FOTBAL  »  Superliga  »  VIITORUL

Superstrategie de marketing la Viitorul! Planul lui Hagi pentru a avea stadionul plin la fiecare meci din play-off

Articol de - Publicat luni, 06 martie 2017 14:00

Viitorul a terminat pe primul loc sezonul regulat și intră cu mari speranțe pentru titlu în play-off. Echipa lui Hagi vrea să se asigure că va avea stadionul plin așa că a adoptat o strategie inedită de marketing.

Clubul lui Hagi vinde pachete pentru cele 5 meciuri de pe teren propriu la un preț promoțional. În schimb, dacă suporterii vor să-și cumpere tichete doar la anumite meciuri, vor trebui să scoată din buzunar bani destul de mulți.

Abonamentele promoționale pentru cele 5 meciuri oficiale din se vor putea achiziţiona la preţurile de 120 lei – Tribuna I și 100 lei – Tribuna a II-a. În schimb, biletele la un singur meci au următoarele prețuri:

Tribuna I = 100 lei/bilet , Tribuna a II-a = 80 lei/bilet , Peluza I + Peluza a II-a = 20 lei/bilet.

Viitorul va disputa 5 meciuri pe teren propriu, iar adversari vor fi Steaua, Dinamo, Astra, CFR și CS U Craiova.

De pe patul de spital, Cornel Dinu a vorbit cu GSP despre situația critică a lui Dinamo: „Doar asta mai pot să fac”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (13)
lapusneanul
lapusneanul  •  06 Martie 2017, 15:54
Postat de samertx pe 06 Martie 2017, 15:40

:)) Asta micul forează în loc să se înalțe! :))

pe astia ii avem, cu ei defilam :)

samertx
samertx  •  06 Martie 2017, 15:40
Postat de lapusneanul pe 06 Martie 2017, 15:35

***

:)) Asta micul forează în loc să se înalțe! :))

lapusneanul
lapusneanul  •  06 Martie 2017, 15:35
Postat de samertx pe 06 Martie 2017, 15:26

Nu poți frânge aripile unuia ce acum se lansează în zbor. :)) Că tot veni vorba. :))

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Vezi toate comentariile (13)
Comentează