FOTBAL  »  NATIONALA  »  EURO 2020

Gică Popescu, anunț de ultimă oră pentru EURO 2020: "16 minute de la Otopeni la Gara de Nord" » Toate detaliile proiectului

Articol de GSP - Publicat marti, 08 ianuarie 2019 20:43

Gică Popescu, consilierul Prim-Ministrului României pentru EURO 2020, a dat asigurări că până la startul competiției va fi gata o linie de metrou de la Aeroportul Otopeni până la Gara de Nord.

"Suntem aproape de a obține autorizația de construcție pentru linie de metrou de la Otopeni la Gara de Nord. Va fi suprateran la Otopeni, în rest subteran. Din câte știu, lucrurile sunt în regulă cu Planul de Urbanism Zonal. Urmează proiectarea și licitația.

Eu sunt sigur că va fi gata. Nu se poate să nu avem metrou. Dar am avut ajutor de la Primul Ministru și de la toată lumea. A fost o deschidere mare. Dacă nu facem, o să ne facem de râs. O să vină lumea la București și o spună «Unde e infrastructura? Taxiurile sunt infrastructura?». Și Primăria București se implică și are un plan.

Cred că de la Otopeni până la Gara de Nord vor fi două stații. Drumul va dura 16 minute", a declarat Gică Popescu la TV Digi Sport. 

"Am primit azi strategia de promovare turistică României pentru EUROO 2020. Vor veni 150.000 de suporteri, alături de familie. Pe 16 ianurie va fi o întâlnire și strategie va fi încheiată" Gică Popescu

"Eu sunt sigur că echipele se vor antren pe Ghencea, Giulești și Arcul de Triumf. S-ar putea să nu fie gata hotelurile. Poate nu vor fi 100%. Dar vor fi 99%, 98% sau 95%. Dar echipele se vor antrena pe ele. Se lucrează la turație maximă. S-au pierdut 4 ani de zile" Gică Popescu

Citește și:

Popescu l-a sunat pe Teja când a fost numit la FCSB și i-a dat un sfat uriaș: "Ai o singură șansă! Dacă nu faci asta, te mănâncă" » Ce spune despre antrenor

Campionul modest de la FCSB » Povestea unui fotbalist atipic din vestiarul roș-albastru: greu încercat în copilărie și salvat de soție + locuiește în zona blamată de bucureșteni

FCSB se transformă total » Planul lui Becali pentru Liga Campionilor conține și „opțiunea interzisă, din umbră”


Comentarii (33)
liberta
liberta  •  09 Ianuarie 2019, 10:45

defapt: 1) s-a muls ce se putea mulge din fezabilitate si probabil "prefezabilitate"; 2) vor incepe lucrarile cu hei-rup pe sume de cateva ori mai mari, ca doar se lucreaza "la turatie maxima"; 3) se va taia o panglica cand, probabil, vor ajunge la subteran; 4) incepe euro si turistii vor fi transportati cu microbuzele in vreo halta si de acolo cu tren obosit pana la gara de nord. 5) se va mai deconta de la bugetul x vreun an de lucrari in care luicrarea se va degrada 6) va veni un "expert" care va stabili ca a fost facuta in graba si prost si lucrarea si asa neterminata, va fi dezafectata. schema din glezna.

tardelli
tardelli  •  09 Ianuarie 2019, 10:24

Rau e sa fii aerian ,dar sa te crezi destept.Nu mai e timp pt asa ceva.

2194502187467710
Florin Coman  •  09 Ianuarie 2019, 09:17

Bai Popescule ai un pic de creier ? Cand aveti voi timpul fizic sa construiti linia de metrou ? Sunt 14 km cale dubla de rulare . 14 km dus cu 14 km intors sunt 28 km . Sa zicem ca 8 km vor fi suprateran , cand sapati voi 20 km de tunel ? Plus consolidari plus montat sina plus kicitatiile pt automatizare (si daca mai face careva contestatie asa cum e la M5 Drumul Taberei ) cand Doamne-Iarta-ma aveti voi timp in 1 an jumatate saa finalizati lucrarile ? Are M5 deja 7 ani de cand au inceput lucrarile si asta pe 6 km dar voi pe 20 km ??

Vezi toate comentariile (33)
Comentează