Comentarii (26)
iobag
iobag  •  27 August 2018, 02:09
Postat de robby73 pe 26 August 2018, 23:02

Corect ! Naturalizare doar dacă trăiesc deja ceva timp în țară și au de gând să trăiască și în continuare. Exemplu Germania, Franța etc. Jucători crescuți în țara respectivă. Exemplu negativ Rusia cu Mario Fernandez , care nu vorbește limba și nu cunoaște nici măcar cultura rusă. Naturalizat doar ptr. CM. Alt exemplu sunt atleți din Nigeria, Kenia, Etiopia naturalizati sa alerge pentru Turci. Penibili!

Aveti fantezii. Daca Gnohere era destul de bun, nu mai juca la 30 de ani aici. Si e valabil pentru toti strainii care au prins varful carierei aici la 30 de ani si s-a discutat de naturalizare, ca aia cu adevarat buni nu stau mult.

193893057647314
Bjorn Larsson  •  27 August 2018, 00:05

Adevarul este ca nici Contra nu este peste Johan Cruyff, si nici macar peste Guardiola nu este.

maxp
maxp  •  26 August 2018, 23:08
Postat de robby73 pe 26 August 2018, 23:02

Corect ! Naturalizare doar dacă trăiesc deja ceva timp în țară și au de gând să trăiască și în continuare. Exemplu Germania, Franța etc. Jucători crescuți în țara respectivă. Exemplu negativ Rusia cu Mario Fernandez , care nu vorbește limba și nu cunoaște nici măcar cultura rusă. Naturalizat doar ptr. CM. Alt exemplu sunt atleți din Nigeria, Kenia, Etiopia naturalizati sa alerge pentru Turci. Penibili!

Nu da doar in turci, da, sunt un exemplu concret, dar i-am vazut pe azeri naturalizand la greu in atletism si acolo chiar nici tari ca Germania, Marea Britanie, nu se dau in laturi de la astfel de metode. Sa nu mai vorbim de tenisul de masa.

maxp
maxp  •  26 August 2018, 22:40
Postat de robby73 pe 26 August 2018, 20:58

Nici eu nu sunt fan al naturalizari, dar nu poți să spui că ai jucători mai valoroși(excepție Andone). Să fie bărbat și să spună, că nu dorește naturalizarea unui fotbalist străin, care de fapt nu are nimic comun cu țara asta. Că nu e nici o rușine.

Da, si asta e discutabil, mie personal Gnohere mi se pare undeva la nivelul lui Keseru. Adica actualii atacanti ai nationalei nu sunt neaparat mai buni (exceptie, de-acord, Andone), dar nici neaparat mai slabi. In rest de-acord, motivul nenaturalizarii cred si eu ca e altul si mi s-ar parea chiar onorabil sa se declare ca nu se doreste sa se mearga pe naturalizari. Nu stiu ce o fi asa de greu sa lamuresti lumea despre ce e vorba, o tot dau in penibil cu declaratii ce se vede de la o posta ca n-au nicio treaba cu realitatea, ca si neconvocarile unora la nationala pe motiv ca joaca prea putin la cluburi in timp ce altii aflati in situatii mai proaste sunt nelipsiti din primul 11. Sigur, in acele cazuri e mai greu sa iesi sa zici ca aduc bani impresarii la federatie.

maxp
maxp  •  26 August 2018, 22:36
Postat de Andrei Zorzoliu pe 26 August 2018, 21:02

Cu ce atacanți vrea sa joace România ? Cu astea din afara care la echipele de club nu prind lotul ? Cu maxim , cu Ivan , andone , etc . Dacă am văzut ca cu ei in teren nu ne-am calificat nici la mondial , la euro am fost eliminați practic din start ... România ar trebui sa progreseze , sa promoveze tineri , sa naturalizeze , gen gnohere , omrani, camera . Astea bătrâni dacă n-au avut rezultate bune pana acum credeți ca o sa mai aibă rezultate de acum incolo ?

In primul si primul rand, Maxim nu e atacant. Apoi, toti cei 3 enumerati de tine prind loturile, ba chiar sunt jucatori de baza la echipele de club. Andone a fost unul din principalii marcatori in Primera in ultimii 2-3 ani, a avut un sezon recent incheiat mai dificil, dar nu cred ca tocmai pe criterii valorice. Ivan a fost titular azi la echipa de club, Maxim marca 2 goluri saptamana trecuta pt echipa de club, azi nu ajucat cel mai probabil fiind inca nerefacut total dupa o usoara accidentare. Si inca ceva, in ultima campanie de calificare, dintre cei 3 enumerati de tine, doar unul a jucat. De altfel Ivan are 1-2 meciuri in nationala si atat. Calificarea la Euro 2016 a venit cu Maxim in teren, chiar el fiind factor decisiv in meciul cu Finlanda. Sigur ca trebuie promovati tineri pe langa (desi cele 3 exemple date de tine nu sunt veterani, unul e inca junior, ceilalti doi sunt relativ tineri). Deci argumentele tale mi se par foarte mult pe langa, scuza-ma ca-ti spun, sunt atatea de criticat la echipa nationala incat e culmea sa nu gasesti ceva solid si relevant.

marius.bxl
marius.bxl  •  26 August 2018, 22:01

Sigur al ia pe ficiorul regelui în detrimentul lui

712926685723730
Andrei Zorzoliu  •  26 August 2018, 21:02

Cu ce atacanți vrea sa joace România ? Cu astea din afara care la echipele de club nu prind lotul ? Cu maxim , cu Ivan , andone , etc . Dacă am văzut ca cu ei in teren nu ne-am calificat nici la mondial , la euro am fost eliminați practic din start ... România ar trebui sa progreseze , sa promoveze tineri , sa naturalizeze , gen gnohere , omrani, camera . Astea bătrâni dacă n-au avut rezultate bune pana acum credeți ca o sa mai aibă rezultate de acum incolo ?

robby73
robby73  •  26 August 2018, 20:58
Postat de maxp pe 26 August 2018, 20:31

Nationala nu joaca nimic sub Contra, nici eu n-am nicio incredere in el. Unele solutii la nationala sunt sub Gnohere, unele sunt peste. Da, n-am zis ca e un varf slab, mi s-a parut insa exagerat sa il compari cu Andone, Andone e mult peste el (ca peste orice varf roman la ora actuala). Personal nu mi-ar conveni naturalizarea din alte motive, valoric ar fi de luat in calcul.

Nici eu nu sunt fan al naturalizari, dar nu poți să spui că ai jucători mai valoroși(excepție Andone). Să fie bărbat și să spună, că nu dorește naturalizarea unui fotbalist străin, care de fapt nu are nimic comun cu țara asta. Că nu e nici o rușine.

maxp
maxp  •  26 August 2018, 20:31
Postat de dinamo_fan pe 26 August 2018, 20:08

Gnohere a dat gol cu Hajduk, cu Rapid Viena, anul trecut in cupele europene. nu e atacant sa spui ca da gol numai cu Medias sau Valuntari. Totusi...de la noi din campionat e cel mai bun pe postul lui. Cand aduci atacanti romani din liga 1 mai slabi ca Gnohere e aberant sa spui ca solutiile autohtone sunt mai bune. Oricum Contra asta am impresia ca nu face multi pureci la nationala. nu-mi inspira incredere, deocamdata atat zic, nu arunc verdicte pana nu termina o campanie. doar s-o termine...

Nationala nu joaca nimic sub Contra, nici eu n-am nicio incredere in el. Unele solutii la nationala sunt sub Gnohere, unele sunt peste. Da, n-am zis ca e un varf slab, mi s-a parut insa exagerat sa il compari cu Andone, Andone e mult peste el (ca peste orice varf roman la ora actuala). Personal nu mi-ar conveni naturalizarea din alte motive, valoric ar fi de luat in calcul.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  26 August 2018, 20:08
Postat de maxp pe 26 August 2018, 19:55

O comparatie Gnohere-Andone mi se pare totusi lipsita de respect. Sa nu ne mai lasam influentati de valoarea unora prin Liga I, e un campionat al caror echipe de top pierd clar la Dudelange si Rapid Viena. Intre cei 2 jucatori e cale extrem de lunga, momentan dupa Gnohere nu s-a uitat nimeni nici de prin Spania nici din Anglia.

Gnohere a dat gol cu Hajduk, cu Rapid Viena, anul trecut in cupele europene. nu e atacant sa spui ca da gol numai cu Medias sau Valuntari. Totusi...de la noi din campionat e cel mai bun pe postul lui. Cand aduci atacanti romani din liga 1 mai slabi ca Gnohere e aberant sa spui ca solutiile autohtone sunt mai bune. Oricum Contra asta am impresia ca nu face multi pureci la nationala. nu-mi inspira incredere, deocamdata atat zic, nu arunc verdicte pana nu termina o campanie. doar s-o termine...

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează