Comentarii (15)
therealreddog33
therealreddog33  •  11 Ianuarie 2023, 12:57
Postat de CC69 pe 11 Ianuarie 2023, 09:50

Din pacate DDB nu intelege ca atat timp cat sunt asociati cu Bucurica si inca cativa de pe acolo, programul DDB nu are cum sa mearga.

Fanii înțeleg. Problema e ca de fapt DDB este controlata de PCH. Sunt în "board" (nume pompos), au practic drept de veto și de decizie la orice, indiferent cine e președinte. Președintele DDB are mai mult rol de fațada. Și ai dreptate, pana nu se vor rupe de PCH 100%, nu vor avea niciodată credibilitate. Nu în ochii mei cel puțin.

istet10
istet10  •  11 Ianuarie 2023, 11:33
Postat de CC69 pe 11 Ianuarie 2023, 09:59

Pai si ce se va intampla daca se va gasi un investitor care va dori sa bage multe milioane la Dinamo dar Serdean nu va dori sa renunte la niciun procent din actiunile clubului ?

Nu se va intampla ceva. Respectivul poate cumpara de la Serdean DOAR daca acesta doreste sa vanda. Poate cumpara actiunile detinute de PCH, daca astia vor sa vanda. Dar eu nu cred ca se gaseste un investitor. Dupa cum spunea Iacob, "investitorii" vor Dinamo fara datorii si totodata sa o cumpere f ieftin. Adica vor Dinamo sa fie un cadou curat, fara datorii. Daca cineva primeste cadou Dinamo cu actualele datorii ce se poate intampla? Nimic incurajator.

CC69
CC69  •  11 Ianuarie 2023, 09:59
Postat de istet10 pe 10 Ianuarie 2023, 19:41

Pt ca nu poti impune asa ceva. Nu-l poti pe un actionar sa faca majorare de capital. Intreb si eu: Pe Cornel Dinu de ce nu-l injurati ca nu investeste?

Pai si ce se va intampla daca se va gasi un investitor care va dori sa bage multe milioane la Dinamo dar Serdean nu va dori sa renunte la niciun procent din actiunile clubului ?

CC69
CC69  •  11 Ianuarie 2023, 09:54
Postat de istet10 pe 10 Ianuarie 2023, 21:59

Este curioasa atitudinea lui Zavalaenu. Este putin probabil ca el sa nu fi inteles ca Serdean nu putea fi deposedat de actiuni in acest fel. Si mai ales ca persista in metoda. Bine, nici Iacob nu pare realist. El, care are datoria sa asigure finantarea, bate toba cu taiatul de datorii. Dar nu explica cum. Pe de alta parte, Bucurica de ce nu renunta oficial la datoria pe care Dinamo o are fata de DDB si sa scada astfel nivelul datoirei totale?

Cumva la aducerea lui Zavoleanu a contribuit din plin Badea ? Gresesc eu ?

CC69
CC69  •  11 Ianuarie 2023, 09:50
Postat de therealreddog33 pe 10 Ianuarie 2023, 20:27

Nu, dar e o întrebare foarte bună. Într-adevăr, nu poți obliga, dar poți oferi posibilitatea. Însă oare vrea Bucurica asta? Cum scrie și in articol, s-a încercat o manevra, încă una pe lângă zeci de contracte neplătite și solicitarea insolvenței.... Întrebarea pe care mi-o pun de mult: vor Zăvăleanu și Bucurică cu adevărat salvarea lui Dinamo?! Eu știu răspunsul deja, din păcate...

Din pacate DDB nu intelege ca atat timp cat sunt asociati cu Bucurica si inca cativa de pe acolo, programul DDB nu are cum sa mearga.

istet10
istet10  •  10 Ianuarie 2023, 23:26
Postat de therealreddog33 pe 10 Ianuarie 2023, 23:03

Cu Zăvăleanu e foarte simplu, a explicat Rednic bine: are 15.000 euro pe luna, cu cât trece mai mult timp de "administrare speciala", cu atât va incasa mai mulți bani. Datoriile lui Dinamo nu sunt către DDB care au donat bani, ci către PCH - care a luat banii donați și a împrumutat cu ei clubul clubul. Nimeni nu înțelege cum la manevra asta nu a reacționat nici un organ fiscal, nu s-au cerut documente de provenienta a celor 3,5 milioane euro (dacă chiar e adevărată suma). Pe de alta parte banca sau ANAFUL iti cer sa demonstrezi provenients la o rata de 500 RON la banca. Dar sigur, vorbim de România, acest El Dorado al tuturor posibilităților. Cât despre Iacob cel cu freză cocălărească - până acum nu a demonstrat nimic, dar absolut nimic, mai exact 0,000, pentru ce a fost pus acolo...ce ar mai fi de comentat?

Zavaleanu a afirmat ca nu a incasta vreun banut. Minte? Organul fiscal sa intrebe despre provenienta? Inteleg sa se preocupe ca nu sunt platite taxele si impozitele. In sfarsit, pt mine este interesant cum vor scoate banii aia pana in primavara. Caci indiferent daca traieste sau nu Serdean, banii trebuie platiti.

therealreddog33
therealreddog33  •  10 Ianuarie 2023, 23:03
Postat de istet10 pe 10 Ianuarie 2023, 21:59

Este curioasa atitudinea lui Zavalaenu. Este putin probabil ca el sa nu fi inteles ca Serdean nu putea fi deposedat de actiuni in acest fel. Si mai ales ca persista in metoda. Bine, nici Iacob nu pare realist. El, care are datoria sa asigure finantarea, bate toba cu taiatul de datorii. Dar nu explica cum. Pe de alta parte, Bucurica de ce nu renunta oficial la datoria pe care Dinamo o are fata de DDB si sa scada astfel nivelul datoirei totale?

Cu Zăvăleanu e foarte simplu, a explicat Rednic bine: are 15.000 euro pe luna, cu cât trece mai mult timp de "administrare speciala", cu atât va incasa mai mulți bani. Datoriile lui Dinamo nu sunt către DDB care au donat bani, ci către PCH - care a luat banii donați și a împrumutat cu ei clubul clubul. Nimeni nu înțelege cum la manevra asta nu a reacționat nici un organ fiscal, nu s-au cerut documente de provenienta a celor 3,5 milioane euro (dacă chiar e adevărată suma). Pe de alta parte banca sau ANAFUL iti cer sa demonstrezi provenients la o rata de 500 RON la banca. Dar sigur, vorbim de România, acest El Dorado al tuturor posibilităților. Cât despre Iacob cel cu freză cocălărească - până acum nu a demonstrat nimic, dar absolut nimic, mai exact 0,000, pentru ce a fost pus acolo...ce ar mai fi de comentat?

istet10
istet10  •  10 Ianuarie 2023, 22:57
Postat de creeperno807 pe 10 Ianuarie 2023, 22:37

Alt an, alta lupta interna

La mai multe!

creeperno807
creeperno807  •  10 Ianuarie 2023, 22:37

Alt an, alta lupta interna

istet10
istet10  •  10 Ianuarie 2023, 21:59
Postat de therealreddog33 pe 10 Ianuarie 2023, 20:27

Nu, dar e o întrebare foarte bună. Într-adevăr, nu poți obliga, dar poți oferi posibilitatea. Însă oare vrea Bucurica asta? Cum scrie și in articol, s-a încercat o manevra, încă una pe lângă zeci de contracte neplătite și solicitarea insolvenței.... Întrebarea pe care mi-o pun de mult: vor Zăvăleanu și Bucurică cu adevărat salvarea lui Dinamo?! Eu știu răspunsul deja, din păcate...

Este curioasa atitudinea lui Zavalaenu. Este putin probabil ca el sa nu fi inteles ca Serdean nu putea fi deposedat de actiuni in acest fel. Si mai ales ca persista in metoda. Bine, nici Iacob nu pare realist. El, care are datoria sa asigure finantarea, bate toba cu taiatul de datorii. Dar nu explica cum. Pe de alta parte, Bucurica de ce nu renunta oficial la datoria pe care Dinamo o are fata de DDB si sa scada astfel nivelul datoirei totale?

  • 1
  • 2
Comentează