest sezon.
În plus, stadioanele fie s-au închis din cauza lipsei tuturor autorizaţiilor de securitate, fie din alte motive. În ciuda tuturor acestor probleme, fotbalul românesc atrage cei mai mulţi bani, din sponsorizări și alte surse, din ultima perioadă.
Ultima mare firmă care și-a asociat imaginea cu fotbalul nostru e
compania de telecomunicaţii Orange, care a devenit sponsorul oficial al Ligii 1. Este cea de-a 8-a societate importantă care își alătură brandul cu fotbalul.
Citește azi în ediția tipărită, pe tarabe din zori și pe platforma digitală după ora 1:00 (AICI), ce sume spectaculoase au reușit să atragă LPF și FRF și care e bilanțul contabil în acest an.
Alte subiecte exclusiv print: