Comentarii (72)
liviuemil
liviuemil  •  22 Aprilie 2018, 19:50
Postat de Costel Tudor pe 22 Aprilie 2018, 18:14

Dle. Udrea , ori. esti rau intenționat ori mai rau ...si atunci este f. grav ! Colegi de ai dumitale din presa si nu numai au demonstrat ca Burleanu ar fi câștigat tot din primul tur si fără voturile fotbalului feminini ale fotbalului de sala. Asa ca CIOCUL MIC !!! Alegerile au fost câștigate de BUNUL SIMT , CINSTE si CORECTITUDINE ! Cu indivizi precum lupescu , prunea , raducioiu , ganea , craciunescu , chivu care împreuna nu știu daca însumează 12 clase si care unii dintre ei confunda punctele cardinale cu punctele negre de pe fata , niciodată nu ve-ti câștiga nimic !!! Pe Burleanu il desparte de cei menționați mai sus o biblioteca uriașa ! In final , îmi pare rau dar trebuie sa spun , NU STITI SA PIERDEȚI ! Dar nu sunt surprins .

Nu e de mirare ca pdsr-ul e la conducere cu votanti ca tine!

crimson.veritas
crimson.veritas  •  22 Aprilie 2018, 18:46

Asta este o problema recurenta in societatea romanesca ... care imo ... este o societate primitiva ... si in consecinta profund dezechilibrata, si indragostita de extremism ... in toate domenile! Sare de fascism la comunism, dupa comunism din nou la fascism ... iar astazi avem din nou o deschidere catre comunism! De la procurori care stau cu mana in c ... la procurori catre taie si spanzura in aplauzele primitivilor! La modul cum ne raportam vizavii de sportivi, valori ... etc ... de la o idolatrie gretoasa ... pana la hatereala vomitiva ... vedeti Halep, Hagi. In speta noastra ... de la Uber Dictatura cluburilor mari (care in Europa este o realitate faptica) ... la dictatura absoluta a cluburilor mici si acelor membrii membrii FRF care reprezinta doar o anexa a fotbalului. Avem grave probleme ca si societate ... in a aspira si gasi ... un echilibru ... care sta la baza oricarei democraii si stat civilizat! Dupa ce ne-am pozitionat la aceste alegerii fata de 2 candidati ... dupa criterii care nu au avut mare legatura ... cu calitatea, competenta si realizarile acestora ... acum ne pozitionam fata de un sistem de vot ... fundamental gresit ... nu dupa argumente logice si empirice ... ci dupa pozitia noastra anterioara fata de cei 2 candiati! Din cauza asta Romania, si in speta nostra fotbalul nu se poate dezvolta! Ideea nu este ca 'ar fi castigat tot Burleanu' ... posibil ... ideea / paradoxul este tocmai aceasta diferenta de voturi, simptom al unui sistem bolnav! ...:))

crimson.veritas
crimson.veritas  •  22 Aprilie 2018, 18:20

Nu ati inteles ideea ... Burleanu a transformat masina de vot a lui Sandu ... intr-o DEUS EX MACHINA ... care nu mai poate fi combatuta din exterior. FRF are parghii sa ia bani de la cluburile sa le zicem 'bogate' din Liga 1 ... din drepturile TV si sa la ofere ca mita electorala acestor cluburi de fotbal amator ... fie ca vorbim de futsal, fotbal feminin, chiar si AJF-uri ... poate accepta noi membrii ... 30+ noi membrii in ultimii 4 ani ... toti care vor fi obligati cp moral sa voteze cu Burleanu pana in panzele albe! Presedintele in exercitiu ... are accesul la regulamente, resurse, bani ... nu mai poate fi invins de nici un candidat ... Consideranc Liga 1, 2 si 3 ca fotbalul mare (si fotbalul pe care se bazeaza echipa nationala) ... ele nu reprezinta o masa electorala critica ... ceea ce este inacceptabil ... fotbalul mic nu poate conduce fotbalul mare ... acest paradox trebuie eliminat. ALTFEL ... cluburile profesioniste se vor dezafilia si forma propria Federatie (nu confundati cu LPF ... care este cu totul altceva). Minimul care se poate face ... este limitarea numarului de mandate a presedintelui FRF ... imo la 1 singur ... maxim 2 ... desi asta reprezinta doar ... damage control ... problema ramanand ... avem 255 de membrii ... si faceti greseala sa credeti ca avem 255 de interese ... sunt doar 2 majore ... interesul fotbalului amator si cel al fotbalului profesionist ... Ligile 1,2,3 trebuie sa aibe deci 50% din voturi ... cel putin ... pentru a crea echilibru!

485809194904413
Costel Tudor  •  22 Aprilie 2018, 18:14

Dle. Udrea , ori. esti rau intenționat ori mai rau ...si atunci este f. grav ! Colegi de ai dumitale din presa si nu numai au demonstrat ca Burleanu ar fi câștigat tot din primul tur si fără voturile fotbalului feminini ale fotbalului de sala. Asa ca CIOCUL MIC !!! Alegerile au fost câștigate de BUNUL SIMT , CINSTE si CORECTITUDINE ! Cu indivizi precum lupescu , prunea , raducioiu , ganea , craciunescu , chivu care împreuna nu știu daca însumează 12 clase si care unii dintre ei confunda punctele cardinale cu punctele negre de pe fata , niciodată nu ve-ti câștiga nimic !!! Pe Burleanu il desparte de cei menționați mai sus o biblioteca uriașa ! In final , îmi pare rau dar trebuie sa spun , NU STITI SA PIERDEȚI ! Dar nu sunt surprins .

450119938500939
Aurel Bogdan  •  22 Aprilie 2018, 16:52

Asta este România , se câștigă mișelește sla urma i se declară fairplay !!!!

sibelius
sibelius  •  22 Aprilie 2018, 16:46
Postat de Adrian Popescu pe 22 Aprilie 2018, 12:35

@florar și @paul8o1...mult după ce voi, cei cu interese în fotbalul nesemnificativ, o să fiți oale și ulcele, lumea se va ridica de pe scaun când va auzi doar Lucescu...fără Mircea. Iar calculele despre care vorbiți, nu sunt reprezentative, problemele sunt altele: de ce echipe ca Rapid sau Steaua care au adus 35.000 de oameni pe stadion, să conteze mai puțin la vot față de tentativele de echipe de fotbal feminin sau futsal? În Divina Comedie a lui Dante, la intrarea în infern scrie ”Lăsați voi ce intrați aici, orice speranță!”. Asta vreți voi de la Federația Română?

Echipele alea (CSA si Rapid) NU sunt membre nu sunt afiliate FRF, deci ele NU voteaza.

sibelius
sibelius  •  22 Aprilie 2018, 16:40
Postat de sala_dalles pe 22 Aprilie 2018, 11:35

Problema e că, menţinând acest sistem de vot, fotbalul adevărat va fi subreprezentat.....fara alte comentarii

Sistemul e acelasi peste tot. Pana la urma si la FIFA/UEFA voturile tuturor membrilor sunt egale.

sibelius
sibelius  •  22 Aprilie 2018, 16:34

Einstein, Daca futsalul si fotbalul feminin nu votau, erau mai putini votanti, nu primea Coana Mare drept de vot in locul lor. Tre' sa te cheme Dan Nistor sau Lucescu ca sa gasesti scuze sau motive la diferenta asta.

sibelius
sibelius  •  22 Aprilie 2018, 16:29
Postat de Muzzi Ciprian pe 22 Aprilie 2018, 16:24

pai tu ai dreptate in felul tau, ca lumea nu tine cont de lingai! Dinamo, CFR si alti cativa!si fara alea tot avea mai multe, dar tine cont de un lucru: alegerile, conform statutului FRF sunt ca la prezidentiale! daca nu ai 50% +1 vot, se intra in turul 2! cand ai cum a avut Burlica, e greu sa te mai gandesti la strategii in turul 2! si asta multumita fetelor "pasaricile vesele sau albastre" cum le-o zice ai la aia de la futsal! asa ca nu te face ca nu intelegi importanta voturilor lor!

Si fara futsal si fotbal feminin Burleanu avea mai mult de 50%+1 din voturi.

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  22 Aprilie 2018, 16:24
Postat de ungurul_vesel pe 22 Aprilie 2018, 14:28

55 de voturi. 168-55 fac tot mai mult decat cele 86 cumulate ale restului de candidati.

pai tu ai dreptate in felul tau, ca lumea nu tine cont de lingai! Dinamo, CFR si alti cativa!si fara alea tot avea mai multe, dar tine cont de un lucru: alegerile, conform statutului FRF sunt ca la prezidentiale! daca nu ai 50% +1 vot, se intra in turul 2! cand ai cum a avut Burlica, e greu sa te mai gandesti la strategii in turul 2! si asta multumita fetelor "pasaricile vesele sau albastre" cum le-o zice ai la aia de la futsal! asa ca nu te face ca nu intelegi importanta voturilor lor!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează